حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کروم بوک ۳۱۵ ایسر با پردازنده AMD رسما معرفی شد | CES2019

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | CES 2019، ایسر

در نمایشگاه CES 2019 شاهد رونمایی از لپتاپ ایسر سویفت ۷ (Acer Swift 7) با حاشیه نمایشگر بسیار کم و قیمت ۱۷۰۰ دلار بودیم. اما در کنار این دستگاه گران قیمت یک دستگاه بسیار ارزان قیمت تر هم معرفی شده است. کروم بوک ۳۱۵ ایسر با پردازنده AMD رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

کروم بوک ۳۱۵

کروم بوک ۳۱۵

ایسر یکی از شرکت هایی است که از تولیدکننده های کروم بوک بوده و سیستم عامل Chrome OS گوگل در قلب تپنده آن حضور دارد. این دستگاه با چیپست AMD ارایه می شود و جز اولین کروم بوک هایی است که چیپست AMD دارد.

کروم بوک ۳۱۵ (Chromebook 315) ایسر ارزان ترین کروم بوک ۱۵.۶ اینچی است. این کروم بوک اما بسیار ارزان قیمت بوده و تنها ۲۸۰ دلار برای شما هزینه دارد. این چیپست به ارزان شدن کروم بوک ایسر کمک می کند ولی به آن معنی نیست که چیپست های پنتیوم اینتل از دستگاه های ارزان حذف خواهند شد.

اگر دوست داشته باشید مشخصات کروم بوک ۳۱۵ (Chromebook 315) را مرور کنید، جدول زیر کاملا برای شما کمک کننده خواهد بود:

مشخصات سخت افزاری کروم بوک ۳۱۵ (Chromebook 315)

مشخصات سخت افزاری کروم بوک ۳۱۵ (Chromebook 315)

برای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD این قیمت خیلی خوب اما برای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و پورت های نسبتا کم تعداد عجیب است. نظر شما درباره کروم بوک ها به صورت کلی چیست؟ فکر می کنید کروم بوک ۳۱۵ ایسر با پردازنده AMD به اکوسیستم سیستم عامل Chrome OS مفید است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
silver30

به نظر من خرید لپتاپ با سیستم عامل اندروید اشتباه محضه.مثلا چه کار مهمی میشه با اون انجام داد.اندروید در حد لپتاپ یا بالاتر نیس چون برنامه انچنان سگینی نداره که بخاطرش این همه هزینه بشه.فک کن لپتاپتو باز کنی باهاش کلش بازی کنی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)