حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدیه های اکسپریا ایکس ای ۳ (Xperia XA3) لو رفت، معرفی در CES 2019

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی

حدودا ۳ ماه پیش بود که اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) با دوربین دوگانه، نمایشگر کم حاشیه و حسگر اثرانگشت روی لبه دیده شد و یک شایعه کامل و جامع برای این دستگاه به شمار می رفت. پیش بینی می شود که میان رده های جدید سونی در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شوند و امروز که تاییدیه های اکسپریا ایکس ای ۳ (Xperia XA3) لو رفته این موضوع بییشتر تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در این تاییدیه سه مدل I4113, I4213 و I4312 سونی دیده می شود که انتظار می رود مربوط به سری اکسپریا ایکس ای ۳ (Xperia XA3) باشد. قبلا در ترنجی خواندیم که نمایشگر اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) کم حاشیه 5.9 اینچی و با نسبت تصویر ۲۱:۹ خواهد بود. انتظار رزلوشن FHD+ را برای آن انتظار داریم. لبه پایینی جایگاه اسپیکر است و کاملا متقارت طراحی شده و جک 3.5 میلی متری صدا را می توانید در لبه بالای دستگاه ببینید.

نکته قابل توجه و با اهمیت درباره اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) را می توان سیستم عامل اندروید 9.0 آن دانست که برای یک میان رده ارزشمند است.

دوربین اصلی اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) برای اولین بار یک دوربین دوگانه در میان رده های سونی است که روی قاب پشتی قرار گرفته است. این واقعا خبر خوبی است که بالاخره سونی هم به این موضوع اعتقاد پیدا کرده است. فلاش دوگانه دو رنگ بالای این دوربین قرار دارد و این نیز خبر خوبی است. طراحی دوربین دوگانه کمی عجیب و برجسته است اما به هر حال ما همیشه از یک طرح نو که چیز جدیدی برای گفتن داشته باشد، استقبال می کنیم.

می دانیم که همچنین ما می دانیم که سونی می خواهد امسال نسبت تصویر ۲۱:۹ را در موبایل های خود به کار ببرد که می تواند اتفاق هیجان انگیزی باشد. به این ترتیب انتظار دارید که سونی در لاس وگاس از میان رده های جدید خود رونمایی کند. نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

سلام اقای ع.طایی

ضمن خسته نباشید این کلش رویال از امروز برام باز نمیشه رو ۵۰ درصد میمونه اون براول استارس هم همینطور پرسیدم از یکی از دوستام گفت برا منم نمیشه با vpn رفتم انگار فیلتر شده خبری ندارید شما ؟ ولله کلافه شدیم هر روز یه چیزیو فیلتر میکنن

mega08

کلا محصولات کمپانی سوپر سل اینجوری شده . جز کلش او کلنز

mostafa3

اره فیلتر شده واسه همه

Dariushrd

خیلی راجب دوربین این گوشی و xz4 کنجکاوم…هیچ اطلاعاتی هم طبق معمول لو نرفته

CAPCOM

گوشیهای سونی عالی هستند
دوست من تو کشور ما کلا سرگرمی حرااااااااام است

mega08

ماشالا خلاقیت تو طراحیش موج میزنه 😐

Sadeghh

گوشی های خوبی به نظر میرسن میان رده های جدید سونی
در کل فکر میکنم سال 2019 سال بهتری خواهد بود برای سونی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)