حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu لنوو Z5 پرو GT با اسنپدراگون ۸۵۵ منتشر شد: نزدیک ۳۷۰ هزار

نوشته

5 سال قبل | 76 دیدگاه | بنچمارک، تست، لنوو

امروز به شکلی غافلگیرکننده لنوو Z5 پرو GT با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ رسما معرفی شد و اولین سوالی که احتمالا برای شما هم پیش آمده این است که لنوو زد ۵ اس پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ چه بنچمارکی دارد. امروز بنچمارک Antutu لنوو Z5 پرو GT با اسنپدراگون ۸۵۵ منتشر شده و نزدیک ۳۷۰ هزار است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک لنوو Z5s پرو

بنچمارک لنوو Z5s پرو

لنوو در مراسم معرفی لنوو Z5 پرو GT خود به این سوال که احتمالا بیشترین تعداد پرسش را داشته پاسخ داده و نمودار بالا آمده تا با یک پاسخ به دو سوال پاسخ دهد. اول اینکه بنچمارک اسنپدارگون ۸۵۵ در مقابل رقبا چطور است و دوم اینکه لنوو Z5 پرو GT چطور عمل می کند؟

امتیاز ۳۶۸ هزار در بنچمارک Antutuکه روی مرز ۳۷۰ هزار به شمار می رود توسط لنوو Z5 پرو GT با ۱۲ گیگابایت حافظه رم ثبت شده که کاملا شگفت انگیز است. در حقیقت پرچمدار لنوو Z5 پرو GT بالاتر از آیفون Xs مکس و هوآوی میت ۲۰ پرو می ایستد! فاصله تا بهترین پرچمدارهای اسنپدراگون ۸۴۵ نیز قابل توجه است.

حافظه رم ۱۲ گیگابایت لنوو Z5s پرو

حافظه رم ۱۲ گیگابایت لنوو Z5s پرو

قیمت نسخه های مختلف لنوو Z5s پرو

قیمت نسخه های مختلف لنوو Z5s پرو

قیمت لنوو Z5 پرو GT از نسخه ۶-۱۲۸ گیگابایت تا ۱۲-۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۳۹۱ تا ۶۳۷ دلار تعیین شده که بسیار عالی است. در حقیقت برای یک موبایل با نسبت نمایشگر بالای ۹۵٪ به همراه جدیدترین چیپست، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و طراحی ترندی کشویی این قیمت جایی فراتر از عالی قرار می گیرد. نظر شما درباره پرچمدار لنوو چیست؟ فکر می کنید لنوو Z5 پرو GT چیست؟ در حال حاضر گویا قوی ترین موبایل در بازار همین دستگاه است.

اشتراک در
اطلاع از
76 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چه قیمتی چه مشخصاتی چه بنچمارکی
خدایا خوابم یا بیدار؟

ترنجی دمت گرم به این سرعت، واقعا بعث افتخار وب فارسی هستی، خارجی ها هنوز نرفتن اینا رو
دیروزم سریع تر از همه رفتین نوا ۴ و اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس رو

vahid abedi

واقعا محصولی عالی هستش با قیمت بسیار عالی که حتی از میان رده های خیلی برندها ارزون تر هستش.

محصولی قابل احترام
و قدرتمند ترین تا این لحظه.
رقابت سال بعد دیدنی تر خواهد شد

دوست داران واقعی تکنولوژی قطعا همیشه از رقابت خوشحال خواهند شد

مطمن باشین معرفی محصولی قدرتمند و خوب حتی اگر از برند مورد علاقه ما نباشه در بلند مدت به نفع ما و مصرف کننده خواهد بود

ali

سلام ایا از 5Gپشتیبانی می کنه؟

Milad7

معلومه اسنپ 855 خیلی حرف ها برای گفتن داره

Rog_Pc_Gamer

اینجاست که باید گفت چیطوری کیرین ۹۸۰؟ البته اگزینوس ۹۸۲۰ هم اگه دوربر ۳۲۵k واقعا خراب کرده

Rog_Pc_Gamer

اینجاست که باید گفت چیطوری ک‌یرن ۹۸۰؟ البته اگزینوس ۹۸۲۰ هم اگه دوربر ۳۲۵k واقعا خراب کرده

کهکشان

خراب که نکرده دوست من اونی خراب کرده که زیر 300 هزار بزنه !
اما نتایج گیکبنچ و عملکرد نهایی هم مهمه !
امسال سال خوبی برای اسنپه

vahid abedi

یک فرد که دوست دار تکنولوژی هستش و منطقی و بی تعصب هستش ازش انتظار میره تو این کامنت که ربطی به هواوی نداره قبل از اینکه کینه هاش رو نسبت به هواوی نشون بده حداقل اول یه ایول یا دست خوش به محصول جدید بگه و‌ بعد از اظهار نظر نسبت به موضوع پست و گوشی مورد نظر بعدا اقدام به مقایسه کنه

البته مقایسه علمی فنی و زمانی

و نه صرفا تیکه انداختن های کوچه بازاری اونم در پست های تکنولوژی.

اگر ۸ ماه بعد کایرین ۹۹۰ بنچمارک هاش منتشر بشه و مثلا ۴۰۰ هزار بیاره و من بیام بنویسم
چطوری اسنپ ۹۸۰؟؟

اونوقت اولین کامنت رو در جهت تخریب هواوی شما خواهید نوشت.

ولی من هیچ وقت نمیام با این ادبیات چیپست تازه رو با چیپست چند ماه پیش مقایسه کنم و بگم چطوری اسنپ فلان.

البته که نه من همچین کامنتی میزارم و اگر بزارم قابل نقد هستش.

Rog_Pc_Gamer

دوست عزیز اولا اینارو به هواوی فنای گرامی یاد بده! چیپست اسنپ ۸۵۵ سه ماه بعد از ۹۸۰ معرفی شد بدون هیچ ادعایی که مثلا بگه اپلa12 رو از روش رد میشه و میخوره همه چیپ هارو و …
حالا خودت اختلافو نگا اون تیکه هواوی رو میبینی بعد سامسونگو نمیبینی؟
همین الانش اسنپ ۸۴۵ امتیازش دوربر 300k هست که مال سال پیشه و توی گرافیک همچنان چیپ امسال هواوی با اختلاف زیرشه
ولی خوب دیگه باید فوش بخوریم از فنای هواوی هروقت اینو میگیم

vahid abedi

چیپ امسال هواوی تو گرافیک با اختلاف از اینپ ۸۴۵ عقبتره

از شما بعیده جناب
با اختلاف میدونی یعنی چی.

فکر کنم شما فقط بنچمارک های گرافیکی وان پلاس رو‌ نگاه میکنین

خوش حاال میسم با سند و رقم و اعداد تفاوت خیلی رو با دستکاه هایی چون پیکسل xl یا u12 پلای یا نوت ۹ نسخه اسنپ نشونمون بدی

خیلی فرد با سواد و اهل مطالعه ای هستین

کامنتهاتون رو همیشه هم زومیت هم اینجا خووندم

فقط تنها انتقادم به شما دوست عزیز اینه که نظراتتون در مورد یک برند رو‌از روی دانش خودتون نمینویسین و بیشتر حالت عکس العملی دارین به فن های برن ها

چه هواوی چه سامسونگ

و صد البته کاربر متعصبی هم نیستین و همیسه از برند خودتون سامسونک هم انتقاد کردین.

منتها به خاطر فن های متعصب و معلوم الحال نباید واکنش های تندی نشون داد

اونا بحثشون جداست

Rog_Pc_Gamer

دوست گرامی
از نسخه‌اسنپ دراگون نوت ۹ مثال براتون میزنم
تست منهتن ۳.۱ onscreen
هردو رزلوشن qhd
هواوی عدد ۲۷ فریم در ثانیه و نوت ۹ اسنپ دراگون ۳۴ فریم در ثانیه که ۲۵ درصو عملکرد ضعیف تر داره گرافیک موبایلام هرساله ببین متوسط چه قدر قوی تر میشن معمولا بین ۲۰ تا ۴۰ درصد ارتقا دارن
تست انتوتو درحالی که امتیاز ۱۲۵ هزار بخش گرافیک خیلی از گوشیای مجهز به اسنپ میارن چیپ جدید هواوی عدد ۱۰۹ هزار میاره
در قدرت خام گرافیک برحسب گیگافلپس fp16
ادرنو ۶۳۰ معادل با ۷۲۶ گیگافلپس هست و این عدد برای مالی جی ۷۶ امپی ۱۰ عددی معادل با ۴۹۶ هست پس بیجا نگفتم اختلاف زیاد رو

