حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید قاب گوشی را جدی بگیرید!

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

چرا باید خرید قاب گوشی را جدی بگیرید و بهترین فروشگاه اینترنتی که می‌توان قاب گوشی و محافظ صفحه نمایش گوشی را از آن تهیه کرد کدام است؟

خرید قاب گوشی را جدی بگیرید

گوشی‌های هوشمند با تمامی امکانات‌شان، آسیب‌پذیری زیادی دارند و هر لحظه ممکن است از دستان شما بر روی زمین رها شوند. بنابراین، مهم‌ترین گجت هوشمند زندگی ممکن است خیلی راحت در عرض چند ثانیه نابود شود و تمامی عکس و فیلم‌هایی که با دوستان و خانواده‌ی خود داشتید نیز از بین برود. از آن‌جایی که هر روز به ظرافت گوشی‌های هوشمند افزوده می‌شود، به نظر می‌رسد قاب و گلس گوشی از مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند امروزی باشند. مهم نیست که چه گوشی را خریداری کرده باشید، مهم این است که بتوان به بهترین شکل ممکن از گوشی خود محافظت کرد.

خرید قاب گوشی

خرید قاب گوشی

مزایای استفاده از قاب گوشی

بدون شک واضح‌ترین فایده‌ی داشتن قاب گوشی، محافظت از گوشی در برابر ضربه و خط و خش است. معمولا برای همه اتفاق می‌افتد که گوشی از دست‌‌شان بیافتد و مساله این است که معمولا گوشی‌‌های هوشمند به راحتی از دست سر می‌خورند، حتی ممکن است شخص دیگری به دست ما ضربه بزند و گوشی بر روی زمین بیافتد و یا حتی ممکن است گوشی از روی میز سر بخورد و با شدت زیادی به زمین اصابت کند. اگر جزو کسانی باشید که گوشی‌شان بر روی زمین افتاده، احتمالا حس بسیار بدی را از آن لحظه به یاد می‌آورید. آیا واقعا قاب گوشی می‌تواند در این مواقع خیال شخص را راحت کند و از خسارات گران ‌قیمت جلوگیری کند؟

در واقع صدمه دیدن گوشی به موارد زیادی بستگی دارد. در برخی مواقع شدت ضربه زیاد نیست و حتی آسیبی به گوشی بدون قاب هم وارد نمی‌شود، اما گاهی اوقات، شدت اصابت بسیار زیاد است به طوری که حتی ممکن است قاب گوشی نیز آسیب ببیند. در چنین مواقعی، خرید قاب‌های نرم ژله‌ای که بتوانند میزان اصابت شدید را تحمل کنند توصیه می‌شود. شاید بتوان بهترین نوع قاب‌ها را قاب‌های ژله‌ای نرم یا سیلیکونی دانست. این نوع قاب‌ها، معمولا دارای بدنه‌ بسیار مقاومی هستند که درون آن‌ها از مواد اسفنج‌ مانند نرمی استفاده شده است. بنابراین در صورتی که به گوشی ضربه وارد شود به دلیل بدنه‌ی داخلی نرم این نوع از قاب‌ها، آسیب جدی‌ به گوشی وارد نخواهد شد.

تنوع در ظاهر گوشی با استفاده از قاب موبایل

یکی دیگر از مزایای قاب گوشی ، امکان ایجاد تنوع در ظاهر گوشی است. بدون داشتن کاور گوشی هیچ وقت نمی‌توان رنگ یا ظاهر گوشی را تغییر داد، اما با خرید قاب‌ گوشی مناسب با ظاهرهای متفاوت، می‌توان تنوع زیادی را برای گوشی خود ایجاد کرد. قاب‌ها این امکان را دارند تا ظاهر گوشی را با شخصیت یا تیپ شخص یکی کنند. تنوع رنگی قاب‌ها به قدری زیاد است که احتمالا در هنگام خرید با مشکل مواجه خواهید شد.

فقط به قاب گوشی اکتفا نکنید

در نهایت، لازم است این نکته نیز ذکر شود که قاب‌ گوشی لزوما وظیفه‌ی محافظت از صفحه نمایش را برعهده ندارد. پس بهتر است در کنار خرید قاب، محافظ صفحه نمایش یا گلس گوشی مناسبی را برای گوشی خود خریداری کنید. حتی محکم‌ترین قاب دنیا هم نمی‌تواند زمانی که گوشی از روی صفحه نمایش به زمین اصابت می‌کند، از نمایشگر گوشی محافظت کند. محافظ ‌های صفحه نمایش معمولا قیمت آن‌چنانی ندارند پس بهتر است از مهم‌ترین بخش از گوشی خود با اطمینان بیشتری مراقبت کنید.

