حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر 4K OLED HDR سونی احتمالا در اکسپریا پریمیوم آتی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 35 دیدگاه | سونی، شایعات

حدودا ۱۱ ماه پیش بود که نمایشگر 4K OLED سونی برای اکسپریا 2018 رسما توسط یکی از مدیران تایید شد اما حالا که سال ۲۰۱۸ تمام شد و این شایعه تحقق پیدا نکرد، خیلی ساده آن را از سال ۲۰۱۸ به سال ۲۰۱۹ منتقل می کنیم! همچنین ما چندی روز پیش شایعه درباره اکسپریا ان ۱ پریمیوم (Xperia N1 Premium) نیز شنیده بودیم. امروز اما خبر می رسد که نمایشگر 4K OLED HDR سونی احتمالا در اکسپریا پریمیوم آتی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نمایشگر 4K OLED HDR سونی

نمایشگر 4K OLED HDR سونی

نمایشگر 4K OLED HDR سونی موضوعی است که محتمل ترین گزینه برای پرچمدار پریمیوم سونی به نظر می رسد. سونی تقریبا نشان داده در بازه ۱۸ تا ۲۴ ماهه پرچمدارهای سری پریمیوم خود را که با نمایشگر 4K مجهز می شوند را رونمایی خواهد کرد و احتمال زیادی برای معرفی یک پرچمدار در این خانواده برای سال ۲۰۱۹ وجود دارد.

در شایعات قبلی ما خوانده بودیم که گفته می شود که رزلوشن نمایشگر اکسپریا ان ۱ (Xperia N1) برابر 4K خواهد بود و نسبت تصویر ۲۱.۲:۹ دارد. همچنین گفته که سونی یک مدل پریمیوم هم تولید خواهد کرد که با نام اکسپریا ان ۱ پریمیوم ارایه می شود و رزلوشن 4K را با نسبت تصویر ۱۷:۹ ارایه می شود. اما سوال اصلی این است که سونی چرا باید دو موبایل با نمایشگر 4K و نسبت تصویر متفاوت ارایه کند؟

همچنین یک هفته پیش همین وب سایت ژاپنی به ما گفته بود اکسپریا N1 اکسپریا V1 اکسپریا T1 و اکسپریا A1 نام گذاری های جدید سونی برای موبایل های ۲۰۱۹ این شرکت ژاپنی است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید نمایشگر 4K OLED HDR امسال روی اکسپریا ان ۱ پریمیوم یا اکسپریا ایکس زد ۴ پرمیوم استفاده خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
35 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

امیدوارم همون xz4 عادی داشته باشتش

ARMTIN

سونی قرار در سال 2019 یک پرچمدار منعطف با پنل 4K OLED با نسبت 17:9 در بهار 2019 معرفی کنه
….
پرچمدار ها 2019 سونی همگی به پنل 4K OLED مجهز خواهند شد
.
.
اما معلوم نیست نام گذاریشون به چه صورت هست

نیما عرفانی

شاید حرفای شما درست از آب دربیاد ولی ۲ تا نکته مهم رو باید در نظر داشت . اگه قرار باشه تمام محصولات تاپ ۲۰۱۹ رو سونی از صفحه نمایش ۴ کی اولد استفاده کنه ، هزینه و سرمایه گذاری فوق العاده زیادی رو نیاز داره و تا حدودی ریسک به حساب میاد ،و نکته ی دوم اگه قرار باشه همگی پرچمداراش ۴ کی اولد باشن پس دیگه تفاوت زیادی باهم ندارن و اینجوری تنوع در محصولاتش میاد پایین و در مقابل قیمت هاش به شدت میره بالا و تأثیر منفی می‌ذاره در فروش سونی چون انتخاب رو برای کاربرا محدود می‌کنه به یک مدل با صفحه نمایش ۴ کی اولد.
سونی از تابستون امسال ( پاییز میلادی ) با الجی همکاری کرده در تولید پنل های اولد ۴کی موبایل ، به خاطر همین تولید این پنل ها در سایز های مختلف با نسبت تصاویر متفاوت اونم با کیفیت ۴کی از نوع اولد برای استفاده در پرچمدارهای عادی و پریمیوم و دیوایس منعطفش ، هزینه‌ی بسیار زیادی برای سونی داره و قطعا ریسک موفقیتش به دلایلی که عرض کردم بالاست.

