حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش ساخت عکس Bestnine2018 برای اینستاگرام اندروید و iOS

با پایان سال ۲۰۱۸ و از سال جدید میلادی یکی از جذاب ترین موارد و البته حیاتی ترین موارد را می توان در بررسی عملکرد در سال گذشته دانست. شبکه های اجتماعی یکی از بخش های جداناشدنی زندگی ما هستند و بررسی عملکرد ما در سالی که گذشت در این شبکه ها می تواند جذاب باشد. چند سالی هست که ترند Bestnine اینستاگرام داغ شده که در آن ۹ تصویر با بیشترین لایک را در اکانت شما نشان می دهد. در ادامه با هم آموزش ساخت عکس Bestnine2018 برای اینستاگرام اندروید و iOS را خواهیم داشتم که های نمونه تحت وب آن را نیز برای شما آدرس خواهیم داد، با ترنجی همراه باشید.

بسیار خوب، برای ساخت عکس Bestnine2018 برای اینستاگرام اندروید و iOS ابتدا با معرفی نرم افزار آغاز می کنیم. کابران iOS دو نرم افزار و کاربران اندروید یک نرم افزار برای ساخت ۹ عکس با بیشترین لایک در اینستاگرام خود در دسترس دارند.

دانلود نرم افزار Bestnine2018 اندروید به نام BestGrid

دانلود نرم افزار Bestnine2018 برای iOS به نام BestGrid

دانلود نرم افزار Bestnine 2018 برای iOS به نام best 9

سایت Bestnine2018 برای ساخت و دیدن ۹ عکس پرطرفدار اینستاگرام

آموزش ساخت و دیدن ۹ عکس با بیشترین لایک اینستاگرام اندروید و iOS

نرم افزار Bestnine 2018 اینستاگرام

نرم افزار Bestnine 2018 اینستاگرام

پس از نصب این نرم افزار ها یا مراجعه به وب سایت فقط یک مرحله بسیار ساده دارید و آن چیزی نیست جز وارد کردن شناسه حساب کاربری اینستاگرام خود. این یعنی همان ID اینستاگرام و نیازی به ورود رمز ندارید. پس از چند ثانیه نرم افزار یا سایت Bestnine2018 اینستاگرام با بررسی پروفایل اینستاگرام شما ۹ عکس پرطرفدار اینستاگرام شما را با شمار پست و مجموع لایک در سال ۲۰۱۸ را نشان می دهد.

برای شما بررسی عملکرد حساب کاربری شبکه اجتماعی تان در سال گذشته جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)