کهکشان

این بنچمارک حیرت آوره و قدرت بالای اسنپ رو کنار 12 گیگ رم نشون میده
ولی آیا این رم ddr4 یا 5 هست ؟ حافظه ufs 2.1 ؟ یا 3 هست ؟ صفحه نمایش و دوربینش قابل رقابت با بزرگان هست ؟
البته دوربینش قطعا با اسنپ 855 کم نیماره ولی خب باید منتظر تسترای یوتیوب باشیم
در مورد قیمت هم ایشون تبدیل به برند موبایل بشه قیمتارو میکشه بالا ! فعلا اولشه ! ولی از یه جهت خوشحالم ! باعث میشه که برندای اصلی قیمتارو پایین بیارن و این بازم به نفع مصرف کننده هاست

m.b

فعلاً که سامسونگ شما a8s رو داره با این قیمت میده… ?
قصد پایین کشیدن هم نداره مثل اینکه…
تازه محض اطلاع لنوو تو حوضه موبایل همچین تازه وارد هم نیست…
منتهی شما تا یه مدت فقط سامسونگ رو برند موبایل میدونستید…
ضمناً سیاست همه برند ها مثل سامسونگ شما کلاشی نیست و بعضی ها هشت ساله که هنوز سیاست قیمت منصفانه رو برای مردم به همراه آوردن(مثل شیائومی) …
اگر میسوزه که سامسونگ برای میانرده هایی که نمره 4.5 میگیرن از فون آرنا?( a9 2018) (پالم فون کمتر از 100دلاری نمره 6 گرفته بود?) قیمت پرچمدارای شیائومی و لنوو و اوپو رو میگیره، لطفا همسایه رو دزد نکنید…
تا الان که چندیدن ساله این برندا قیمت منصفانه میدند و سیاست دزدی پیش نگرفتند… مخصوصاً شیائومی که برای میانرده هاش چهار سال بروزرسانی می ده اونم با اون قیمت پایین…
سامسونگ شما بعد یه سال میانرده هاش رو نگاه هم نمیکنه…
اونم میانرده هایی که ترندشون دوربین هست بعدا پایین ترین امتیازشون تو فون آرنا همین دوربین هست… ?
کافر همه را به کیش خود پندارد… ?

Rog_Pc_Gamer

شیائومی ۱ سال بیشتر از گوگل اپدیت میده که اینطور! حتما فقط شمایین شیا دارین!
دمت گرم شادمون کردی

m.b

داداش شما شنیدی من بگم بروزرسانی اندروید؟
بروزرسانی اندروید رو که اصلا گوگل هم بیشتر از دو نسخه نمیده…
بروزرسانی رابط کاربری داداش…
قبل اینکه تازه تو اندروید 9 گوگل به gesture نگاه کنه… ما یه ساله که با miui 9 ازین کلیدای داخل صفحه راحت شدیم …
یعنی زود تر از اندروید یه سری از امکانات رابط کاربری شرکتای دیگه مثل اپل داخل miui اومد…
راجب اون چهار سال هم باید بگم خودم نظر قبلی رو با mi 4 (تولید 2014) نوشتم که با miui 6 اومد و الان داره با miui 10 سلام میکنه…
miui 6 مال 2014 بود… الان سال 2019 داره میاد… وشیائومی با افتخار اعلام کرد که این آخرین بروزرسانی برای Mi 4 خواهد بود…
میدونی یعنی چی دیگه؟
یعنی سه سال بروزرسانی اندروید(دو نسخه)
و چهار سال و نیم بروزرسانی رابط کاربری و امنیتی…
فقط در این حد بهت بگم که رابط کاربریش انقدر پر از امکاناته که اصلا نیازی به روت کردن گوشی برای امکانات بیشتر نمیخوای مگر اینکه کاربر خیلی حرفه ای باشی و گوشی رو برای استفاده عادی نخوای…
زیباترین رابط کاربری هست که دیدم…
اپلیکیشن های پیشفرض همشون موقع باز شدن انیمیشن های انگشتی و مختصر دارن…
یعنی هیچ جایی نیست که براش برنامه نویسی نکرده باشن…
امکاناتی که تو گوشی های دیگه باید گوشی رو روت کنی تا داشته باشی شیائومی پیشفرض خودش داره…

Rog_Pc_Gamer

اونم میان ردش! از پرچمدار گوگلم یه سال بیشتر اپدیت میشن ماشالله
داداش کو معرفی کن یه چندتا میان ردهاشو مام بریم بگیریم

m.b

به دوستت روماس هم گفتم رفیق…
انقدر که شرکتایی مثل سامسونگ گوشی های میانرده‌ای که خریدین رو محل نذاشته، فکر میکنین همه شرکت ها مثل سامسونگن…
فکری که میکنی مثل اینه که من شرکت سایپا رو فقط دیده باشم بعد که شنیدم یه شرکتی مثل تویوتا خودروهاش رو برای بروزرسانی از هر جایی جمع آوری میکنه بگم شوخی نکن بابا مگه میشه شرکتی همچین کاری بکنه… همه مثل سایپا هستن…
شیائومی که دستت گرفتی قیافت دیدنیه داداش…?

m.b

redmi note 2 میانرده شیائومی هست تا الان سه ساله که داره بروزرسانی میگیره…
سال 2019 چهار ساله میشه بروزرسانیش…
داداش قبل از اینکه خندم بگیره برو راجب شیائومی یه تحقیق بکن…?

Rog_Pc_Gamer

خسته نباشی بالا مینویسی اپدیت الان میگی رابط کاربری! فکر‌کنم بایدبری تحقیق کنی وقتی کلمه به روز رسانی میگی باید هدفتم بگی چون اینو هرجا بگی همه فکر اپدیت سیستمی میوفتن استاد
مثلا به گفتن باشه مام میگیم نوت ۴ سامسونگ ۴ ساله اپدیت میشه الان چی تو ذهنت میاد؟
خوب من باید بگم برنامه های اصلی مثل فون ماشین حساب و مسیج و موزیک و … از گلکسی اپ دانلود میکنم! یا تا اخر ۲۰۱۷ اپدیت امنیتی براش اومد!

خبرش تو خود ترنجی اومده گوشیای 2013 شیا هم می یو ای ۱۰ رو میگیرن
والا تا اینجایی که خبر داریم همه شرکتای چینی بعد اپل ژستای حرکتی رو اوردن تو گوشیاشون مثل وانپلاس و اوپو و هواوی تو emui 8.2 حالا کدوم زودتر اورده که بحثش رابط کاربریم که سلیقس شاید شکی اندروید خالص بخوان

پ ن: در اطرافم خیلیارو میشناسم پرچمدارای شیا مثل می۶ و یا می۸ رو داشته باشن و خود بنده هم تجربه کار کار کردن با می میکس ۲اس و می۸ رو داشتم

کهکشان

شیرین بیان جون من که موافق همه کارای سامسونگ نیستم هیچوقتم سراغ میانرده هاش نرفتم ولی پرچمداراش از نظر کیفی و امکانات بی نقصن
حالا مگه من اینجا از سامسونگ دفاع کردم که داری میسوزی؟ a8s هم واسه چینیای سوسک خور زده به سلیقه خودشون من طرفدار سری اس و نوتم

m.b

منم میگم که پرچم داراش واقعا بی نقص هستن…
و قیمتای کاملا بی نقص..?

m.b

از نظر کیفی هم که واقعاً بی نقص هستن…
کیف میکنه آدم وقتی قیمتاشون رو میبینه?

m.b

داداش میگی a8s مال چین بوده …
نیست که سری a هم با اون قیمتای منصفانه? واسه چین بوده…
a9 2018 که 600 یورو بود میشه بگی تو فون آرنا چه امتیازی آورد؟
(جهت اطلاع 4!)
پالم فون 300 یورویی 6 آورد?
اصلا با 600 یورو میشه دو تا پرچمدار شیائومی یا لنوو خرید…
داداش فقط اینو بدون که علاوه بر 25-20 درصد سودی (تایید شده) که روی گوشی هاش میکشه سامسونگ پول افتتاح نمایندگی که تو تورقوزآباد داره میزنه هم تو باید از جیب بدی + پول بازیگرایی که برای تبلیغات تو کشورای دیگه میخره + پول دلالاش که گوشی رو n تومن از خارج میخرن و تو داخل n^2 تومن میفروشن…
یعنی آدم سوسک بخوره ولی تن به سوسک شدن بخاطر یه برند کلاش نده…?

