حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع دل برای یک لپتاپ با دو نمایشگر با طرحی نو جداشدنی

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | لپ‌تاپ

در حالی که موبایل با دو نمایشگر یکی از ترندهای این روزهاست و ZTE و ویوو در این راه محصولاتی تولید کرده اند. در بازاری که نوآوری در بازار لپتاپ ها خیلی حلزون طور رشد می کند، این بار اما در دل (Dell) که یکی از نام های خوشنام و قدیمی در این بازار است، یک اتفاق نو رخ می دهد. حق اختراع دل برای یک لپتاپ با دو نمایشگر با طرحی نو جداشدنی منتشر شده و با هم درباره آن با هم صحبت می کنیم.

لپتاپ با دو نمایشگر

لپتاپ با دو نمایشگر

 

در حال حاضر دستگاه های قابل توجهی در دنیای لپتاپ ها و کامپیوترهای شخصی داریم که یک نمایشگر جداشونده دارند. تبلت های زیادی هم در همین دسته وجود دارند. در این فرم‌فکتورهای فعلی در حقیقت دستگاه به شکلی است که تمام پردازش در پشت نمایشگر انجام می شود و کیبرد بخش کم اهمیتی از آن است. اینجا اما حق اختراع دل متفاوت و دستگاه با دو نمایشگر قابل اتصال ارایه می شود که پردازش اصلی در بخش پایین است. اینجا حتی کیبرد خیلی عجیب به نظر می رسد.

این پتنت «سیستم‌های رسیدگی اطلاعات با چند نمایشگر جداشونده» نامگذاری شده و نشان می‌دهد کاربر می‌تواند به روش‌های گوناگون از چند نمایشگر جداشونده برای یک لپتاپ استفاده نماید.

لپتاپ با دو نمایشگر

لپتاپ با دو نمایشگر

برای این دو نمایشگر جداشونده نوارها‌ی استوانه‌ای آهنی تعبیه شده که خاصیت مغناطیسی دارند و بدین ترتیب استفاده از آنها یا جدا کردنشان از لپتاپ بسیار ساده خواهد شد. کاربر به راحتی می تواند از یکی از این نمایشگر‌های برای خود استفاده کند و دیگری را در اختیار مشاهده‌کنندگان، یا حتی مدیر خود قرار دهد و محتوایی را برایش به نمایش درآورد.

در سناریوی دیگری که توسط شرکت دل (Dell) در این حق اختراع به تصویر درآمده، می‌توان به استفاده همزمان از این نمایشگر اشاره کرد. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای ویرایش فیلم‌هایشان از دو مانیتور استفاده می‌کنند و بدین شکل می‌توانند در لحظه دو محتوای کامل پیش روی خود داشته باشند.

با استفاده از لپتاپ‌های جدید شرکت دل بر اساس این حق اختراع و دو نمایشگر جدا شونده آن، تدوینگران ویدیو می توانند بدون استفاده از مانیتوری جدید، گجتی کاربردی را در اختیار داشته باشند و از آن بهره لازم را ببرند. قرار گرفتن نوارهای استوانه‌ای و لولاهای مغناظیسی بکار رفته برای این لپتاپ، موجب می‌شود قرار گرفتن صفحه نمایش در محل‌های مختلف  آسانتر شود و کاربر گزینه‌های متعددی در اختیار خود داشته باشد.

نظر شما درباره حق اختراع دل برای یک لپتاپ با دو نمایشگر با طرحی نو جداشدنی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

جالبه🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)