حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ال ۳ (Xperia L3) با نمایشگر ۵.۷ اینچی ۱۸:۹ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سونی، شایعات

دو ماه پیش بود که اکسپریا ال 3 (Xperia L3) لو رفت و ما تا کنون فقط همان داده را برای این دستگاه داریم. امروز اکسپریا ال ۳ (Xperia L3) با نمایشگر ۵.۷ اینچی ۱۸:۹ لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اکسپریا L3

اکسپریا L3

این سندی است که احتمالا در FCC لو رفته باشد و شماتیک کلی اکسپریا ال ۳ (Xperia L3) از نمای جلو را نشان می دهد. آنطور که مشخص است حاشیه لبه بالا از لبه پایین کمتر است و به صورت کلی یک نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۱۸:۹ را شاهد هستیم. پایین نمایشگر موضوع قابل ذکری وجود ندارد و بالای آن دو سوراخ وجود دارد که بعید می دانم مربوط به دوربین دوگانه سلفی باشد.

اندازه نمایشگر برابر ۵.۷ اینچ عنوان می شود و درباره رزلوشن و دیگر موارد صحبتی به میان نمی آید. اکسپریا ال 3 (Xperia L3) که انتظار می رود پایین رده سونی برای سال 2018 باشد ترندی تر شده و نمایشگر کم حاشیه تر با نسبت تصویر 18:9 را به همراه دوربین دوگانه برای کاربران خود به ارمغان می آورد. متاسفانه درباره مشخصات سخت افزاری اکسپریا ال ۳ اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما پورت Type C و جک 3.5 میلی متری صدا تایید می شود.

یک طراحی کلی ساده و دوست داشتنی را برای این دستگاه شاهد خواهیم بود که دوربین دوگانه هم سطح با بدنه آن می تواند جالب توجه باشد. همچنین حسگر اثرانگشت اکسپریا ال 3 مانند اکسپریا ایکس ای 3 روی لبه قرار گرفته است.

اکسپریا ال ۳

اکسپریا ال ۳

انتظار داریم که اکسپریا ال ۳ (Xperia L3) همراه با دیگر دستگاه های سونی در نمایشگاه CES 2019 ارایه شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اکسپریا ال ۳ می تواند پایین رده خوبی برای سونی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

سنسور اثرانگشت در لبه کناری انقدر خوب و دلچسبه کارکردن باهاش که نه حسگر عنبیه وجودش نیازه و نه سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش. بهترین جای ممکنه لبه کناری

mostafa3

بله ولی هنوز با سنسور زیر نمایشگر کار نکردیم ببینیم چطور عمل می‌کنه از لحاظ سرعت دقت

Alireza1995

خوب اینم از ی گوشی دیگ از سونی

همین خوبه که اثر انگشت رو لبه کناری است خودش عالیه و بهترین جای ممکن است
امیدوارم همینطور که در همه چیز عالیه در سخت افزار هم بهترین ها رو داشته باشه و در حد توان یک پایین رده که فروش خوبی داشته باشه. باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)