حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب اکسپریا ال ۳ (Xperia L3) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سونی، شایعات

اولین بار دو ماه پیش بود که اکسپریا ال 3 (Xperia L3) را دیدیم. پس از آن در شایعه شماتیک کلی این پایین رده جدید سونی برای سال ۲۰۱۹ را نیز دیدیم. دیروز بود که اکسپریا ال ۳ (Xperia L3) با نمایشگر ۵.۷ اینچی ۱۸:۹ لو رفت و حالا قاب اکسپریا ال ۳ (Xperia L3) لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

قاب اکسپریا ال ۳

قاب اکسپریا ال ۳

دوربین دوگانه سونی اکسپریا ال ۳ در این قاب تایید شود و همان طور که می بینید روی قاب پشتی حسگر اثر انگشت وجود ندارد و این شایعه ای را که به ما می‌گفت حسگر اثر انگشت اکسپریا ال ۳ روی لبه‌ی دستگاه است را تایید می کند. این قاب موضوع ویژه دیگری را نشان نمی دهد.

همانطور که قبلا دیدیم، نسبت تصویر 18:9 در این رندر رعایت نشده و این عجیب است. اول اینکه چون نمایشگر های کشیده با گوشه های تیز (مانند چیزی که در تصویر می بینید) عموما نسبت تصویر 18:9 دارند.

اکسپریا ال 3 (Xperia L3) که انتظار می رود پایین رده سونی برای سال 2018 باشد ترندی تر شده و نمایشگر کم حاشیه تر با نسبت تصویر 18:9 را به همراه دوربین دوگانه برای کاربران خود به ارمغان می آورد. متاسفانه درباره مشخصات سخت افزاری اکسپریا ال ۳ اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما پورت Type C و جک 3.5 میلی متری صدا تایید می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سونی می تواند پایین رده جذابی تولید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

سونی موبایل تلاش کردنش هم عجیبه

dele_tanha

سامسونگ و سونی مسابقه افشای اطلاعات. راه انداختن ??? ولی جدا من ب مدیر عامل جدید خیلی امیدوارم چون داره استراتژی سامسونگ رو پیاده میکنه باید دید چکار میکنه

نیما عرفانی

سلام آقا سینا . کالبدشکافی نوبیا ایکس و پتنت‌های گوشی انعطاف پذیر ال جی با ظاهری متفاوت از رقبا مطالب جدید هستن ، لطفاً پوشش بدین.
با تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)