حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت منعطف شیائومی با دو لولا دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 23 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، شیائومی

خب خب خب! به شما گفتیم که چینی ها فرمان نوآوری را در دست گرفته اند. موبایل منعطف یا تبلت منعطف برندهای مختلف را در حق اختراع های مختلف دیده ایم و طرح های پیش‌تولید هم وجود دارد. تمام آن ها یک لولا دارند اما به نظر می رسد شیائومی می خواهد طرح دیگری ارایه کند. تبلت منعطف شیائومی با دو لولا دیده شده و واقعا جذاب است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دستگاه منعطف شیائومی با دو لولا

دستگاه منعطف شیائومی با دو لولا

به نظر می رسد که شیائومی می خواهد تبلت‌طورتر باشد و به موبایل نمی خورد! در حقیقت به نظر می رسد که هدف شیائومی فقط و فقط کم کردن حجم دستگاه و حمل راحت تر آن در جیب است. این را می گویم چون در این ویدیو کوتاه که پایین تر می بینید، دستگاه از دو لولا به بیرون تا می شود تا حجم کمتری بگیرد.

جالب اینکه وقتی دستگاه منعطف شیائومی با دو لولا جمع می شود، نمایی از پشت دستگاه نشان نمی دهد. ویدیو زیر از evleak منتشر شده و رابط کاربری شیائومی را نشان می دهد.

 

رابط کاربری گوگل مپ با خم شدن هر لولا تبلت منعطف شیائومی با دو لولا، به روز می شود

ما هنوز اطلاعات زیادی درباره تبلت منعطف شیائومی با دو لولا نداریم اما همین نوآوری ما را حسابی سر ذوق نگاه می دارد تا شایعات ام را دنبال کنیم، نظر شما چیست؟ فکر می کنید دستگاه جذابی است؟ فرم فکتور مورد نظر شیائومی با دو لولا جذاب است؟ توجه کنید که رابط کاربری گوگل مپ با خم شدن هر لولا تبلت منعطف شیائومی با دو لولا به روز می شود و این نکته بسیار مهمی است.

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

فوق العادست
فقط ضخامت برا سواله ؟

علی شیخ زاده

ای جان این همون چیزیه که من از موبایل منعطف انتظار داشتم یه گوشی که با دو لولا به تبلت با نسبت تصویر منطقی و قابل استفاده تبدیل بشه.
گوشی های منعطف با یک لولا نمیتونن نسبت تصویر مناسبی ارایه بدن.
دم شیائومی گرم تبلت های وست ورلد رو یک قدم به واقعیت نزدیک میکنه با این محصول.
انتظار دیگه ای که دارم و امیدوارم در آینده محقق بشه یه تبلت ویندوزیه که وقتی تا میشه تبدیل به یه گوشی اندرویدی بشه یا ios

نیما عرفانی

اره واقعا طرحش جذابه
(انتظار دیگه ای که دارم و امیدوارم در آینده محقق بشه یه تبلت ویندوزیه که وقتی تا میشه تبدیل به یه گوشی اندرویدی بشه یا ios)
این فکر نکنم محقق بشه چون به دوتا بوت نیاز داره که سیستم عامل رو سوییچ کنه و اگر هم اجرایی بشه به زمان قابل توجه برای تغییر سیستم عامل نیاز داره چون اجرای همزمان دو سیستم عامل در یک دیوایس به پردازشگر فوق العاده قوی نیاز داره و همچنین مشکلات خاص خودشو داره. و نکته ی دیگه اینه که ویندوز و اندروید و آی او إس برای ۳ شرکت متفاوت هستن و سوییچ کردن ویندوز به اندروید یا ویندوز به آی او إس غیر ممکنه مگر اینکه خوده مایکروسافت با پروژه ی اندرومدا چنین کاره هیجان انگیزی انجام بده.

نیما عرفانی

مشکلاتی همچون بهینگی در رابط کاربری ( یکپارچگی دو سیستم عامل در پلتفرم دسکتاپ و موبایل ) و تفاوت در نرم افزارها ( اجرای نرم افزارهای یونیورسال ویندوز و نرم افزارهای ۶۴ بیتی) و تفاوت در فروشگاه های نرم افزاری هر کدوم از این سیستم عامل ها.
به عنوان مثال : در حالت بازشده که سیستم عامل ویندوز درحال اجرا هستش، شما یه نرم افزاری رو اجرا می‌کنی و میخوای دستگاه رو رول کنی و به حالت موبایل تغییر کاربری بدی و سیستم عامل سوییچ می‌کنه رو اندروید( آی او إس رو نگفتم چون اپل سیستم عاملشو به هیچ شرکتی نمیده) خب در این صورت احتمال بروز خطا و لگ های پیاپی زیاده چون ساختار و رابط کاربری ( UX,UI ) فلان نرم افزار در ویندوز و اندروید متفاوته.
توضیح دادم تا شما و بقیه دوستان بهتر متوجهٔ صحبت هام بشین.

