حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی وبسایت دانلود زیرنویس / blaxsub

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به یکی از سایت های بسیار مطرح و پیشرفته در زمینه ارائه زیرنویس که ترجمه فیلم های روز جهان با بهترین کیفیت و بصورت کاملا رایگان در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می دهد. قبل از اینکه به معرفی این سایت بسیار حرفه ای بپردازیبم بهتر است تا کمی درباره انواع زیرنویس و سایت های ارائه دهند آنها صحبت کنیم برای دانلود جدیدترین زیرنویس ها می توانید از بخش دانلود زیرنویس استفاده کنید.

توضیحاتی درباره زیرنویس ها

بهتر است تا اینگونه اغاز کنیم، شاید خیلی از ما ایرانی ها برای دیدن یک فیلم به زبان های خارجی انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی یا هر زبان دیگر نیاز به یک ترجمه کاملا دقیق و هماهنگ با نسخه موجود فیلم دارید. بهتر است اینگونه بگوییم که بعد از دانلود فیلم مورد علاقه خود نیاز دارید تا یک ترجمه مناسب و هماهنگ با آن را تهیه کنید که البته امروزه کار بسیار ساده ای بنظر می رسد و سایتهای دانلود زیرنویس فارسی در این چند سال اخیر به شکل عجیبی رشد کرده اند. حال یک سوال سوا مطرح می شود که کدامیک از سایت ها را انتخاب کنیم ؟ که در ادامه به جواب این سوال خواهیم پرداخت. باید دانست که بطور کلی زیرنویس ها به دو دسته تقسیم می شوند، زیرنویس های حک شده بر روی فیلم و زیرنویس های جدا از فیلم که از معتبرترین فرمت های آنها می توان به  Srt، smi sub/idxsr  اشاره کرد.سایت بلکس ساب با رعایت تمامی استانداردها و هینطور نیاز مخاطبانش تمامی این فرمت ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

فعالیت بلکس ساب در زمینه زیرنویس

بلکس ساب از زمان اغاز فعالیت خود سعی داشته است  تا در طراحی قالب، رابط کاربری و بهینه سازی، استاندارد های جهانی را سرلوحه  کار خود قرار دهد و از جدیدترین متدها برای دسترسی سریعتر کاربران به بخش های مورد نظرشان استفاده کند.قبلا نیز اشاره کردیم که سایت های ارائه دهنده زیرنویس در فضای مجازی بسیار زیاد هستند ولی بلکس ساب سعی داشته است تا برعکس سایت های داخلی که شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند ایده ای متفاوت را پیاده کند و مخاطبان خود را با تجربه ای جدید آشنا سازد. برای مثال شما می توانید برای دانلود زیر نویس یک قسمت از فصل یک سریال بخصوص وارد بخش زیرنویس سریال شده و با انتخاب فصل مورد نظر که در بالای صفحه که به صورت جداگانه از دیگر فصل ها قرار دارد وارد قسمت دلخواه گشته و زیر نویس هماهنگ با نسخه مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید در صورتی که در دیگر سایت ها به هیچ وجه اینگونه نیست و برای دانلود زیرنویس یک قسمت از یک سریال زمان زیادی را باید هدر بدهید در صورتی کهخ بلک ساب به راحتی تمامی فصل های منتشر شده را به صورت مجزا و قسمت های جداگانه در اختیار مخاطبانشان قرار می دهد.

سایت دانلود زیرنویس بلکس ساب

سایت دانلود زیرنویس بلکس ساب

بلکس ساب سایتی کاملا رایگان

یکی دیگر از نکات مثبت این سایت که باید به آن اشاره کنیم این است که سایت بلکس ساب برای دانلود و یا استفاده از تمامی امکانات سایت هیچگونه مبلغی را از شما عزیزان درخواست نمی کند و کاملا رایگان است و مخاطب می تواند در هر زمان به مطالب مورد نیاز خود با بهترین کیفیت و با دسترسی سریعتر دست پیدا کند که این نشان دهند احترام به مخاطب می باشد که از ابتدای شروع به کار این سایت در دستور کار تمامی کارکنان این سایت قرار گفته است. در انتها باید گفت اگر شما نیز از طرفداران فیلم های روز سینمای جهان هستید باید بگویم با انتخاب سایت کاملا حرفه ای بلکس ساب می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به ترجمه فیلم های روز جهان دست پیدا کنید، فقط کافی مخاطب به بخش دانلود زیرنویس فیلم رفته و بهترین و هماهنگ ترین ترجمه را انتخاب کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bugatti2018

ممنونم بابت معرفی این سایت خوب، سایت های خیلی کمی فعالیت خوبی در زمینه دانلود زیرنویس فارسی دارند. ولی هم این سایتی که معرفی کردید کارش خوبه و هم ایران زیرنویس هم فعالیت خوبی در این زمینه داره. مرسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)