Behrouz

آقای ورزشکار شما مثلا ورزشکاری و اخلاق ورزشکاری داری که اینجوری حرف میزنی دمت گرم با مرام.از اخلاق ورزشکاری هم بهره مند شدیم.این ی نقده ک به همه گوشیا وارده.خیلی جالبه ک شما سر یه نقد دارید اینقدر جبهه عجیب حتی راجع به بچگیهای طرف میگیرید به هرحال موفق باشید

Behrouz

از طرفی هرچند اینجا مربوط نیست به این موضوع ولی الان گوشیهای نوت هیچ مشکلی ندارند؟توی باتری یا شارژ دهی؟یا گوشی های آس بی نقص کاملن.ولی ای کاش یه روزی همه ما یاد بگیریم نقد رو درست بنویسیم نه از روی کینه یا حتی جانب داری.یه روزی یه نفر میخواد این گوشی رو بخره میاد نقدهای زیرش رو میخونه به جای کمک کاملا گیج میشه.به هر حال.این گوشی هنوز به دست هیچ کسی نرسیده و با اطلاعاتی که داره و قیمتش قابل ملاحظه ست که روی فکر خریدش در صورت موجود شدن در بازار تمرکز کرد.البته باید بررسی های بیشتری رو در این موضوع مطالعه کرد

Rog_Pc_Gamer

m.b
کاربر گرامی اینقدر که شما قیمتای پرچمدار سامسونگو تو سرش میزنید خوشحال میشم روزی شیا بیاد و گوشی با استاندارد ip68 صفحه اولد qhd و باتری حجیم و اسپیکر های استریو با کیفیت بالا و خیلی از این موارد بیاد بزنه اونجا هم خوشحال میشیم بیاد به ۴۵۰ دلار گوشیش رو بده و ازش استقبال میکنیم! مشکل اینجاست نمیده! نمونه بارزش رو هم میتونید توی برند هواوی ملاحظه کنید وقتی بخواید چنین امکاناتی گوشیتون داشته باشه باید چه قدر پول بدین

کهکشان

جناب Behrouz من خودم بارها از سامسونگ انتقاد کردم شاید شما تازه به جمع دوستان اضافه شدی ولی بیشتر بچه ها میدونن من متعصب مطلق نیستم
ایرادیم که دوستتون از میانرده سامسونگ گرفت بیشتر شبیه مضحکه بود تا انتقاد
سامسونگ از نظر قیمت پرچمداراش با برندهای مطرح مقایسه کن نه با برندهای چینی! و قطعا از شرکتی مثل اپل خیلی منصفتره
در مورد میانرده هاشم قرار نیست مثل پرچمداراش کامل باشن
از نظر بی نقصیم حرفم در مورد مقایسش با بقیه پرچمداراس ! در مقایسه با مشکلات پیکسل های گوگل واقعا نوت 9 بی نقصه ! آیفون هم که iosش شده bugos هواویم که از نظر کیفیت ساخت و آپشن هاش و صفحه نمایشش مشکلات زیادی داره !

کهکشان

Rog_Pc_Gamer
کاملا درست گفتی و نکات خوبی رو اشاره کردی دمت گرم

Behrouz

ببخشید ولی شما وقتی یه گوشی هوشمند میگیرید نظرتون روی داشتن امکاناتی مثل ip68 و… یا کارآیی خود گوشی؟مشکل اصلی اینه که ما تعریفمون از گوشی هوشمند اشتباهه.اگه روی امکانات عجیب بخواید گوشی بخرید بهتره ادم بره cat60 بخره.هم بهترین گوشی ضد اب دنیاست هم سخت کاره هم دوربین حرارتی داره هم امکانت سخت افزاری مناسب داره هم باتری خوبی داره و… .اما سوال اینجاست برای یه کاربر مثل 90 درصد جامعه این امکانات لازمه؟یعنی طرف چند بار در کل زندگیش از دوربین حرارتی استفاده میکنه؟ یا صفحه نمایش های عجیب که هیچ وقت فرقشون رو توی استفاده تشخیص نمیدید و واقعا توی تست ها بعضی هاشون نشون دادن که اطلاعات فقط کاغذیه نه واقعی.و اگه واقعا قراره روی این موارد و گوشی ظریف توجه کرد خب فکر نمیکنم سامسونگ هیچ وقت حریف گوشی مثل سونی ایکس زد پریمیوم بزنه.از طرفی جالبه شما از باتری حجیم گوشی سامسونگ میگید که اصلی ترین نقطه ضعف این شرکته.تنها برتری خاصی که مارکهایی مثل سامسونگ و هواووی نسبت به گوشی های دیگه دارند وجود فراوانی لوازم جانبیه که البته احتیاطه نه شرط لازم.وگرنه هیچوقت این شرکتها حریف گوشی هایی مثل وان پلاس،اسمارتیزان،ویوو،اوپو،سونی،شیا و… نمیشن. هنز هیچ شرکتی نتونسته فناوری جالب دش وانپلاس رو ردیابی کنه.هنوز هیچ شرکتی نتونسته مخصات نرم افزاری باتری استامین سونی و ایسوس رو انکار کنه.هنوز هیچ شرکتی نتونسته سرعت بالای سری می شیا(مخصوصا می6 و می8) پوکوفون و وانپلاس رو انکار کنه.هنوز هیچ شرکتی نتونسته طراحی و کیفیت ساخت و البته توانایی کاردهی بالای اسنارتیزان رو انکار کنه.یا حتی با وجود اندروید بودن بلک بری امنیتش رو هیچ مارکی نداره.اگه واقعا پیرو تکنولوژی برای خودش هستیم نباید بخاطر اینکه فقط الان سامسنگ در دسترس ما هست رو شاه بدونیم چون هستند خیلی از مارکهای ناشناسی البته برای ما که از همه نظر از این مارکها برتری دارند.

Behrouz

جناب هالک شما قیمت پرچمداران سونی رو دقت نکردید ظاهرا.هرچند موضوع اصلی اینه که توی دنیایی که چین فاتح همه میدانهاست چرا ازش استفاده نشه؟درثانی شما مد نظرتون کیفیته یا ملیت گوشی؟ اگه مثالتون بر روی گوگل هم باشه خب صد البته که بعد از سخت افزار وقتی بالاترین مسئله عالم بر روز رسانی باشه باید همیشه گوشی که بر روزرسانی بهتری دریافت میکنه در صدر باشه(البته از نظر شخص من این موضوع مهم نیست ولی برخی ها براشون اولویت داره) پس وقتی این امکان فراهم باشه باید براش هزینه ای پرداخت.درست یا اشتباه بودنش به خود خریدار بستگی داره ولی برای گوگل از نظر من اشتباهه.چون کارایی خاصی نداره.چرا که در صورت مناسب بودن قیمت گوشی میشه گوشی قدیمی سال گذشته رو فروخت وبه جاش گوشی جدید امسال رو دریافت کرد.اما وقتی قیمت نجومی باشه باید به دنبال ب روز رسانی بود که البته این امر خودش جلوی تکنولوژی و پیشرفت رو میگیره. از طرفی اپل رو مثال زدید هرچند خودم به شدت از اپل متنفرم چون از خیلی وقت پیشتر من ردموندی بودم و هنوز هم هستم ولی در کنارش اندروید و اپل هم تست میکنم اما نباید این موضوع رو رد کرد که اپل با وجود نهایتا 3گیگ رم داره این پردازش رو ارایه میده در واقع یه شرکت که اصولش رو روی مچ کردن قطعات گذاشته و این خودش جای تحسین داره

Behrouz

جناب هالک شما الان پشت گوشی سامسونگ و هم باز کنی اکثر جاهاش میبینی نوشته ساخت چین.که البته از روی کد گوشی هم قابل تشخیصه

Soheylz

داداش پاینتر در مورد به روز رسانی گفتی.اون به روز رسانی اصلی رو که تا ۲سال سامسون برای همه گوشیهاش میده و در مورد به روز رسانی های دیگه هم اگر منظورته که من همین الان نوت اج دارم و حدود ۱هفته پیش یه اپدیت ۳۸۰ مگی براش اومدم ارتقاع امنیت و … گوشی هم تقریبا مال ۵ سال پیشه

در مورد امتیاز ۴.۵ گوشی سامسونگ آ۸اس و امتیاز ۶ پالم فون هم شما معیارت اگر چیپ قویتر و امتیاز بالاتر فلان سایته خیلی راحت برو پالم فون بخر خیلی هم خوبه کسی مجبورت نکرده سامسونگ بخری.

اگر همه چیز بنچمارک و چیپ قوی بود که الان گوشی های شاخ بازار همین هواوی و پوک فون و پالم فون(خخخ) و لنوو و اینا بودن.
قطعا معیار خرید یک انسان سالم فقط بنچمارک و قدرت پردازنده نیست.
اون صفحه نمایشی که هر سال میشه بهترین صفحه نمایش گوشی های موبایل یه هزینه های تحقیق و توسعه ای براش شده.اون نو اوری هایی که چینی ها میان از سامسونگ میخرن با قیمت کم و با قیمت کم میفروشن و سامسونگ کلی هزینه کرده تا این چیز رو توسعه بده با هم فرق میکنن.اینکه یه گوشی مثل نوت اج من الان ۵امین سالی هست که داره بهم کار میده کیفیت رو میشه براش معنی کرد حالا شما برو یه لنوو یا هرچی دیگه بخر ۱سال کار میده بعد باید بندازیش بره ما الان یه اشنا داریم هواوی داره هاردش سوخت رفت براش هارد سامسونگ انداختن رو گوشیش الان عمرش با هارد سامسونگ بیشتر از عمر اولیه خودشه.اون دوربینی که با ۱۲ مگا پیکسل بهترین عکسا و فیلما رو ثبت میکنه تکنولوژی توش به کار رفته هزینه های توسعه و تحقیق براش شده مثل هواوی نیس که دوربین بزنه ۴۸ مگا پیکسل یا لنوو ۲۴ مگا پیکسل بعد هیچ کدوم از عکساشون حتی مقایسه هم نشن با سامسونگ.یه عکس تو شب میخوای با هواوی بگیری باید همه مثل مجسمه وایسن تا چند ثانیه هواوی عکسشو ثبت کنه سامسونگ در کسری از ثانیه ثبت میکنه خیلی بهترشم ثبت میکنه.اینا همش هزینه داره.