علی شیخ زاده

البته که حرف شما درسته ام در دنبای تکنولوژی هیچ چیز غیر ممکن نیست و
فکر میکنم از عهده اپل بر بیاد چون تمام امکانات برای محقق شدن چنین چیزی رو داره مثلا هم سیستم عامل iOS رو داره و هم مک.
هم چیپست a12رو داره و هم a12x

نیما عرفانی

در مورد اپل بله من هم موافقم
تنها شرکتی هستش که چندین ساله سیستم عامل خودشو داره چه در پلتفرم موبایل و تبلت وچه در پلتفرم دسکتاپ .( مایکروسافت فقط سیستم عامل دسکتاپ داره و گوگل هم ۲،۳ ساله که سیستم عامل دسکتاپ خودش تحت عنوان کروم رو عرضه کرده و هنوز جای کار داره).
اپل در یکپارچه کردن سیستم عامل آی او إس و مک داره کار می‌کنه و با شناختی که ازش دارم قطعاً در آینده ای نزدیک محصولی رو رونمایی می‌کنه که قابلیت تغییر کاربری و سوییچ سیستم عامل مک به آی او إس و بالعکس رو داشته باشه ، و به قول شما توانایی و علم و همه‌ی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای تحقق این ایده رو داره و حتی فروشگاه نرم افزاری جامعی هم داره که نرم افزاراش در ورژن مک و آی او إس بهینه شدن و تفاوتی ندارن.

CAPCOM

شیائومی اگه سوسک و مارمولک نخوره یه چیزی میشه

Jahandar

نادون بیسواد، الان در آمریکا هم دارن سوسک و مارمولک و عنکبوت و عقرب میخورن. فیلمشو نشونت بدم که آنجلینا جولی داره به فرزندخونده هاش آموزش خوردن عنکبوت و عقرب در دل آمریکا میده؟؟؟ 😒
یه موجود چقده میتونه عقده ای باشه و پرادعا در عین بیسوادی ؟؟؟ 🤔

Jahandar

اصلاح میکنم : آنجلینا جولی در کامبوج با بچه هاش عقرب و عنکبوت میپزه و میخوره!!! اینم از فیلمش :

https://youtu.be/E9p3G9E1o0E

خریت و حماقت از معدود بیماریهائیه که درمان دارویی نداره 😒

chalton

از هر دو طرف خم میشه و نیم متر هم ضخامت عالیه
پدر گوشی منعطف سامسونگ هست و اولین توضیع عمده گوشی های منعطف در بازار هم توسط سامسونگ رقم میخوره،دیگه طرفدار هر برندی باشی سامسونگ رو به عنوان پدر گوشی های منعطف قبول نداشته باشه واقعا دیگه هم ترولی،هم فوق متعصب و هم یه حسود فوق…
برندهای دیگه هم علمشون خیلی کمه تو زمینه گوشی های منعطف و فقط کاور هستن نمیتونن حالا حالاها به صورت عمده تولید کنن و همشون منتظرن سامسونگ اولین گوشی منعطف رو به صورت عمده تولید کنه بده بازار بعد سریع تقلید کنن.

Peiman

با اینکه دستگاه های منعطف اول راه هستند خیلی جذاب به نظر میرسند👍

amer

عجب نواوری به به.فقط ابداع محسوب نمیشه در کل امان از این چینی ها.منتظر دراگون قدر 400000باشین.اها راستی اقای عرفانی عزیز شبت بخیر.اگزینوس قابل ستایش هست راحت شدی

نیما عرفانی

دوست عزیز تعریف و تمجید یا کم ارزش کردن پردازنده ی اگزینوس برای من اهمیتی نداره و از من چیزی رو کم یا زیاد نمیکنه، حقیقت نیاز به گفتن نداره و همه چی واضح و مشخصه . بنده به کلیت و لحن صحبت های شما انتقاد کردم و دیگه بحث تمام شدست و بهتره راجع به این موضوع حرفی زده نشه.
شبتون خوش

Ashiba

من شده کلیمو بفروشم باید یکی از اینا بخرم😀
البته خیلی مشکلات پیش روشون هست فک کنم مثلا دوربین پشتش دقیقا کجا قرار میگیره که در هر حالت بشه ازش استفاده کرد
منتظر مایکروسافت و هوواوی هم هستم نسخه کامل ویندوز وسوسه کننده میشه

Ashiba

من شده کلیمو بفروشم باید یکی از اینا بخرم😀
البته خیلی مشکلات پیش روشون هست فک کنم مثلا دوربین پشتش دقیقا کجا قرار میگیره که در هر حالت بشه ازش استفاده کرد
منتظر مایکروسافت هم هستم نسخه کامل ویندوز وسوسه کننده میشه

Ashiba

یه مشکل دیگش هم اینه که نمیشه از قاب محافظ استفاده کرد

Pouya

عالی ب نظر میاد

MohammadFarhaadi

الان یکی پیدا میشه میگه گوشیای چینی آشغالن و نوآوری ندارن فقط سامی و اپل خوبن!بقیه کلا دوروز عمر میکنن!در صورتیکه ویوو و اوپو و شیائومی و هواوی از تکنولوژیهایی در یکی دو سال گذشته استفاده کردن که شاید سال دیگه سامسونگ بتونه تو پرچمدار هزارو دویست دلاریش قرار بده البته اگه نبرش بالاتر قیمت رو که خیلی محتمله.

ronin

نباید به حرف اینجور آدمای بی سواد اهمیت داد
تا بوده از این آدمای متعصب که‌دلیل تعصبشونم نمی دونن
بزار واسه خودشون خوشحال باشن
چیزی‌که مشخصه پیشرفت عالیه چینه

Sadeghh

شیاعومی واقعا برند خوب و نو آوری هست
اون زمانی که بی حاشیه شدن ترند شده بود هم یادمه شیاعومی یکی از اولین شرکت ها تو این زمینه بود شاید هم حتی اولین

m.b

خودش با mi mix 1 ترند کرد دوست عزیز…
کلا سری میکس فوق العاده هست …
هم بعضی ترند های روز رو میسازه…
و هم از بروزترین ترند ها تا حد امکان استفاده میکنه…

Mortazavi

باز هم شیائومی یه قدم جلوتر از سامسونگ
مثل نسبت 18:9 و گوشی کم حاشیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)