حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۲۰۱۹ از شارژ وایرلس پشتیبانی خواهند کرد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس دستگاه‌های مردم صفحه تولید می‌کند که بدون شک پرچمدارهای آن یکی از بهترین انتخاب‌های بازار است. البته اینکه این لقب را به پرچمدار های وان وپلاس می‌دهیم به آن معنی نیست که هیچگونه کمبود، کاستی یا جایی برای پیشرفت ندارند و وان پلاس همواره تلاش دارد تا آن را سال به سال پیشرفت دهد. امروز خبر می رسد که وان پلاس ۲۰۱۹ از شارژ وایرلس پشتیبانی خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره صحبت کنیم.

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T

وان پلاس با وجود اینکه موبایل های ۲۰۱۸ خود را با بدنه شیشه ای ارایه کرده بود اما خبری از شارژ وایرلس در آن ها نبود. هرچند وان پلاس 6T مک لارن با شارژر سریع وارپ شارژ ۳۰ واتی سیمی ارایه شد اما به نظر می رسد که آن ها در فکر ارایه وان پلاس ۷ و وان پلاس 7T است.

اما چطور این تصور انجام شده است؟ می دانیم که BBK Electronic صاحب اوپو، ویوو و وان پلاس است. وان پلاس برند جهانی آن‌هاست و کاربران جهانی برای پیش بینی حرکت وان پلاس عموما حرکت اوپو را پیگیری می کنند. از آنجا که اوپو وارد کنسرسیوم شارژ بی سیم Qi شده است، بعید نیست که وان پلاس هم برای نسل بعدی موبایل های خود از این فناوری استفاده کند.

وان پلاس پیش از این گفته بود که «ما نمی خواهیم یک ویژگی را فقط به خاطر آن که باشد، اضافه کنیم» و حالا به نظر می رسد این صحبت «فرار رو به جلو» طور برای نسل بعدی نقض می شود یا اینکه وان پلاس یک شارژ بی سیم جذابتر ارایه می کند. بد نیست که بدانید شیائومی یعنی رقیب هموطن وان پلاس در آخرین پرچمدار خود یعنی می میکس ۳ نه تنها از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند، بلکه شارژر وایرلس را هم در جعبه آن ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وان پلاس شارژ بی سیم را در سال ۲۰۱۹ اضافه کند؟ چقدر برای شما مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

نمیدونم چرا این قدر شارژر بی سیم مهم هست؟آیا به اندازه کیفیت دوربین و صفحه نمایش و ظرفیت باطری و مشخصات سخت افزاری مفیده؟!!!
مسلما برای تعداد محدودی کاربر ممکنه مفید باشه
به شخصه ترجیح میدم وان پلاس موبایل با ظرفیت بالاتر باطری و کیفیت بهتر دوربین و ضد آب تولید کنه تا با شارژر بیسیم

علی شیخ زاده

شارژ بی سیم بیشتر از اینکه کاربردی باشه جنبه بازاریابی داره و وجودش به قوی تر شدن عزم کاربر برای خرید گوشی کمک میکنه خیلیا هستن که موقع خرید به داشتن شارژ بی سیم توجه میکنن اما بعد از خرید شاید یک بار هم از این قابلیت استفاده نکنن.
نمیگم یه قابلیت بی کاربرده

Shiral

دقیقا موافقم.الان با این قیمتهای بالای شش هفت تومن بعیده کسی گوشی اش را بدون بک کاور حداقل دست بگیره و تا انجا که میدانم اینها با کاور شارژ نمیشن درثانی سرعت کمتر شارژ نکته بد ماجراست الان همه دنبال فست شارژ هستند بدلیل ذیق وقت نه یک کالای لوکس مثل شارژر بیسیم و زمان بر.البته من خیلی راجع به شارژر بیسیم اطلاعات ندارم چون اصلا برام مهم نبوده اگر اشتباه میکنم دوستان تصحیح کنن

Shiral

دقیقا مشابه mi mix 3.باطری ۳۲۰۰ و شارژر بیسیم کمی همخوانی نداره…درسته در تستها عملکرد بدی نداشته اما برای من کاربر آماتور این مهمه البته نظر حرفه تی ها ممکنه متفاوت باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)