حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب موتورولا P40 و موتو Z4 play لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، موتورولا

از زمانی که موتورولا پس از خرید و فروش های متعدد در نهایت به لنوو رسید، شاهد فعالیت مختصر آن در میان رده لوکس و میان رده اقتصادی هستیم. خانواده تازه متولد شده موتورولا پی (Motorola P) و عضو میان رده خانواده قدیمی موتو زد (Moto Z) یعنی موتو زد پلی تمرکز این شرکت هستند. امروز قاب موتورولا P40 و موتو Z4 play لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پنج روز پیش در ترنجی رندر موتورولا موتو زد ۴ پلی با دوربین اصلی تکی و بریدگی نمایشگر قطره طور دیده شد و پیش از آن شنیده بودیم که موتورولا پی ۴۰ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵ ارایه خواهد شد. در حقیقت اگر بخواهید تصور کنید باید بگوییم موتورولا پی ۴۰ به نوعی هایسنس یو ۳۰ است که امروز همه ما را غافلگیر کرده بود.

موتورولا موتو زد ۴ پلی

 

این رندر موتو زد ۴ پلی خیلی مهم است. دوربین تکی را ببینید، بلندگوی تکی لبه بالا، خطوط متعدد آنتن و البته ماژول لبه پایین و لوگو M موتورولا روی قاب پشتی. این ها نماهای مهمی است چون مواردی نو و خلاقانه را به ما نشان می دهد.

در بازاری که شما و من شاهد موبایل هایی پر‌دوربین هستیم و دوربین پنج گانه کم کم در حال ورود هستند، اینکه یک موبایل که نسل قبلی اش دوربین دوگانه داشته بیاید و با دوربین تکی ارایه شود می تواند جالب باشد. همچنین قالب کلی طراحی با موتو زد ۲ برای سازگاربودن با ماژول ها، را شاهد هستیم.

 

موتورولا پی ۴۰ 

به نظر می رسد لبه بالا موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) جک ۳.۵ میلی متری صدا وجود دارد. نمایشگر موتورولا پی ۴۰ برابر ۶.۲ اینچ است و سوراخ نمایشگر بالای آن میزبان دوربین سلفی است.

 

باتری موتورولا پی ۴۰ قبلا برابر ۳۰۰۰ میلی آمپر گزارش شده بود اما این بار حجم ۴۱۳۲ میلی آمپر عنوان می شود. در حالی که دوربین سلفی رزلوشن مشخصی ندارد اما رزلوشن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در ترکیب دوربین دوگانه موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) گزارش شده است.

 

وقتی که نام دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به میان می آید ناخودآگاه چیپست میان رده اسنپدراگون ۶۷۵ را به ذهن ما می آید. این چیپست برای موتورولا پی ۳۰ (Motorola P30) گزارش شده است و پیش از آن شنیدیم که اسنپدراگون ۶۷۵ در قلب موبایل ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی خواهد تپید.

نظر شما درباره این دو میان رده جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

جالبه این مدت که گذشته فقط قاب گوشیها لو میره فقط ! نه خود گوشیا

Vahid

سوراخ نمایشگر و ناچ
عجیب ترین طراحی تکنولوژی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)