انواع قاب گوشی موجود در بازار ایران چیست؟

انواع قاب­‌ گوشی در بازار ایران را بر اساس جنس یا طرح نام‌گذاری می‌­کنند، اما به صورت کلی به دو دسته قاب‌­های نرم و قاب­‌های سخت، تقسیم‌بندی می­‌شوند که بیشتر افراد از قاب‌­های نرم و ژله‌ای استفاده می‌­کنند:

  • قاب گوشی ژله‌ای
  • قاب گوشی چرمی
  • قاب گوشی طرح‌دار
  • قاب گوشی سیلیکونی
  • قاب گوشی آکواریومی
  • قاب گوشی پارچه‌ای قاب گوشی خزدار
  • قاب گوشی فلزی
  • قاب گوشی ضدآب
  • قاب گوشی آینه‌ای و…

کاور گوشیاز نظر کارایی و یا استایل، دسته­‌بندی‌­های دیگری مثل کیف گوشی، فیلپ کاور، بک کاور گوشی و… را  نیز دارد.

از کجا قاب گوشی و محافظ صفحه نمایش مناسب تهیه کنیم؟

یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی که به صورت تخصصی در زمینه انواع قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌­کند، فروشگاه اینترنتی نشت آپ است. در این سایت، مدل‌­های گوشی براساس برندهای مختلف دسته بندی شده‌اند و با کلیک روی هر مدل گوشی می­‌توان تنوع بسیار زیادی از انواع قاب گوشی و کاور موبایل، انواع محافظ صفحه نمایش و گلس گوشی را برای آن مدل خاص مشاهده ­کرد. نشت آپ، واردکننده تخصصی انواع لوازم جانبی موبایل است که علاوه بر قاب گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، سونی، ال جی، موتورول، بلک‌بری و لنوو انواع دستگاه ویپ و لوازم جانبی آن را با قیمت مناسب نیز ارائه می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

لذتی که تو دست گرفتن گوشی بدون گارد و گلس هست به هیچ عنوان تو گوشی با گارد و گلس نیست

Pouya

دقیقا همینطوره ولی میترسم از دستم بیوفته ب فنا بره مجبورم از قاب و گلس استفاده کنم?

Peiman

توصیه میکنم یه سر به پیج diamondir.ir بزنی تا از گارد و گلس خلاص بشی

Pouya

ممنون پیمان جان حتما سر میزنم

ahmad

پیمان همچین آدرسی وجود نداره

Pouya

منم زدم همچین جایی نبود اصلا

Milad7

منظورش اینه:

http://www.diamondprotectir.ir

Peiman

البته این پیج اینستا هست سایتش همونی که دوستمون گذاشته

pedram_01

Pouya از چه گلسی استفاده میکنی ؟ من هرچی وصل میکنم کنده میشه یا لبش بلند میشه انگار هیچ گلسی بهش نمیخوره الانم گوشیم بدون گلس هست و کمی خش گرفته

Pouya

سلام والا منم ی فول چسب انداختم ۱۲۰ بقلش اروم اروم شرو کرد ب ترک خوردن کل سمت چپش ترک داشت بدون ضربه روز ب روزم ترکش بیشتر شد
بعدش یه گلس انداختم چند ماهه دارم عالیه ن بلند شده ن هوا گرفته همه چیش خوبه یه کم گرونه ولی عالیه قابم انداختم بلند نشد

کلیر کوت بگیر (clear coat)

اگه فقط برا نمایشگرش بخوای ۱۹۰ گرفتم من اگه ۳۶۰ درجه ینی کل گوشی گلس باشه ۳۴۵ البته این قیمت چند ماه پیشه الانو نمیدونم
نمیدونم شما کجایی اگر تهرانی برو بازار موبایل ایران پایین تر از علاالدینه اونجا یکی از نمایندگیا داشت

MR.CAMPER

به فنا رفتنی که تو گوشی بدون گارد و گلس هست
تو گوشی با گارد و گلس نیست ??

Pouya

ارسلان جان
من گفتم
میترسم از دستم بیوفته ب فنا بره مجبورم از قاب و گلس استفاده کنم

ینی میترسم بدون قاب و گلس استفاده کنم ب فنا بره مجبورم قاب و گلس بندازم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)