حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل می گوید کیفیت ساخت آیپد پرو ۲۰۱۸ فراتر از استاندارهای مسطح بودن است!

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل، تبلت

درباره فرار رو به جلو چیزی شنیده اید؟ در عکس العمل نسبت به خم شدن آیپد پرو ۲۰۱۸ که اپل آن را طبیعی خوانده بود حالا اپل می گوید کیفیت ساخت آیپد پرو ۲۰۱۸ فراتر از استاندارهای مسطح بودن است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

در حالی که تعداد قابل توجهی از آیپد پرو ۲۰۱۸ حتی بدون هیچ فشاری و مستقیما وقتی از جعبه بیرون آمده اند، دارای خمیدگی بودند اپل می گوید کیفیت ساخت آیپد پرو ۲۰۱۸ فراتر از استاندارهای مسطح بودن است! در حقیقت آن ها می گویند در کیفیت ساخت آیپد پرو ۲۰۱۸ که بسیار باریک است تلورانس ۰.۴ میلی متری را رعایت کرده اند که فراتر از استاندارهای مسطح بودن است.

اپل می گوید به دلیل ضخامت کم آیپد پرو ۲۰۱۸ احتمالا به چشم غیر مسلح هم به راحتی خمیدگی دستگاه دیده شود. جالب است که آن ها می گویند در استفاده عادی و روزمره دچار مشکلی نخواهید شد اما آیپد پرو ۲۰۱۸ از کارخانه تا دست خریدار که می رسد، خم می شود!

آیپد پرو ۲۰۱۸

آیپد پرو ۲۰۱۸

به نظر می رسد که نسخه های سلولار آیپد پرو ۲۰۱۸ بیشتر از نسخه های وای فای آن در معرض خم شدن هستد اما به هر حال هر دو مدل خم می شوند. به نظر می رسد که این ضعف بدنه علاوه بر اینکه به دلیل ضخمات بسیار کم ۵.۹ میلی متری بدنه است، در فرایند خنک کردن تولید دستگاه اجزا پلاستیکی و فلزی را درگیر می کند.

در حال حاضر در اثر خم شدن آیپد پرو ۲۰۱۸ خبری از عدم کارکرد دستگاه یا مشکل سخت افزاری وجود ندارد و فقط دستگاه شما خم می شود. نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که می توانید کمی با آیپد پرو ۲۰۱۸ خود شوخی کرده و آن را خم کنید!

شما پاسخ اپل درباره مشکل خم شدن آیپد پرو ۲۰۱۸ را منطقی و قانع کننده می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

اقا یکم پیش بره اپل برای فروش دستگاه منعطف یه چیزی ام طلبکار میشه از خریدارا

Amir Hossein

نشانه هایی از تولید آیپد منعطف رو ملاحظه میفرمایید?

chalton

این دیگه اخرشه،دیگه ببین چقدر اپل بی کیفیت شده که از درب کارخونه تا رسیدن به دست خریدار خم میشه،عجب!!!!!! یعنی به جعبه آی‌پد پرو یه کوچولو فشار بیاد آی‌پد داخل جعبه خم میشه،واقعا متاسفم واسه برندی که هر سال داره بدتر از سال قبلش میشه و تا چند وقت دیگه اعتبارش رو از دست میده،البته خم شدن یکی از ویژگی های محصولات اپل هست.اپل تا الان هم که سرپا هست وقت به خاطره سیستم عاملش هست و تا چند وقت دیگه مشتریهاش قيد سیستم عاملش رو هم میزنن و کم کم محصولات اپل رو میزارن کنار،البته همین الانش هم فروشش خیلی کم شده و سیاست جدیدش هم اینه که دیگه تعداد فروش محصولاتش رو نمیگه.

CAPCOM

شما میتونید آیپد خودتون رو باز کنید وبا قرار دادن سیم مفتول به مقدار لازم جلوی خم شدن رو بگیرید اما آخه مگه مجبور بودن ایقدر نازک درست کنن که ایجور بشه
علت خم شدگییش از قطعات پلاستیکیه فکر کنم با سشوار درست بشه خخخخخخ

Pouya

واقعا ‌که ، از کارخونه میرسه دست مشتری خمه؟این چه وضعشه ?

Pouya

اقای ع.طایی سایت مشکلی داشت ؟ چند دقیقه پیش سایت ارور میداد نتونستم بیام ایشالا که مشکلی پیش نیومده

ehsan1102000

اولین تبلت تاشونده…

علی شیخ زاده

از همون اول کاملا مشخص بود تبلت زیر ۶ میل این مشکلاتو خواهد داشت.
اپل یا باید گارد فولادی تولید کنه یا همراه این تبلت یه کیسه گچ بفرسته برای گچ گرفتن ?

کهکشان

اپل ر ی د ه بدجور ! نمیدونه چطور جمعش کنه ! آخه کدوم استاندارد چرا دست از کلاه گذاشتن سر مشتری بر نمیداری؟ بسه دیگه بابا انقد مشتریاتو خر فرض نکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)