حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری Link Turbo آنر چیست؟

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آموزش و راهنمایی، آنر

امروز آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) با دوربین ToF رسما معرفی شد و علاوه بر اینکه خودش دستگاه جذابی است، قیمت خوبی هم دارد. این دستگاه با فناوری ویژه ای به نام Link Turbo ارایه شده که شاید برای شما سوال باشد این فناوری چیست؟ بسیار خوب، اجازه بدهید در ادامه با هم ببینیم که فناوری Link Turbo آنر چیست؟

فناوری Link Turbo آنر

فناوری Link Turbo آنر

ابتدا باید بدانید که فناوری Link Turbo آنر فقط در آنر ویوو ۲۰ ارایه نشده و مثلا آنر مجیک ۲ هم آن را دارد. اگر خیلی خلاصه بخواهم بگویم می توانم فناوری Download booster سامسونگ را که در گلکسی اس ۵ ارایه شد را مثال بزنم. این فناوری همزمان از داده های تلفن همراه و وای فای استفاده می کند تا شبکه پایدارتر و‌ سرعت دانلود بهتری را به شما بدهد.

آنر این فناوری را نیز آغشته به هوش مصنوعی می داند و قرار است که در برنامه های ثالث نیز عملکرد داشته باشد. برخی از این برنامه ها را می توانید در تصویر بالا بینید.

آنر ویوو ۲۰ به لطف چیپست کایرین ۹۸۰ ارتباطات مخابراتی گیگابیتی دارد و از وای فای ۳ بانده استفاده می کنند. ترکیب اتکا به این دو فناوری پیشرو می تواند برای یک ارتباط پایدار و سریع بسیار دلگرم کننده ظاهر شود.

تا کنون از فناوری مشابه لینک توربو‌ آنر استفاده کرده اید؟ فکر می کنید مفید است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سلام ببخشید یه سوال دارم چه طوری تو اینستاگرام یه نفر جز فالورام باشه ولی پستاشو نبینم؟یکی هست خیلی پست میذاره اذیت میشم

mohamad.j.a.v.a.d

سلام وارد پروفایل اون شخص شو
روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کن و از گزینه mute استفاده کن

ahmad

ممنون

Jahandar

در ادامۀ اچیزی که محمد جواد گفت اینم اضافه بشه که دو تا گزینۀ mute هست. یکیش برای میوت کردن استوری های طرفه و دیگری برای خاموش کردن نمایش پستهاش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)