حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت عکاسی شب سامسونگ به نام Bright Night در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | 22 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چه قبول کنیم و چه نخواهیم قبول کنیم شرکت های مطرح در مقابل جنگ چریکی چینی ها غافلگیر شده اند. به هر زمینه که نگاه می کنید آن ها دیگر تولیدکننده و نوآور هستند و صفت دنباله رو بودن را از خود دور کرده اند. در حالی که گوگل پیشتاز پردازش تصویر در دوربین موبایل های خود است و پس از آن اپل و دیگران این زمینه را رشد دادند، سامسونگ مشغول توسعه سخت افزار بود. حالا به نظر می رسد که آن ها اصلا دوست ندارند گلکسی اس ۱۰ مانند گلکسی نوت ۹ یا گلکسی اس ۹ در مقابل چینی ها دست و پا بسته ظاهر شود. امروز خبر می رسد که حالت عکاسی شب سامسونگ به نام Bright Night در دست توسعه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حالت عکاسی شب سامسونگ

حالت عکاسی شب سامسونگ

در حال حاضر شرکت‌های متعددی حالت عکاسی ویژه شب دارند. در بررسی هایی که داشتم  هوآوی میت۲۰ پرو در حالت شب عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین دیگر شرکت های چینی همچون وان پلاس و شیائومی در این بخش تلاش های خوبی داشته اند. بدون شک اما بهترین عملکرد در بخش عکاسی شب را می توان در پیکسل ۳ و‌ حالت نایت ساید دید.

گفته می‌شود که سامسونگ بر اساس این حالت عکاسی شب گوگل در حال توسعه حالت عکاسی شب خود است که Bright Night نام خواهد داشت.

گفته می شود که در این حالت چندین تصویر ثبت خواهد شد و با ترکیب آن ها شاهد خروجی روشن تر در نقاط تاریک و نقاط روشن مدیریت شده هستیم. همانند دیگر حالت های شب ویژه، این جا نیز از فلاش استفاده نخواهد شد. گفته می شود در دکمپایل نرم افزار دوربین گلکسی نوت ۹ آپدیت اندروید ۹ و رابط کاربری One UI چنین قابلیتی دیده شده است.

فعلا مشخص نیست که این قابلیت عکاسی در شب سامسونگ به نام Bright Night اختصاصا برای خانواده گلکسی اس ۱۰ خواهد بود یا به مدل های قبلی هم اضافه می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ در سال ۲۰۱۹ بتواند به صدر بهترین دوربین موبایل بازگردد و سلطنت طولانی مدت هوآوی را پایان دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اگر قابلیت صرفا نرم افزاری باشه و روی اس ۱۰ استفاده بشه واقعا کم لطفیه که برای نوت ۹ ارائه اش نکنه.باید منتظر موند

pedram_01

خیالت راحت چیزی که از این سامسونگ فهمیدم اینه که اگ این قابلیت ارائه بشه حتی اس 8 هم بهش اضافه میشه دیگه چه برسه نوت 9

Rog_Pc_Gamer

وقتی هواوی به میت ۱۰ اضافه کرد و شیائومی به می می ۸ و می میکس 2s اضافه کرد یا وانپلاس به ۶ واقعا شرف نداره به نوت ۹ نده اینو
البته به صورت ناقص ar emoji و super slow رو به سری هشت داد ولی خوب ناقص!

Meysam_shiri

دقیقا چیو داره توسعه میده؟؟؟ کاری که سونی انجام میده بعد سامسونگ میاد کپی میکنه و با تیم تبلیغاتی قوی که داره میزنه به اسم خودش، به همین راحتی به همین خوشمزگی

کهکشان

یعنی سونی هم برایت نایت داره یا نایت مود یا نایت ساید داره؟

کهکشان

البته ببخشید اگه بحث کپی باشه از پیکسل کپی گرفته نه از سونی

chalton

اس 10،چشم عقاب

Pouya

خیلیم عالی ولی از اونجایی که نرم افزاریه به احتمال زیاد برا پرچمداران قبلیم میاد امیدوارم برای اس ۹ من بیاد??

siavash-t

اگه نرم افزاری باشه، حداقل برای گوشیهای یک نسل قبل یعنی نوت ۸ و اس ۸ هم احتمالا باید بیاد. اس ۹ که جای خود داره.

Pouya

اقای عطایی خبر اپدیت نوت ۴ رو نمیذارید؟ تو پست خم شدن ایپد پرو اسکرین شاتشم گزاشتم براتون

Pouya

خواهش میکنم ?

CAPCOM

سامسونگ حتما میتونه بهترین باشه

نیما عرفانی

در اینکه چنین قابلیت هایی کاربردی هستش تردیدی نیست اما با نرم افزاری بودن این ویژگی چه در نمونه ی سامسونگ وچه در برندهای دیگه مخالفم . شرکت هایی که اون همه هزینه میکنن در زمینه ی تحقیق و توسعه و اضافه کردن دوربین در جهت بالابردن کیفیت تصاویر و اضافه کردن ویژگی های جدید به دوربین ، چرا یه دوربین قرار نمیدن با سخت افزار متفاوت که صرفاً مخصوص محیط های کم نور باشه؟ البته سامسونگ در اس 9 و نوت ۹ قابلیت تغییر دیافراگم رو به صورت سخت افزاری بین 2.4 و 1.5 داره اما منظور من اینه که شرکتا باید بیشتر روی پردازش تصویر کار کردن و در کنار دوربین های دیگه یه دوربین به کار ببرن که فقط برای محیط های کم نور کاربرد داشته باشه یعنی سخت افزارش ( میزان آپارچر و دیافراگم و سایز سنسور و پیکسل هاش) متناسب با چنین شرایطی بهینه شده باشه. اصلی ترین ضعف دوربین های موبایل در محیط های تاریک و فاقد نور کافی هستش به علاوه نداشتن زوم اپتیکال بدون افت کیفیت با درصد بالا( 5 برابری و بالاتر) که در مورد زوم ، 2-3 سالی هست که شرکتا دارن بهتر کار میکنن ( هواوی در این زمینه پیشرو بوده با زوم اپتیکال 3 و 5 برابری) .

Soraygoular

عالیه امسال رقابت بین دوربین ها خیلی جالب بی صبرانه منتظر اس ۱۰ و پی ۲۰ پرو هستم که بهترین دوربین ها رو دارند

Pouya

فک کنم منظورت p30 pro بود

ramin123

یه سنسور فوق العاده بزرگ هم استفاده کنه، عالیه. وقتی با سنسور 1/2.55 کیفیت بالایی تو پرچمداراش داره، اندازه سنسور بشه 1/1.8 دیگه چی میخواد بشه!!!

Pouya

دوستان شرمنده بی ربطه با پست ولی انگار کلش رویال رفع فیلتر شد

علی شیخ زاده

همونطور که قبلا گفتم دوربین پی ۳۰ و اس ۱۰ عالی خواهد بود
رقابت دیگه ای که مدتیه شروع شده، علاوه بر کیفیت، قابلیت های دوربین یه گوشی رو شامل میشه

Mohammad 13759

به نظر بنده باتری مهمتر از دوربینه حالا چرا شرکت ها اینقدر اهسته پیش میرن نمیدونم .

Pouya

راستش برای من نمایشگرم از دوربین مهمتره نمایشگر خیلی مهمه هر چیزی که میبینیم با این نمایشگره عکس اگر خیلی خوب نباشه تو نمایشگر عالی میتونه بهتر باشه و برعکس اگر عکس گرفته شده عالی باشه اگر بره روی نمایشگر بد عکس ، خوب دیده نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)