حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی ۸ اولین موبایل 5G ال جی نخواهد بود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی، شایعات

چهار ماه پیش بود که ال جی اولین موبایل 5G را با همکاری Sprint به امریکا خواهد برد. امریکا بازار کم توجهی نیست و خیلی از برندها دست و پا می زنند تا اولین موبایل 5G که آینده ارتباطات است را ارایه کنند. ما می دانیم که نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ باید در بهار ۲۰۱۹ به بازار ارایه شود و اگر شایعه امشب درست باشد، ال جی لقب خود را از دست می دهد. گفته می شود که ال جی جی ۸ اولین موبایل 5G ال جی نخواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ال جی وی ۴۰

ال جی وی ۴۰

ال جی موبایل به تازگی مدیر خود را عوض کرده و این در حالی است که آن ها در آستانه ارایه پرچمدار ۲۰۱۹ خود بوده و برهه عجیبی است. به نظر می رسد که ال جی جی ۸ نه در نسخه اصلی و در نسخه ویژه ای شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. احتمالا ال جی جی ۸ جایی حدود نمایشگاه MWC 2019 حال یا درون نمایشگاه یا قبل و بعد آن ها معرفی خواهد شد.

احتمالا اولین موبایل 5G ال جی در خانواده LG V معرفی خواهد شد

به این صورت احتمالا اولین موبایل 5G ال جی در خانواده LG V معرفی خواهد شد. از دیگر مواردی که درباره نقشه راه معرفی موبایل های ال جی مشخص شده است، موبایل منعطف ال جی بوده که چندین پتنت هم درباره آن دیده ایم. یک ماه پیش بود که موبایل منعطف ال جی با طراحی متفاوت در حق اختراع این شرکت دیده شد.

طبق این گزارش متوجه می شویم که ال جی سال ۲۰۱۹ را خیلی پیشرو آغاز نخواهد کرد و در موج دوم موبایل های 5G و موبایل های منعطف ارایه خواهد شد. شما درباره آینده ال جی موبایل چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phanosesabz

فکر کنم این خبر شایعه باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)