بعدشم تو خارج از ایران هزینه کردن برای گوشی ۶۰۰ دلار با ۱۰۰۰ دلار اونچنان فرقی نداره.

نگاه نکن تو ایران تفاوتش از زمین تا اسمون شده.اونجا باور کن هیچ فرقی ندارن.الان اگر دلار همون ۱۰۰۰ تومن چند سال پیش بود ۶۰۰ تومن میدادی هواوی یا ۸۰۰ تومن میدادی بهترین سامسونگ میخریدی؟خیلی قیمتاشون فرقی نداره اتفاقا به نظر من اون گوشی های بی بته بیشتر فرو میکنن تو پاچه ملت تا برندی مثل سامسونگ

m.b

یعنی انقدر که چرت و پرت گفتید واقعا دلم نمیاد جواب بدم…
آخه 600 دلار با 1000 دلار تو خارج فرق نداره؟
یعنی انقدر بد جواب دادید که واقعا دلم نمیاد وقت بذارم جواب بدم…
رفیق اگر 600 دلار با هزار دلار فرقی نمیکنه تو خارج، پس سامسونگ غلط میکنه میاد میگه بیشتر بار فروشش مال میانرده هاشه…یعنی سامسونگ دروغ میگه شما راست میگی دیگه…
مردم خارج مگه مغز خر خوردن که به گفته شما 600 دلار پول میانرده بدن پس؟اگر براشون فرقی نمیکنه خب میرن پرچمدار سامسونگ رو میگیرن…
واقعا برا خودم یعنی متاسفم که دارم برای تو یکی جواب مینویسم…?
یعنی شرط میبندم خودتم بعد از اینکه چیزی که نوشتی رو خوندی بالا آوردی انقدر چرت و پرت گفتی…
داداش راجب چیزی که راجب بنچمارک گفتی کاملا حرفت رو قبول دارم…
رفتن خریدن دیدن بدترین گوشی تو جهان با چهار تا دوربین همین a9 2018 هست…
یعنی کم مونده بود مرده توی ریویو این گوشی تو فون آرنا بگه چیزی که خریدم آشغاله…
انقدر دوربیناش چرت بود…
تازه کلی سامسونگ رو دوربینش هم مانور داده بود…?
یعنی تو اگر تو این جهان به این بزرگی، گوشی‌ای با چهار دوربین که دوربیناش بد تر از a9 باشن بتونی پیدا کنی من خودم چهار تا a9 بهت میدم که کیف کنی با کیفیت دوربین هاش…?
راجب عکسبرداری تو شب که شما اصلا حرف نزدن که همون 48 مگاپیکسلی که گفتی اصلا واسه همین کار ساخته شده اونم با night mode راستی سامسونگ نایت مود داره؟?
ببین همون گفتی که 600 دلار با هزار دلار تو خارج فرقی نداره کافی بود تا به عقلت اصلا شک کنم…
میبینی که کوتاه ترین جواب رو هم بین دوستات به تو دادم چون واقعا ارزش جواب دادن رو نداشت کامنتت…
ضمناً اول برو پرچم دار 350 دلاری شیائومی رو بگیر بعد بیا اینجا مثل دوستت دروغ بگو که 600 دلاره…
هرچند مطمئنم اگر بگیری متوجه میشی که کیفیت به چی میگن و کی تو پاچت گذاشته…
معلومه که تاحالا شیائومی نداشتی…
راستی اون پایین هم جوابت رو دادم …
اما جان من اگر باز هم میخوای بیای مزخرف جواب بدی، همون ندی سنگین تری…
بگرد ببین اگر دوروبرت یکی شیائومی داره یکم ازش قرض بگیر و ازش بپرس که چطوره که تمام حرفایی که زدم دستت بیاد…
البته نمیخواد پایین بیای مثل رفقات دروغ بگی که شیائومی داشتی و دیدیو فلانه و فلانه…
این دروغ ها بدرد خودت میخوره…
موفق باشی آقای 600 دلار = 1000 دلار?

Behrouz

با سلام ببخشید من عموما نظرم رو سعی میکنم بدون جانب داری از برند خاصی بزنم تا اگه کسی خوند یه کمکی بهش بشه.ولی الان سامسونگ خودش تو آس ۹ از دوربین سونی استفاده کرده داداش.سونی با هزینه و تحقیق و … ب قول شما به فناوری ۹۶۰ فریم رسیده ولی سامسونگ ازش خریده حالا بازم قیمت اس۹ از ایکس زد پی بیشتره.طبق حرف شما این هزینه رو سونی چطوری جبران میکنه؟و سامسونگ چطوری بازم گرون میفروشه؟برای اینکه هزینه تحقیقات نداده.نگته بعدی اینکه شما الان بین صفحه نمایش نوت ۸ آیفون ایکس سونی ایکس زد پی تفاوتی توی دیدن حس نمیکنی چون قابل تشخیص نیست و اطلاعات صرفا مثل رکورد گینس.نه ی فناوری کاربردی.توضیح دادم بالاتر مثل دوربین حرارتی.پس این هزینه ای ک میگید سامسونگ داره پرداخت می‌کنه برای چیه وقتی نمیشه به جز روی کاغذ جای دیگه ای تشخیصش داد؟و آخرین نکته به نظر شما الان گوشی شاخ بازار چیه و دلیلتون رو هم بی زحمت مطرح کنید.

CAPCOM

وای وای کوالکام امسال هم مثله سالهای قبل ترکوندی با این امتیاز هیچ چیپستی به گرد پایش نمیرسد
Oh standing
Excellent

CAPCOM

بالاخره بعضی از دوستان در برابر قدرت عظیم اژدهای سرخ تسلیم شده و زانو زدند
چقدر خوبه ما انسانها واقع گرا و منطقی باشیم
درود برشما که این اطلاعات رو بخوبی پوشش میدید

vahid abedi

کاربر عزیز در قدرتمند بودن و عالی بودن اسنپ جدید شکی نیست

اما اولا اسنپ متعلق به شما نیست و چیپست های دیگر هم متعلق به ما نیست و دوما در دنیای تکنولوژی فکر نکنم زانو بزنن

زانو زدن در حوزه های دیگری غیر از تکنولوژی مورد استفاده قرار میگیره

و سوما هنوز منتظر جوابتون در مطلب معرفی نوا ۴ هستم و‌منتظرم تا جواب ادعای قبلیتون رو اونجا به اشتراک بزارین.

البته در پست مربوطه

کهکشان

آقا وحید اینو ولش کن هنوز نذری رو با ظ مینویسه میگه نظری ! هههه دهنشم خیلی چرته عادت به فحاشی داره مریض استرسیه تا همین چند وقت پیش کوالکوامو نوشته بود سوالکام تا اینکه یکی از بچه های سامسونگی بهش تذکر داد
دوتا رام کاستوم نصب کرده شده کارشناس حوزه آی تی
شاید باورت نشه حتی ریپلی کردنم بلد نیست
شعور و ادبش در برابر ورزشکارا زیر خط فقره نمیدونم ورزشکارا چه بلایی در کودکی سرش اوردن انقد عقده داره
طوری میگه زانو زدن انگار فیلم هندیه ! تکنولوژیو با تیم فوتبال مقایسه میکنه کلا از حرف زدنش بدون چ ادم بدبختیه

Amin.light33

منظور شما حتما ریپلای هست دیگه…
ریپلی یه چیز دیگه ست ??

کهکشان

اتفاقا منظورم ریپلی بود ریپلای یه چیز دیگس خخخخخ
برو غلط املاییای دوست نظری خورتو پیدا کن ههههههه

Soheylz

بذار اس۱۰ با هر دو چیپ اکسینوس و اسنپدراگون بیاد مقایسه کنیم ببینیم چی میشه زود قضاوت نکن.هنوز گوشی درست و حسابی با این چیپ ها معرفی نشده که قدرتشو در واقعیت به نمایش بذاره.

