حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه برفی PUBG با نام Vikendi برای بازی آماده است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | بازی

این نقشه برفی پابجی تا افتخار داد ما در آن بازی کردیم فکر می کنم یک پروسه یک ماهه انتظار را گذراندیم! امروز و طبق وعده تنسنت بالاخره نقشه برفی PUBG با نام Vikendi برای بازی آماده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نقشه برفی پابجی

نقشه برفی پابجی

نقشه سایز متوسط ۶*۶ برفی Vikendi می تواند یک زمستان هیجان انگیز را برای کاربران این بازی آنلاین شوتر سبک بتل رویال به ارمغان بیاورد. نقشه ای که از طراحی ساختمان ها و فضاهای جدید تا صدای برف زیر پای شما، همه و همه تلاش دارند تا شوق شما را برای پریدن از هواپیما بیشتر کنند.

وعده داده شده بود که رد پا روی برف باقی بماند اما در تجربه ما چنین اتفاقی رخ نداد. اسنوموبیل برای جا به جا شدن روی برف خودرو جذابی است و به صورت کلی یک دنیای جدید بزرگتر از نقشه استوایی سنهوک در مقابل شما خواهد بود.

برای بازی کردن نقشه جدید برفی پابجی ابتدا باید آپدیت ۱.۶ گیگابایتی بازی را دانلود کنید، سپس نقشه ۱۳۴ مگابایتی را دانلود و در نهایت چهارمین نقشه را برای بازی انتخاب کنید.

شما از علاقه مندان به بازی PUBG هستید؟ این بازی تا کنون از مرز ۲۰۰ میلیون بازیکن در دنیا گذشته و رکورد فورتنایت را جا به جا کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

منکه زیاد خوشم نیومده ازش نمیدونم شاید بیشتر بازی کنم خوشم بیاد ولی هرچی بازی کردم فقط توشump دیدم!

Mohammad 13759

داخل این نقشه راحت تر افراد دیده میشن .

pedram_01

بازی PUBG کلا سطح بازی های گوشی هارو یک پله جلو برد و بقیه بازی ها هم برای رقابت مجبور به همین کار میشن . میشه یک انقلاب در بازی گوشی های هوشمند حسابش کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)