amer

ایول عاشقتم اقای عطایی.عاشقتم سونی جان بله میدونستم تو میتونی مرسی بابت این خبر.

amer

طبل جنگ اتش دراگون 400000که شنیدم گفتم حتما خبرهایی هست.من همین جا شهادت میدم فاتحه اپل و مپل و …خونده است.امسال سال Xperia xz4این گوی و این اژدهای ژاپن

Pouya

بهتره قضاوت رو بزاریم برای وقتی که معرفی شدن

amer

به نظرم شک نکنید استفاده میکنه

Mandi

امیدوارم Sony یه گوشی تمام عیار وارد بازار کنه
من خودم یکی از طرفداراش هستم ولی متاسفانه نسبت به هزینه ای که آدم باید برای سونی کنه میشه گوشی های بهتری خرید!

نیما عرفانی

قبلا گفته بودم مدل معمولی پرچمدارشو صفحه نمایش 4k میزنه از نوع LCD و مدل پریمیوم رو 4k میزنه از نوع OLED.
یه حالت دیگه ام داره ، هر دو مدل رو صفحه نمایش OLED میزنه با این تفاوت که رزولوشن مدل معمولی QHD+ و مدل پریمیوم 4k میشه.
از این دو حالت خارج نیست

ARMTIN

اقا نیما
خبر های جدید حاکی از اینکه سونی حتی میانرده ها 2019 Xperia به پنل OLED مجهز کرده😉
.
.
سونی در نمایشگاه MWC 2019 یک موبایل منعطف با نسبت 17:9 در کنار پرچمدار ها جدیدش معرفی میکنه

نیما عرفانی

بله دوست عزیز اما من فقط درباره پرچمداراش صحبت کردم ، در بقیه موارد هم قطعا شاهد پیشرفت هایی در سایر محصولات سونی هستیم.
اما معرفی گوشی منعطف سونی در نمایشگاه MWC یکم شک و تردید دارم بهش ، شاید دیرتر اونو معرفی کنه.

ARMTIN

احتمالا در بهار 2019

نیما عرفانی

خب عزیزم بهار ۲۰۱۹ میشه ، دی ، بهمن و اسفند که نمایشگاه MWC هم در هفته‌ی اول اسفند برگزار میشه . فکر نمیکنم در این بازه ی زمانی با وجود معرفی حداقل ۲ پرچمدار از گوشی منعطف رونمایی کنه و زمانشو به ماه های آتی موکول می‌کنه . نیمه‌ی دوم ۲۰۱۹ محتمل ترین تایمه.

ARMTIN

آقا نیما
دوست عزیز
فصل بهار از فروردین ماه شروع میشه و تا اواخر خرداد هم تموم میشه ….
که در این بازه زمانی سونی سابقه معرفی پرچمدار داشته
موفق باشی 🌷

نیما عرفانی

آرمتین عزیز ، شما گفتی بهار ۲۰۱۹ که میشه January, February,March یعنی دی ، بهمن و اسفند
اگه میگفتی بهار ۱۳۹۸ میشد فروردین ، اردیبهشت و خرداد
موضوع پیچیده ای نیست عزیز
شما هم سلامت و موفق باشی

ARMTIN

عجب 😂
مرد نازنین سال میلادی از فصل
« زمستان » شروع میشه ، نه از فصل « بهار » !!!
فصل یکی از تقسیمات سال بر اساس تغییرات آب و هوایی کره زمین هست
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/فصل

نیما عرفانی

من فکر کردم منظورت از واژه ی بهار، ۳ ماه اول سال میلادیه که ذهنم رفت اون سمت!
به این نکته دقت نکردم ، بله حق با شماست 😄

ARMTIN

💓🌷

ahmad

امیدوارم سونی این دفعه نا امید نکنه ملت رو

Aria ?