برای ما هم فرقی نداره که کدوم قویتر بشن هر دو عالی هستن و غیر قابل خرید.خخخخ

کهکشان

دقیقا درست گفتی چون تمام این امتیاز مربوط به پردازنده نیست و 12 گیگ رم هم جای خودشو داره

CAPCOM

دوست من هرکسی یا هر انسانی وختی یک محبوبه در زنگی داشته باشد مسلما روی آن تعصب خواهد داشت
زمانی ام بحث فوتبال بودو به فلانی میگفتیم مگر فلان تیم ماله شماست حتی بخاطرش دعوا میشد
این چنین بحثهایی همیشه هست
شما خودت ام اگر کمی اندیشه کنی حتما در زندگیت روی یک موضوع یا چیزه خاصی تعصب دارید
بحث زانو زدن دراینجا یعنی تسلیم شدن دربرابر حقیقت است حقیقتی که من همیشه میگفتم و برخی دوستان با کنایه های تمسخرآمیز جواب میدانند
در مورده چیپست کایرین ام بگم که این چیپست ها از نظر پردازنده مرکزی خوب هستند اما از لحاظ گرافیکی بشدت مشکل لود کردن تکسچر و محتوا دارند آرزو میکنم که این چیپستها از گرافیک power vr استفاده کنند که روزی اپل ام استفاده میکرد و موفق بود من خودم شخصا گرافیک‌ گوشی برام خیلی مهمه و دوسندارم بازیی رو با لگ اجرا کنم
باتشکر از شما

CAPCOM

Amin.light33
ترنجِ رسیده
دسامبر 18, 2018 در 7:03 ب.ظ
2 0
منظور شما حتما ریپلای هست دیگه…
ریپلی یه چیز دیگه ست
ممنون که به آقای عقل کل تذکر دادید

کهکشان

اول برو ادب و تربیتتو درست کن که به ورزشکارا توهین نکنی
دوم ریپلی کردن یاد بگیر که مجبور نشی کل اسم طرفو کپی پیست کنی
سوما یکمم املا کار کن

CAPCOM

مثله اینکه فقط من بی ادبی کردم که کامنتم پاک شد ممنون از لطفتون

m.b

Rog_Pc_Gamer
رفیق مگه سامسونگ فقط پرچمداراش رو گرون میده؟
داداش تو خوشحال میشی اگه یه روز شیائومی گوشی ضد آب و qhd بده بیرون؟
اینا امکانات پرچمداراش هست که بهونه میکنی که بگی بخاطر این امکانات گرونه… دیگه گرونی میانرده هاش رو چه بهونه ای میاری؟
مگه من فقط گفتم بالارده هاش گرونن؟
داداش تو نمیخواد وعده سر خرمن بدی…
بیا من بهت وعده سر خرمن بهترش رو میدم…
رفیقی هر موقع سامسونگ میانرده با سخت افزار sd 660 به بالا و قیمت حدود 200 یورو زد من نه تنها خوشحال میشم، بیا یه شیائومی بهت جایزه میدم که بفهمی پر امکانات ترین رابط کاربری اندروید بدون روت شیائومیه…
راستی شما سامسونگیا برنامه تقویم رو بروزرسانی میکنید و میگید بروزرسانی گوشی؟ ?
والا من اون gesture رو مثال نزدم که بگم شیائومی اولینش بود… خودت رو به ندیدن نزن عزیزم…
من اون رو گفتم که بگم برای کاربرای شیائومی اصلاً از یه جایی به بعد دیگه اپدیت اندروید مهم نیست…
چرا؟
چون اندروید محدودیت دو نسخه اپدیت رو داره ولی رابط کاربری خودش نداره فعلا…
چرا؟
چون امکانات اندرویدای جدید رو ما یکسال قبل از عرضه داریم…
راستی راجب همون بالارده هم رفیق سامسونگت دیگه تو گوشی هاش طلا به کار نمیبره که میاد 1000 یورو میگیره…
والا تو می میکس دور دوربینش طلا بکار رفته بود بعد قیمتش 400 یورو بود…
دوباره میگم خوشحال میشم سامسونگت تو بالارده، میانرده و همچنین پایین رده یه روزی دیگه مردم رو تیغ نزنه…
هر وقت سامسونگ اینکارو کرد شیائومی هم مشتاق رقابت باهاش میشه…
وگرنه رقابت با دزد جیب مردم خودتم باید بدونی که کار درستی نیست… ??

m.b

Rog_Pc_Gamer
رفیق سامسونگت برای پرچم دار ها دو نسخه اندروید و دو سال آپدیت رابط کاربری و برای میانرده ها یک نسخه اندروید و یک سال تا یکسال و نیم آپدیت رابط کاربری رو میده…
لازم نیست شما بگی mi 8 داشتی که بعدش بگی چی به چیه…
من بهت میگم که شیائومی تا دو نسخه اندروید رو آپدیت میده اونم برای همه گوشی هاش نه فقط بالارده هاش…
و مثل سامسونگ با ترفند مجبور نمیکنه مردم رو که برای آپدیت بیشتر بالاردش رو بخرن خب پس تو اپدیت اندروید هم پیشش لنگ باید بندازه سامسونگ…
حالا قضیه جایی براتون سوزناک میشه که شیائومی رکورد چهار سال و نیم آپدیت مداوم رابط کاربری رو داره…
اونم رابط کاربری که امکاناتش جداگانه از نو برنامه نویسی شدن…
نه مثل سامسونگت که همون امکانات نسخه اندروید رو اختصاصی میکنه…
توپ سریع
Dual app
gesture
و خیلی چیزای دیگه هست که قبل از اینکه اندروید رسما بهشون بپردازه شیائومی یا همون اوپو و هواوی که خودت گفتی وارد نسخه های اندروید اختصاصی شون کردند یعنی امکاناتی که صفر تا صد برنامه نویسی شدن نه اینکه فقط شکل و رنگشون عوض شه…
داداش سامسونگ گوشی 1000 یوروییش هنوز نایت مودم نداره… همون mi 8 که گفتی داره…
داداش سامسونگ گوشی 1000 یوروییش هنوز اسکنر سه بعدی چهر نداره همون mi 8 داره…
بعد شما میگی شیائومی امکانات جدید که میاره گرون میکنه؟
نخیر
سامسونگت که همینا رو میاره و گرون تر میکنه هر سری…
هنوز شارژ سریع درست و حسابی نداره…
همینطوری گرون و گرون تر…
به نام تکنولوژی
به نام برند
به نام خاص بودن
به نام بروز بودن
رفیق حالا شما باید بگی اسم همچین برندی رو چی باید گذاشت؟
داداش لازم نیست شما بگی شیائومی داشتی من میگم یا قدر اون چیزی که تو دستته رو نمیدونی…
یا اینکه اصلاً دستت به شیائومی نخورده تا حالا…
همه جانبه نگاه کن…
در پناه خدا… ?

m.b

Rog_Pc_Gamer
خوشحال تر میشدم علاوه بر خوندن، جوابم رو میدادی…

کهکشان

یادمه یه بار شیائومی داخل سایتش یه نظر سنجی گذاشته بود بین رابط miui و اندروید وان که اندروید وان بالاترین رای رو آورده بود و منجر به شکست شیائومی شد بلافاصله پستشو حذف کرد فکر کنم همین براتون کافی باشه
اینم لینکش http://gadgetnews.net/248615/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-miui-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D9%86/

Rog_Pc_Gamer

من نگفتم می۸ داره اینقدر فشار به خودت میاری گفتم تجربه کار کردن باهاشو داشتم
فقط در مورد اپدیت سامسونگ اولا تا سه سال مثل بقیه برندا اپدیت امنیتی رو میگیره و دوسالم اندروید
همین نوت۴ تا اخر ۲۰۱۷ اپدیت امنیتی و رفع باگ گرفت

کافیه سر به سایت xda بزنی تا ببینی شیا چه قدر پیشرو تو دادن اپدیتای امنیتی هست نسبت به شیا بین یکی تا ۳ تا پچ امنیتی رو جا میندازه نمیده
ولی سامسونگ تقریبا همه رو میده به همراه رفع باگ
خخخ اما جمعا من یکی فقط سونیو و گوگلو تو اپدیت دادن قبول دارم هم اندروید هم امنیتی ولاغیر

Rog_Pc_Gamer

پس سامسونگ دوال اپ نداشت تو اندروید ۷ و یا ژستای حرکتی از اندروید ۴! همشون سوتفاهم بوده
اگه منظورت از ژستای حرکتی همون تقلید مضحک از ژستای حرکتی ایفون ( نمیخواد یاداور شی قبل اپل چه برندایی این ژستای حرکتیو داشتن فقط توجیهم کن این برندا رو کی ادم حسابشون میکرد؟ و چرا بعد اپل همه حتی گوگلم به سمتشون رو اوردن؟ ) که خوب شخصا اصلا باهاشون کنار نیومدم که بحث سلیقس بازم که اون رو میگی که هیچی نمیدونستم وجود ژستای حرکتی نکته مثبته! خوب سامسونگم اینارو گذاشته تو اندروید ۹ که حرف و حدیثی نباشه!

