حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه و هواوی پی ۳۰ با دوربین سه گانه دیده شدند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

شش روز پیش بود که در ترنجی دیدیم رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه تصور شده بود. پس از آن اما یک سازنده قاب به ما هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین سه گانه و فلش زنون را نشان داد. امروز ولی یک سازنده قاب دیگر رندری منتشر کرده که هواوی پی ۳۰ پرو را با دوربین چهارگانه و هواوی پی ۳۰ را با دوربین سه گانه نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قاب هواوی پی ۳۰ پرو

قاب هواوی پی ۳۰ پرو

ما در ترنجی خواندیم این قاب هوآوی پی ۳۰ پرو است که لو رفته و بر اساس فضاهای خالی، تصوراتی متفاوت برای دوربین و فلاش شده است. سال های زیادی از آخرین فلش زنون روی موبایل می گذرد اما اینطور نیست که بازگشت آن محال باشد. از طرفی برخی دوربین چهارگانه را برای هوآوی پی ۳۰ پرو محتمل تر می دانند. در این رندر هم فاصله بین سه دوربین خیلی زیاد به نظر می رسد و منطقی نیست.

اینکه هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه عرضه شود موضوع دور از انتظاری نیست و این رندرها بیشتر از رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با فلاش زنون باورپذیر هستند. هنوز شایعات هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو خیلی پررنگ نشده اند و نمی توان نظر قطعی داد اما دوربین چهارم ToF برای هواوی پی ۳۰ پرو محتمل است، نظر شما چیست؟ فکر می کنید خانواده هواوی پی ۳۰ با چه مشخصاتی ارایه شوند؟ حدودا دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم که ۱۲ گیگابایت حافظه رم برای گلکسی اس ۱۰ ایکس 5G و هوآوی پی ۳۰ پرو محتمل است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

سه تا هم زیاده چه برسه ۴تا…پشت گوشی خیلی ضایس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)