حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ با رابط کاربری One UI به صورت رسمی و پایدار عرضه شد

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ بالاخره پس مدت های در فاز آزمایشی بودن به صورت رسمی ارایه شده و آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ با رابط کاربری One UI به صورت رسمی و پایدار عرضه شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

دو ماه پیش وقتی جزئیات آپدیت اندروید 9 سامسونگ مشخص شد دیدیم که گفته می شود آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ تا پیش از زمستان از راه نمی رسد. این بار اما زمستان فرا رسیده و آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ به صورت رسمی و پایدار برای کاربران در دسترس است. این در حقیقت سریع ترین آپدیت اساسی سیستم عامل است که سامسونگ ارایه می کند و پیشرفت قابل توجهی در سرعت سامسونگ نسبت به عملکرد قبلی همین شرکت شاهدیم.

آپدیت اندرید ۹ گلکسی اس ۹

آپدیت اندرید ۹ گلکسی اس ۹

همانطور که در تصویر بالا می بینید، آپدیت اندرید ۹ گلکسی اس ۹ همراه با رابط کاربری جدید One UI به حجم ۱.۷۴۴ گیگابایت ارایه شده است. این آپدیت به صورت OTA برای کاربران در دسترس است. آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی اس ۹ در ارایه اولیه برای آلمان ارایه شده است.

شماره ساخت گلکسی اس ۹ پس از آپدیت اندروید به G960FXXU2CRLI و گلکسی اس ۹ پلاس به G965FXXU2CRLI تغییر خواهد کرد. اما چه تغییراتی را پس از آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ حس خواهید کرد؟ مطلب زیر برای شما بسیار مفید خواهد بود:

لیست تغییرات آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ و نگاه نزدیک به رابط کاربری One UI

نظر شما چیست؟ واقعا شاهد پیشرفت در سرعت ارایه آپدیت سامسونگ هستیم اما آیا کافی است؟ اگر شما آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ را دریافت کردید یا با Odin آن را نصب کردید، تجربه خود را به ما هم بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

هوراا چه خبر خوشحال کننده ایی . البته فکر کنم دو سه هفته دیگ برای گوشی من بیاد .

Pouya

سام تو سرعت اپدیت دهی خیلی بهتر شده نسبت ب قبل الان کلا یه رابط کاربری جدید ارائه کرد الان داد سری بعد زودترم میده البته نسبت ب خیلیا کنده هنوز قبول دارم ولی بهتر شده

Pouya

سلام اقای عطا.یی

ضمن خسته نباشید حدودا میدونید برای رام ایران کی میاد؟ یعنی معمولا چه قدر دیرتر اپدیتا رو میگیره ؟ ببینم تقریبا کی به این one ui میرسم?
بی صبرانه منتظرم

pedram_01

Pouya

قبلا ها یک یا دوماه طول میکشید تا برای منظقه ایران اپدیت بده ولی در گلکسی اس 9 هر وقت ترنجی خبر اپدیت جدید رو گذاشت دو تا سه هفته بعدش اپدیت رو دریافت کردم .

Rog_Pc_Gamer

احتمالا کمتر از یک ماه دیگه برای نوت۹ بیاد واقعا عالی عمل کرد نسبت به قبلش سامسونگ و تغییرات خیلی زیادیم کرده و واقعا انتظار نداشتم درسته دیره تسبت به رقبایی مثل سونی ولی تا حدودی میشه با توجه تغییرات بسیاری که کرده توجیهش کرد واقعا یکی از کامل ترین رابط کاربریاست oneui و خیلی شیک و مدرن طراحی شده چیزی که خیلی میخواستم رو گوشیم باشه جوری که خیلی سخت بهش میشه خورده ای گرفت و حتی سرعتشم به مراتب بهتر از اکسپرینس هست
در کل انشالله باگ و مشکل خاصی نداشته باشه بعد اپدیت

REZA

چقد خوب تعجب کردم سامسونگ با این سرعت اپدیت داد.

Amin

واقعا خوشحال شدم بی صبرانه منتظرشم تا آپدیت کنم ممنونم بابت پوشش این خبر آقای عطایی

ahmad

نسخه جهانی هست یا مخصوص یه کشوره خاصه

Pouya

تو متن نوشته شده احمد جان برای المانه

ahmad

اهان مرسی دقت نکردم

Aria ?

واقعا از گوشیم خسته شدم امیدوارم تغییرات زیادی داشته باشه حداقل تازگی داشته باشه واسم … امیدوارم زود تر به ایران هم برسه

Naranj

اپدیتهای سامی همیشه سه تغییر داشته
.افزایش سرعت گوشی
.بهبود باتری
.تغییر جزئیات زیاد
وان یوای که کلا کن فیکون شده دیگه جای خود داره

Ainaz

سامسونگ با این رابط کاربری یا کاربراشو بچه فرض کرده یا سازندگانش بچه بودن ?
همه چیزش کارتونیه

pourya11

سلام آقاسینا خسته نباشید میشه لطفا بگید اندروید 9 برای note 9 کی ارزه میشه لطفا جواب بدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)