شما میگی امکاناتی دارن که گوگل میاد رو اندروید جدید میزاره ببخشید مگه سامسونگ اصلا سونی از این امکانات ندارن که بعدا گوگل اضافشون کرده هی میندازی وسط کلمه متفاوت رو؟
نمونه بارز لازمه یاد اور شم قابلیت هایی مثل شکل مولتی تسکینگ اندروید ۵ تا ۸ و حالت چند پنجره ای بود و خیلی از اینا توی اندروید ۴ روی سامسونگ قرار داشت یا مثلا قابلیت هایی مثل حذف نور ابی و لانگ پرس هم توی اندوید ۶ گوشیای سامسونگ داشتن صرفا جهت اطلاع

“هنوز شارژ سریع درست و حسابی نداره…”

همین شیائومی که شارژ سریع خفن داره چه گلی بر سرش زده? باتری ۳۴۰۰ میلی امپری رو می۸ حدود ۱۰۰ دقیقه زمان شارژ شدنشه و نوت۹ حدود ۱۰۹ دقیقه با باتری ۴۰۰۰ تایی که تا اواسط سال ۲۰۱۸ خوب ارزیابی میشد زمان شارژ شدنش نسبت به حجمش
می۸ شارژ سریع ۳ همراه گوشی میده
سامسونگو بابت اینکار خیلی باید مورد تمسخر قرار داد ولی

شیا هم همچی تو سرعت شارژ و ورژن شارژر شاخ نیست که بیای سامسونگو بابتش زیر سوال ببری میگفتی وانپلاس و میت ۲۰ پرو یه چیزی ۱۰۰ درصد حرفی نداشتم بزنم ولی فن شیا جماعت گیر بده به شارژ سریع سامسونگ و زمان شارژ شدن بیشتر شبیه جوک میمونه خخخخخ
اسکنر چهره سه بعدی؟؟؟ از همین شیا برات مثال میزنم می۸ و می میکس ۳
الان می میکس ۳ اسکنر چهره سه بعدی داره؟ خوب قیمتشو نگا کن چنده
تورو خدا نگو که به خاطر کشویی بودنه که لنوو گوشی با چیپ اسنپ ۸۵۵ و کشویی معرفی کرد 390 یورو ??

البته لازم شد بگم از شیا ارزون قیمت چه خبر؟ خوب پس اینجا معلوم میشه شیا هم دزده با منطق جناب عالی

“همینطوری گرون و گرون تر…
به نام تکنولوژی
به نام برند
به نام خاص بودن
به نام بروز بودن”

معذرت میخوام سامسونگ طراحی گوشیاش اسکی از اپلن و برند عقب افتاده ای هست یه چندتا از برندای به روز پیشرو تو تکنولوژی معرفی‌کن بهمون

m.b

عزیزم خودت رو به اون راه نزن
قطعا منظورم همون ژست های مشابه اپل هست که از کلید های پایین صفحه‌ی چرت پر کاربرد تره…
تازه ژست رو گوگل داره تو اندروید 9 میاره نه سامسونگ…
از این بابت باید به کره‌ای تبریک گفت… خسته نباشند…?
راجب شارژ هم که خودتو به اون راه زدی شارژری که تو جعبه شیائومی هست نسخه qc3 هست و فست نیست…
چرا خودتو زدی به اون راه…
شارژر فستش qc4+ هست گرفتی دیگه؟
سامسونگ شما تکنولوژیش مال 2/5 نسل قبله…?
یعنی نسخه qc2
راجب mi mix 3 هم ایکاش حرف نمیزدی که وقتی شارژر وایرلس رو گذاشت تو جعبه همراه گوشی بد جوری لگد زد تو پوز همه شرکتایی که گوشی های با شارژ وایرلس میزدن…
که دیگه سامسونگت بخاطر شارژر دوباره جیب مردم رو تیغ نزنه…
راجب قیمتش باید بگم 500 یورو بالاست؟
بازم خودتو به ندیدن زدی؟
لنوو ips هستش صفحه نمایشش
شیائومی super amoled اونم با hdr10 ساخت سامسونگ نه مثل هوآوی ساخت بویی
اصلا کلاس دوربین هاشون هم فرق داره…
تا چه حد برای دفاع از سامسونگ میخوای خودتو به ندیدن بزنی؟
راجب Mi 8 هم ایکاش حرفشو نمیزدی که تو سال 2018 تنها گوشی بود که اسکنر اولترا سونیک و اسکنر سه بعدی رو با هم داشت…
خب؟ و قیمتشم یک سوم قیمت گوشیای اربابت بود که هیچکدومو نداشت…
اون عقب افتاده رو که دیگه گفتی که دیگه اصلا از منطقت ناامید شدم…
عقب افتاده به برندی میگن که 12 میلیون امسال گوشی کمتر فروخته تا اینجا…
نه برندی که 7 میلیون بیشتر از پارسال فروخته…
معنای عقب افتاده رو فهمیدی آقای باسواد؟
یا نیازه بهت سواد هم یاد بدم؟

m.b

اومدی نتیجه شارژ شیائومی با شارژر نسل سه رو با سامسونگ مقایسه کردی؟
کلا خودت رو زدی به اون راه که شیائومی از نسل چهارونیم هم داره پشتیبانی میکنه…
واقعاً ادعا داری برو ببین که با ایمن ترین راه شارژ که کوییک شارژ فور پلاس کوالکام هست چقدر سریعتر شارژ میشه…
واسه سامسونگ کوییک شارژ 2 هست…
انقدر یعنی شما بی منطقید؟
شیائومی الان ایمن ترین و به نسبت ایمنی، سریع ترین راه شارژ ممکن رو داره…
دش شارژ و super vooc به ایمنی +quick charge 4 نیستن …
بعد تو داری گوشی 300 یورویی رو با 1000 یورویی مقایسه میکنی؟
واقعا روت میشه؟
شیائومی میتونه گوشی 1000 یورویی بزنه اما مثل بعضی برند ها نادان نیست که موقع رشد به خودش ضربه بزنه…
سیاستش فروش گوشی های اقتصادی هست…
نه مثل سیاست سامسونگ که کلاشیه…
البته همین شیائومی و هوآوی درس خوبی بهش دادن خبراش داره میاد که داره یه سری میانرده جدید و اقتصادی میزنه…
اما ترک عادت موجب مرض است…
احتمالاً همون سیاست جیب تیغ زنی رو حالا شده به گونه‌ای متفاوت تر پیش میگیره…
شایدم به عقل اومد و دست از سر گرونفروشی برداشت…

m.b

رفتید mi mix 3 رو با z5 s pro مقایسه کردید…
مثل شما خودمو به ندیدن نمیزنم…
پشتیبانی از شارژ وایرلس
شارژر وایرلس
صفحه آمولد ساخت سامسونگ
پشتیبانی از 40 باند اینترنت که خودش یه رکورده
دوربین سلفی پرچمدار
دوربین اصلی پرچمدار
جی پی اس دوگانه
استفاده از شیشه آلومینیوم سری هفت هزار و سرامیک با هم تو شش جهت یک گوشی که اولینه میفهمی؟ اولین…
لنوو cat 6 هست? (cat21 هم اومده)
اینا تمام اون چیازاییه که باعث میشه این گوشی فقط 100 یورو از لنوو گرون تر باشه…
سامسونگ واسه این امکانات چقدر میگره؟
1000 یورو
ایکاش نمیگفتی که اگر لننو ارزون زده پس شیائومی کلاشه…
چون خودت الان با این حرفت به سامسونگ داری میگی کلاش اعظم…
داری مینویسی دقت کن تو چه زمینه‌ای داری مینویسی…
چون اربابت هنوز تو خیلی زمینه ها از جمله قیمت عقبه…
هر کی میخواد گوشی بخره (به جز عده‌ای معلوم‌ الحال) میگه امکانات در مقابل قیمت…
کی میخواد به این شاخص برسه سامسونگ؟
میشه بگی سامسونگ

Rog_Pc_Gamer

“تازه ژست رو گوگل داره تو اندروید 9 میاره نه سامسونگ…
از این بابت باید به کره‌ای تبریک گفت… خسته نباشند…?”
لصلا میری یوتوب خوبه که همه جا میگن ژستای حرکتی داره تو اندروید ۹

اون شارژ وایرلسی که تو جعبه میزاره چندواته؟ مال سامسونگ ۱۵ واته و شارژ سریع بی سیم حساب میشه و با مال هواوی یکیه توانش و خوب الانو نمیدونم ولی چند ماهی بود که هدیه میداد برای اس۹
حالا شیائومی که شما میگی میزاره تو جعبه هندزفریش کجاست؟ 🙂 هرچند برای من مهم نیست این چیز ولی خوب دیگه نداره شیا
کلاس دوربینا فرق داره؟
خوب لازمه یاد اور تقلب نمره می۸ تو dxo بشم که همه جا پخش شد که فقط تو معیار های dxo خوبه تو عمل ضعیف تر
البته خودم dxo رو قبول ندارم ولی یاد اورت شم تقلبشو اینو خوب اومدی کلاس دوربینا فرق داره

