حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دریافت عوارض از ۵ تونل شهری تهران تکذیب شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی

دو روز پیش بود که در ترنجی دیدیم که عوارض ۳ هزارتومانی برای ۵ تونل تهران و اتوبان صدر در دست بررسی شورای شهر است. امروز اما دریافت عوارض از ۵ تونل شهری تهران تکذیب شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

پروانه مافی با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره دریافت عوارض از پنج تونل شهری تهران، گفت: این خبر صحت ندارد، زیرا وضع هرگونه دریافت عوارض از سطح شهر تهران باید مصوبه شورای شهر را داشته باشد.

در حالی عنوان می شود این خبر در فضای مجازی منتشر شده که ما دیدیم معاونت حمل و نقل و ترافیک این هفته پیش‌نویس لایحه‌ای را به معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران ارائه کرده است.

پارک‌های حاشیه‌ای تهران منبعی برای کسب درآمد شهری است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران هم روز گذشته نسبت به خبر دریافت عوارض از پنج تونل شهری بی اطلاع بودند، این موضوع در حقیقت یک بحثی بوده در معاونت حمل و نقل که متاسفانه به صورت یک خبر منتشر شد.

وی افزود: هر مصوبه‌ای که بخواهد در شهر تهران اجرایی شود باید مورد تایید شورای شهر باشد، لذا اگر معاونت حمل و نقل به دنبال افزایش درآمدهای خود است نباید از این طریق اقدام کند.

مافی تاکید کرد: اکنون پارک‌های حاشیه‌ای تهران یکی از منابع درآمدی خوبی هستند که باید بر روی آنها متمرکز شوند و حتی موارد بسیار دیگری که می‌توانند به سراغ آنها بروند. صحبت دریافت عوارض از پنج تونل شهری تنها در معاونت شهری انجام شده که متاسفانه به صورت یک خبر قطعی بازتاب داشته است لذا این موضوع صحت ندارد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید واقعا فقط با یک شایعه رو به رو هستیم؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

آقایی عطایی بنظرم اخبار اجتماعی نذارید بهتر هست، حتی ماشین هم میذارید اخبار خارجی باشه
ممنون

Peiman

اینا هر چند وقت یه بار همچنین اخباری رو منتشر میکنند ببینن واکنش مردم چیه

Naranj

بله اول سفت میزنند بعد شل تر فرو میکنند!
این گرگ سالهاست که با گله آشناست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)