حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای را به زودی اعلام می کند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

دیروز بود که در ترنجی خواندیم پیش فروش ایران خودرو به زودی آغاز می شود و پیش از آن خوانده بودیم که ایران خودرو پژو ۲۰۷ و دنا پلاس را با سقف پانوراما در نیمه اول سال ۹۸ ارایه می کند. امروز خبر می رسد که پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای جز محصولاتی خواهد بود که ایران خودرو در پیش فروش آتی خود ارایه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

سقف شیشه ای پژو ۲۰۷

سقف شیشه ای پژو ۲۰۷

ایران خودرو می گوید با تهميداتي كه داشتيم به سمتي رفتيم كه داخلي سازي پژو ٣٠١ را انجام دهيم و لذا اين كار انجام شده و محصولات داخلي سازي شده روانه بازار خواهد شد.

مدير عامل ايران خودرو با اشاره به توليد خودروهای ٢٠٧ و دنا پلاس از فروش اين خودروها تاپايان سال جاری خبر داد. هاشم يكه زارع در حاشيه نمايشگاه خودروي تهران خاطر نشان كرد پيش فروش اين دو خودرو تا پايان سال انجام شده و زمان تحويل نيز سال ٩٨ خواهد بود.

وی در مورد قيمت اين محصولات گفت اين خودروها امسال پيش فروش می شوند و زمان اعلام نهايی قيمت هم زمان با دعوتنامه و زمان تحويل مشخص خواهد شد.

داخلي سازي پژو ٣٠١

وی با اشاره به داخلي سازي پژو ٣٠١ در ايران گفت بعد از ترك پژو از ايران با تهميداتي كه داشتيم به سمتی رفتيم كه داخلي سازي پژو ٣٠١ را انجام دهيم و لذا اين كار انجام شده و محصولات داخلي سازی شده روانه بازار خواهد شد.

مدير عامل ايران خودرو همچنين در پاسخ به پرسشي در زمینه زمان جديد فروش خودرو از سوی اين شركت گفت تا دو هفته آينده پيش فروش جديد محصولات اين شركت آغاز می شود.

وی در مورد شكايات خريداران خودرو از عدم تحويل نيز گفت مشكلات قطعه باعث كاهش توليد خودرو شد ه و زمان تحويل را نيز افزايش داده است اما مشتريان مطمئن باشند تمامی خودروهای پيش فروش شده با كمي تاخير تحويل مشتريان می شود.

به نظر شما از پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای استقبال خوبی می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
space.explorer

حتما هم قراره کلی پول از خریداران بگیرند …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)