Rog_Pc_Gamer

که اینطور چه‌خوب منطقی شدی برای شیات اینو گفتم
اونوقت حرف ما حساب نبود فقط گرون داده بود هواوی رو که گفتی پرچمدارش از پرچمدار سامسونگ میدونی که گرونتره؟ میدونی چرا همون دلایلی که گفتم هزینه توسعه تحقیق استفاده از باتری حجیم ضد ابی استریو رز qhd و استفاده از شارژ سریع وایرلس ۱۵ واتی
حالا شیا چندواته شارژر وایرلسش؟؟؟ ۱۵ واتی که تا الان بیشترین واتیه که برای شارژر وایلرس اومده که سامسونگ زمان اس ۸ داشت
پس میبینی چندانم سامسونگ عقب نیوفتاده؟

خودت رسما اعتراف کردی چرا مثلا ۱۰۰ یورو گرونتره مگه‌نه؟ پس راجب قیمت گذاری پرچمدار بهتره نظری ندی تا وقتی که شیا پرچمداری در حد اپل و سامسونگ زد اونوقت ۵۰۰ دلار داد بیا صحبت کنیم
نه خوب اینقدر مینازی به شارژ سریعت که نمیده با گوشیاش میخوای بدونی بازار با دلار ۱۰ تومن الان چنده؟ حالا صفحه هواوی سامسونگ اپل یا اسپیکرش اتفاقی سرش بیوفته ببین هزینه درست کردنشون چنده؟

Rog_Pc_Gamer

شارژ تو جعبه qc3 هست و فست نیست
نمیگی qc؟؟؟ بعد میگی فست نیست؟ آخ بگردم سوادت رو!
اون سری ۷۰۰۰ هم نمیدونم میخواستی مسخره کنی ترول بازی دربیاری یا نه ولی محض اطلاع سامسونگ از زمان اس۷ از الومینیوم ۷۰۰۰ استفاده کرده و توی نوت ۹ الومینیوم تراش خورده استفاده شده

اون عقب افتادم که گفتم محض اطلاع میفهمیدی اشارم به سامسونگ بود
کمی روی خوندنت کار کن

Rog_Pc_Gamer

در مورد نایت مودم که خوب حرفی ندارم بزنم فقط میگم انشالله با معرفی اس ۱۰ که نایت مود داشته باشه با اپدیت به گوشیای قبلیش بده مثل سوپر اسلوموشن که درسته بازم زیر اس۹ و نوت ۹ هست اونی که به سری هشتش داده

Rog_Pc_Gamer

باز گفت میان رده سامسونگ ? استغفرالله
من خودم میان رده هواوی ( نه آنر ) سامسونگ سونی اچ تی سی الجی به …م هستن
رفیق حرف من شیاس میگم اگه زد با همین ۴۵۰ دلار داد بیا شعار بده
“من اون رو گفتم که بگم برای کاربرای شیائومی اصلاً از یه جایی به بعد دیگه اپدیت اندروید مهم نیست…”

این همه‌بی تعصبی و منطق رو از کجا میاری؟
اونجام که گفتی دزد به سامسونگ کافیه دیگه باهات بحث نکنم

m.b

نه عزیزم همین که شما هنوز دارید از تیغ زن جیبتون دفاع میکنید کافیه که دیگه من با شما بحث نکنم …
اما چون کامنتای قبلیتون منطقی بوده جوابتون رو میدم …

اولاً التماس سواد!
چون تعصب رو بی تعصبی گفتید که یک تعریف برای منه…

دوماً التماس نگاه!
خودتون رو به ندیدن نزنید
ببینید که من تو کامنتم اینو هم نوشتم که تو بالارده های سامسونگ هم برخی امکانات شیائومی نیست و تازه طلا هم که به کار نبرده که داره 1000 یورو میگیره…
شیائومی 300 یورو هستش…
و فقط نگید که من از میانرده بد گفتم…

سوماً التماس منطق!
کی رو داری با ترکیب آپدیت امنیتی گول میزنی…؟
mi 4 چهار بار در فاصله چهار ساله کاملاً رابط کاربریش عوض شد…
ویندوز هفت هم خیلی مدته آپدیت امنیتی میگیره ولی از کی تا حالا اصلا شکل و شمایلش عوض نشده؟
حالا فکر کنم اگر کمی تا حدی منطق داشته باشید میفهمید که اون ترکیب آپدیت امنیتی برای گول زدن شما بدرد میخوره…

چهارما التماس توجه!
من گفتم از یه جایی به بعد دیگه آپدیت اندروید مهم نیست نگفتم که کلا آپدیت اندروید مهم نیست…
و اون هم بعد دو نسخه آپدیت هست… که دیگه هیچ گوشی‌ای آپدیت اندروید نمیگیره…
اینجاست که بروزرسانی چهار ساله Miui نسبت به بقیه رابط های کاربری کارش ارزش پیدا میکنه… تازه ما امکانات نسخه های آینده اندروید رو همین حالا هم داریم…حالا فکر کنم گرفتی؟

معلوم بود شما تا حالا خودتون شیائومی نداشتید…
پیشنهاد میکنم حتماً بخرید و لذت ببرید…
مخصوصا همون mi 8 …
حالا دیگه واقعاً این کاربرا هستن که قضاوت میکنن که کی داره کلاشی میکنه تو همه رده ها و کی نه…
کی داره خودش رو به اون راه میزنه و کی نه…

Rog_Pc_Gamer

“حالا فکر کنم اگر کمی تا حدی منطق داشته باشید میفهمید که اون ترکیب آپدیت امنیتی برای گول زدن شما بدرد میخوره…”
همین جملت کافیه که بگم چه قدر تعصب رو شیا داری دلیل نمیشه چون شیا نمیگیره به درد نمیخوره و کاربرای xda و ردیت بی سوادن میگن چرا نمیگیره فقط تو خوبی!!!

“داره 1000 یورو میگیره…
شیائومی 300 یورو هستش…”
این قیمتا رو از کجا میاری هموطن گرامی؟ الان نوت ۹ قیمت ۹۰۰ دلاری داره و می میکس ۳ قیمت ۴۷۰ دلار
توی ایرانم نوت ۹ وقتی ۹۳۰۰ میلیون هست می میکس ۳ الان 6200 هست بدون ریجستری و گمرگ

Rog_Pc_Gamer

در مورد خریدم فعلا که وانپلاس رو به شیائومی ارجعیت دادم و احتمال بالا وانپلاس 6t میخرم

Rog_Pc_Gamer

همه چینی فنا یا چالتون و معزز میگن بی تعصبن راهی که تو میری ما راهزنش بودیم عزیزم

