حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جنس قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹ حس لمس فوق العاده ای خواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

هر چند تا حدود ۹ ماه دیگر تا آیفون ۲۰۱۹ فاصله داریم اما این دستگاه کم کم وارد دنیای شایعات می شود. چهار روز پیش بود که اولین بار در ترنجی، اولین رندر جدی آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه را با هم دیدیم. شایعه جذاب تر اما این است که آیفون ۲۰۱۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پورت USB C ارایه خواهد شد. امروز اما می خوانیم که جنس قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹ حس لمس فوق العاده ای خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹

قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹

ما می دانیم که جنس بدنه آیفون ۲۰۱۹ شیشه ای خواهند بود اما به نظر می رسد که اپل می خواهد دوباره با این شیشه ها جادو کند. چرا می گوییم دوباره؟ چون آیفون های شیشه ای مقاوم ترین موبایل های شیشه ای موجود در بازار هستند و این خود یک جادوی ویژه اپلی به شما می رود. الان که فکر می کنم شاید اصلا به همین دلیل است که اپل طراحی آیفون های شیشه ای جدید را به شکلی انجام داده که قاب پشتی در صورت شکستن، فقط توسط خود اپل تعمیر شود.

امروز اما می شنویم که جنس قاب پشتی آیفون ۲۰۱۹ حس لمس فوق العاده ای خواهد داشت و این احتمالا یعنی جنس شیشه که روی قاب پشتی آیفون ۱۱ قرار می گیرد، یک ویژگی خاص خواهد داشت. متاسفانه دقیقا درباره آن صحبت نشده است و باید منتظر ماند و دید که اپل چه جادویی در چنته دارد. شما چه تصوری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مگه آیفون ها مقاومترین گوشی های شیشه ای بازار هستند؟

Peiman

هر چند حس خوبی میده ولی ظاهرش ضد حال بزرگیه

Rog_Pc_Gamer

مقاوم ترین؟ حتما الجی جی۷ و وی ۴۰ با استاندارد رسمی نظامی نه ادعا های گنده پشمک حاج عبدالله هستن دیگه؟

Faraz

اینه دوربیناش واقعا؟! فکر کن یه چیز قلمبه از پشت گوشی زده باشه بیرون خدایی خیلی ضایع …بیرون زدگی های قبل از تو سو تفاهم بود

Pouya

سلام جناب عط.ا.یی ضمن خسته نباشید
گوشیای الجی اند که استاندارد نظامی دارند

(چون آیفون های شیشه ای مقاوم ترین موبایل های شیشه ای موجود در بازار هستند)

بعید میدونم ایفون ها مقاوم ترین باشنا😑

BLACK

عن بازی جدید اپل برای افزایش قیمت گوشی هاش، اپل جان هیچی به اندازه قیمت های معقول حس خوب به آدم نمیده شما قیمتارو درست کن.

علی شیخ زاده

شیشه ای ک اپل استفاده کرد واقعا مقاوم بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)