واقعا تو ال سی دی ۴ کی خیلی جالب نیست چون به اندازه کافی شارپ هست اما اولد کلا رزولوشنش از اون حدی ک هست پایین تره مثلا خود من اولد کوآد اچ دی میذارم به اندازه آیفون ۶ اس هم شارپ نیست … کلا مدل اولد اینه بخاطر همین بنظرم ۴ کی تو اولد بیشتر مفیده تا ال سی دی

Sadeghh

بعضی دوستان قبول نمیکنن ولی دقیقا من هم همچین حسی دارم که انگار وضوح و شارپنسی lcd بیشتر از oled هست

Pouya

سونی لب پرتگاهه با معرفی این گوشی یا پرت میشه یا قوت میگیره البته در کنار گوشیش تبلیغات و … هم موثره که خیلی قوی نیست تو تبلیغات برعکس سام
امیدوارم سال خوبی داشته یادمون باشه پیشرفت هر کدومشون باعث رقابت و رقابت ب نفع مشتری تموم میشه

Pouya

*داشته باشه

Pouya

اقای ع.طایی میشه بپرسم چرا قابلیت ادیت کردم کامنت رو در سایت قرار نمیدین اخه خیلی ب کار میاد زیاد پیش میاد اشتباه تایپی داشته باشن کاربرا 🙏

amer

پویا جان سونی خیلی وقته ارتش سامورایی داخل پرتگاه افتادن ولی با فکر و نبوغ مغز متفکر فرمانده ارتش دارن از پرتگاه خودشون میکشن بالا و ارتش بقیه برندها در خواب غفلت شبانه دارن زهر نبوغ ارتش ژاپن نوش جان میکنن.§

نیما عرفانی

البته که واژه ی پرت شدن اصطلاح درستی نیست ، چون اگه قرار بود شرکت با اصالت و دوست داشتنی همچون سونی ورشکسته بشه خیلی وقت پیش این اتفاق می افتاد. با وجود رقبایی مثل سامسونگ و هواوی و پرچمدارای آیندشون ( سری گلکسی إس ۱۰ و سری پی ۳۰) سونی تصمیم نداره با اونا رقابت کنه ، میخواد جایگاه خودشو تثبیت کنه و طرفدارانش ازش رضایت داشته باشن. سونی با تغییر مدیریت میخواد نقاط ضعفشو برطرف کنه و مطمئناً سال ۲۰۱۹ به بعد می‌تونه زمان پیشرفت برای این شرکت باشه .
SONY Make Believe

نیما عرفانی

چون الان بازار جهانی دسته سامسونگه و بازار چین دست هواوی . سونی میخواد با معرفی محصولات بهتر و ایجاد تغییرات کاربردی در راستای مسیر شرکت های دیگه( ترندی کار کردن) سهم خودشو از بازار موبایل بهبود بده و حداقل بتونه بازار کشور مادر ( ژاپن) رو به محصولات خودش اختصاص بده و تا حدودی هم تمرکزش در بازار اروپا و خاورمیانه هست.
مواردی همچون تغییر در زبان طراحی محصولات میان رده و پرچمدار ، به کار بردن نسبت تصویر ۲۱:۹ و اضافه کردن صفحه نمایش اولد و ارتقاء تعداد دوربین به ۲ گانه و ۳ گانه مهر تأییدی بر حرف های بنده هستش.

Pouya

نیما جان در کل منظورم این بود یا با این گوشی از ضرر هاش برمیگرده و فروشش میره بالا یا ضررهاش بیشتر میشه ولی شما درست میگید پرت شدن اونجوری ک کلا ورشکست شه جمع کنه بره منظورم نبود من عذر میخوام باید بیشتر دقت میکردم تا منظورمو درست برسونم🙏

نیما عرفانی

خواهش میکنم پویا جان
موفق باشید ☺

Sadeghh

امیدوارم هرچی هست در نهایت باعث بهبود وضعیت سونی موبایل بشه
و از حیث فروش جایگاه سابقش رو تا حدی بدست بیاره

Sadeghh

به مرور البته

علی شیخ زاده

بزرگترین مشکل پریمیوم های قبل سونی شارژدهی نامناسب بود و دلیلش هم برمیگشت به نمایشگر ۴کی lcd.
امیدوارم با نمایشگر اولد و باتری حجیم این مهم رو برطرف کنه و شاهد یه تجربه عالی از پریمیوم بعدی سونی باشیم

CAPCOM

دقیق همون کاری که تو سونی زد ۵ پریمیوم انجام داد
اما عاشقه اون تلویزیون براویا ام که اول متن گذاشتید
😘😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)