حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی ۸ احتمالا در نمایشگاه MWC 2019 رسما معرفی شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

در حالی که ال جی برای نمایشگاه CES 2019 یک «نیمه معرفی» موبایلی داشت، آ … می‌گوییم نیمه معرفی چون ال جی کیو ۹ (LG Q9)، همان ال جی جی ۷ فیت (LG G7 fit) است، اما مشخصا انتظار داشتیم آن ها هم پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ خود را در کنگره جهانی موبایل یا MWC 2019 رونمایی کنند. حالا اما نظرات به این حدس نزدیک تر می شود که ال جی جی ۸ احتمالا در نمایشگاه MWC 2019 رسما معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

یک هفته پیش بود که ما در ترنجی خواندیم ال جی جی ۸ اولین موبایل 5G ال جی نخواهد بود، در حقیقت احتمالا اولین موبایل 5G ال جی در خانواده LG V معرفی خواهد شد. همچنین این راه نیز خواندیم که شاید ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود.

ال جی موبایل به تازگی مدیر خود را عوض کرده و این در حالی است که آن ها در آستانه ارایه پرچمدار ۲۰۱۹ خود بوده و برهه عجیبی است. به نظر می رسد که ال جی جی ۸ نه در نسخه اصلی و در نسخه ویژه ای شبکه 5Gپشتیبانی نخواهد کرد. احتمالا ال جی جی ۸ در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد شد.

از دیگر مواردی که درباره نقشه راه معرفی موبایل های ال جی مشخص شده است، موبایل منعطف ال جی بوده که چندین پتنت هم درباره آن دیده ایم. یک ماه پیش بود که موبایل منعطف ال جی با طراحی متفاوت در حق اختراع این شرکت دیده شد.

ال جی سابقه معرفی پرچمدار نیمه اول سال خود را خارج از کنگره جهانی موبایل نیز دارد اما به نظر می‌رسد که امسال آنها می‌خواهند اسفندماه پرچمدار جدید خود را معرفی کنند. شما به آینده ال جی چطور نگاه می کنید؟ فکر می‌کنید پرچمدار ۲۰۱۹ آنها در مقابل پرچمدار های سامسونگ و هوآوی حرفی برای گفتن داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

دو روز دیگه قاب گوشیش لو میره

Pouya

امیدوارم رو باتریش کار کنه و مشکلات بوت لوپ که اکثر گوشیاش داشتن براش پیش نیاد

Phanosesabz

پسر جان می خوای یه چرت و پرتی بنویسی قبلش تحقیق کن یعنی چی اکثر گوشیاش مشکل لوت لوپ دارن بوت لوپ کلا شایعه هست مثل همین قضبه الجی جی 7 که می گفتن مشکل بوت لوپ داره دیدیم که شایعه بود

amer

سلام اقای عطایی دلیل اینکه سنسور تصویری سونی تو کیفیت حرف اول تو صنعت دوربین های موبایل را دارند و بازار پسند هستن به خاطر توانایی در جذب بیشتر نور محیط هست و دقت در ثبت میزان نور دریافت شده هست درسته یا اشتباه میگم

amer

تجربه و کیفیت ساخت و نواوری اینا هم هستن درسته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)