m.b

آره دیگه خب وقتی سامسونگ راهزن باشه شما دیگه چی میتونی باشی؟
راجب شیائومی هم من مثل شما متعصب نیستم که با وجود تغییر سیاست سامسونگ که داره داد میزنه که پیش از این گرون فروشی میکرده…
شما هنوز سنگش رو به سینه میزنید با اینکه خودتون نمیرید سراغ خریدش…?
اگر روزی شیائومی هم گرون فروشی کنه منم دیگه سرغش نمیرم اصلا… بهش نگاه هم نمیکنم…
به هر حال هر امکاناتی در نهایت مقابل قیمت گذاشته میشه…
امکانات خوب به چه قیمت؟
راجب گول زدن dox دیگه واقعا سطح سوادتون مشخص شد…
خوشحال میشم یه روزی شما یاد بگیرید که با منبع حرف بزنید…
راجب اون شارژر وایرلس هم سامسونگ موقعی با گوشی هدیه میدادش که تازه گوشی پخش شده بود تو بازار و قیمتش سر به فلک می‌کشید…
اما شیائومی اولین برندیه که رسماً شارژر رو برای همه خریدار هاش میده…
و داره با این کار رسماً میزنه تو پوز سامسونگ و یا هواوی…
بری تو ریویو میکس 3 ببینی همه موقعی که از شارژ وایرلسش صحبت کردن یه تیکه به سامسونگ یا هوآوی انداختن…
تازه اون هندزفری هم معلوم نیست بابتش چقدر رو گوشی کشیدن…
راجب اون 300 یورو هم که باز خودتون رو زدید به اون راه?
اون قیمت Mi 8 هستش
همینطوری قیمت اینو به اون ربط میدید اونو به این?
راجب فستی که گفتم خودتم میدونی که معنیش میشه سریع باسواد
یعنی کوییک شارژ 3 سریع نیست…
بازم خودتو زدی به کوچه علی چپ
ببین خودتم گفتی سراغ سامسونگ نخواهی رفت…
منم نگفتم سامسونگ امکانات نداره…
در نهایت من ، تو و هر کس دیگه‌ای که بخواد گوشی رو بخره امکانات رو مقابل قیمت میذاره…
تو خودتم بخاطر اینکه این پارامتر تو گوشی های سامسونگ زیاد خوب نیست نرفتی سراغ سامسونگ…
خیلی جالبه فنای سامسونگ خودشون سراغش نمیرن میرن وان پلاس میگیرن بعد میگن سامسونگ خوبه…?
عزیزم آدم میخواد نگاه کنه به همه جای گوشی نگاه میکنه (از جمله برچسب قیمت)
قیمت هم یکی از پارامتر های خیلی مهم و شاید مهمترین پارامتر بعد از امکانات لازم باشه…
چرا سعی میکنی هی حرفی از قیمت غیر منصفانه نزنی؟
راجب سری 7000 هم که باز خودتو زدی به ندیدن…
من گفتم اولین گوشیه که آلومینیوم 7000 و شیشه و سرامیک رو باهم تو یه گوشی بکار برده…
میخوای اینطوری بی منطق و بدون منبع و با زدن خودت به اون راه حرف بزنی، پست های شیائومی و اوپو یا لنوو زیاده میتونی بری مثل چالتون که زودتر از خود فن های این برند ها میره چرت میگه الکی یه چیزی مثل الان بنویسی…
راجب آپدیت امنیتی هم کی میگه که شیائومی نمیگیره؟
پس چهار سال چی میگرفته؟
بازم خودتو زدی به اون راه…
راجب اون باگ ها هم که میگی والا واسه رام بتا هست که پیشفرض رو هیچ گوشی نصب نیست و هر کی میخواد میتونه نصبش کنه…
مگه بتا تستر نداره؟
احتمالا بخاطر همین از دستش دررفته و رام اصلی نوت رو اونطوری آپدیت کرد که منفجر شد…
و بعد بجای اینکه بیاد عذرخواهی درست و حسابی بکنه اومد سری بعد کلی گرون تر کرد که ضرر سری قبل رو جبران کنه…
واقعا معنای کابرپرستی رو یاد داد…??
این حجم از بی منطقی از یه فن سامسونگ واقعا یکجا ندیده بودم…
همزمان خودش رو به ندیدن میزنه
جایی که ازش داره میسوزه هیچ حرفی راجبش نمیزنه
قیمت300 یورویی mi 8 رو بهش میگم میره قیمت می میکس رو مقایسه میکنه
می میکسی که تازه اومده و هنوز دلال های محترم دارن عشق میکنن با فروشش رو با نوتی که چهار ماهه اومده حبابش ترکیده مقایسه میکنه…?
چرا نمیای بگی mi 8 قیمتش 3750 و note 9 قیمتش 9300 ؟
یک سوم قربونت برم…

هر موقع خودت رو به ندیدن نزدی
توهین نکردی
منطقی حرف زدی
همه جانبه حرف زدی
با منبع حرف زدی
و خودت رو به کوچه علی چپ نزدی
میتونی بیای و من پاسخت رو میدم…
راجب چینی فن که گفتی هم ماجرا ماجرای چینی فن نیست…
ماجرا ماجرای عقل داشتنه …
نباید دست کسی رو که داره به نفعت کار میکنه گاز بگیری…
وگرنه مجبوری پای کسی رو ببوسی که بهت لگد میزنه…
فعلا برند های چینی بیشتر به فکر مردمن و این رو توی رشد سریعشون میتونی ببینی…
در حالی که سامسونگ کاهش محسوس فروش داشته…
خودت سامسونگ نمیگیری چون گرونه…
واسه میانرده های ارزونش هم که خب بهترش هست…
من متعصب معابانه به موضوع نگاه نمیکنم…
اگر روزی برند های چینی هم مثل سامسونگ گرونفروشی کنن من دیگه نگاهشون نمیکنم…
مطمئن باش من بیشتر از تو میخوام که قیمت گوشیای سامسونگ پایین بیاد و رقابتی بشه…
چون پرفروش ترین برند هست در این صورت همه برند ها مجبورن قیمتاشون رو پایین نگه دارن و رقابت به نفع خریدار شکل میگیره…
دقیقا مثل ماجرایی که تو چین به وجود اومده…
قیمت کمتر برای امکانات بهتر…
راجب انتخاب op6t هم به نظرم هم اون هم op6 عالی هستن…
موید باشید…

Rog_Pc_Gamer

Xiaomi caught cheating at Mi 8’s DxOMark camera benchmark
میتونی سرچ کنی برات میاد
پس نگو تعصب نداری و واقعیتو نمیپذیری
خوب خدمت شما عرض کنم بنده نوت ۹ دارم در حال حاضر و گوشی وانپلاس رو به عنوان تجربه کاربریم میخوام بخرم و لازم شد نوت ۹ رو رد کنم یام از هردو استفاده کنم مثل الان که کنار نوت ۹ یک میت ۹ دارم و همیشم نقد میکردم حالا ممکنه به سلیقه یه عده خوش نیاد مثل جمله ای که میگم سامسونگ که همش یه عده میگن قدرت چیپاشو محدود کرده همیشه میگم از دستش در رفته زیادی محدود کرده!

قیمت می۸رو بد نیست با اس۹ و اس۹ پلاس قیاس کنی استاد بزرگوار
می۸ رو الان ریجیستر شده با گمرک و همه چی الان ۵.۵ میلیونه و اس۹ پلاس حدود ۸.۵ حالا بگو ببینم چه جور حساب کردی یه برابر اختلاف قیمت دارن؟
این حجم از بی منطقی رو جایی ندیدم

Rog_Pc_Gamer

فعلا کسی که میسوزه شمایین بحث نوت ۷ رو وسط میکشین پینشهاد میکن به جای تقلب می۸ تو گوگل سرچ کنید
چه گونه متوجه شیم ما میسوزیم یا طرف مقابلمان؟
اونوقت اینجا کاملا میگیری چرا میگم بهت فشار وارده ?? مخصوصا اونجا که اسرار به اشتبات داری:
“راجب فستی که گفتم خودتم میدونی که معنیش میشه سریع باسواد
یعنی کوییک شارژ 3 سریع نیست…”

خوب استاد اگه سریع نیست پس کوالکام غلط میکنه جیگه بهش کوییک شارژ کلمه quick رو بری سرچ کنی چندان خدا بدش نمیاد عه!!

پس بهت میگم هروقت تونستی با منطق و دلیل از برند مورد علاقت دفاع کنی بیا اینجا بیشتر باهم چونه میزنیم یا بهتر بگم وقتی یاد گرفتی qc3 هم شارژ سریع هست و سریع هست بیاد سوادتو به رخ ما بکش

Soheylz

امکانات اندروییدی که هنوز معرفی نشده رو شما یه سال قبل رو شائومی داری؟میشه چندتاشو بگی؟

حالا سامسونگیا بیان بگن اون موقع که هیچ کس نمیدونست میشه با دو برنامه همزمان کار کردی و اندرویید های گوگل هم همچین قابلیتی نداشت سامسونگ مالتی ویندوز رو رابط کاربریش داشت کاری نداریم.

اینا همه به کنار
شیائومی دور دوربینش طلا داره؟خخخخ
شیائومی یا ورتو؟اجتباه نمیزنی داداش؟

بعد دقیقا طلای دور دوربین به چه کاری میاد؟مثلا عکساشو بهتر میکنه؟به جای طلا کاری کردن اگر یکم اون دوربینو بهتر کنه یکم کیفیتو ببره بالا یکم گوشیشو ضد اب کنه که گوشیت افتاد تو اب به فنا نری یه بلند گو درست و حسابی بذاره روش مثل سامسونگ استریو پخش و ضبط کنه.
پرچمدار هواوی هنوز فیلمبرداری ۶۰ فریم بر ثانیه نمیشناسه من اصلا با گوشیم به جز ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم نمیگیریم اصلا با ۳۰فریم بر ثانیه نمیتونم ارتفاط برقرار کنم.
شما اول برو سامسونگ بخر باهاش خوب کار کن بعد برو با بقیه مقایسه کن.

بعدشم ریشه تعصب از جهل میاد.هروقت دیدی بی چون و چرا داری از چیزی طرفداری میکنی بدون متعصب و خیلی عذر میخوام در حقیقت احمقی

من الان چند ساله دنبال یه برند جایگزین برای سامسونگ میگردم خیلی هم گوشی خریدم و فروختم و باز برگشتم رو سامسونگ.سونی داشتم اچ تی سی داشتم خداییش ۲بار از دستم افتاد هر دور بار تا و ال سی دی زد ولی سامسونگام تا الان هرچی افتادن از دستم خداییش فوقش یه خوردگی روش به وجود اومده و صفحه مشکل پیدا نکرده.من با گوشی فیلم و کلیپ زیاد میبینم هیچ صفحه نمایشی به جز سامسونگ نتونست منو راضی کنه بعد از سامسون ایفون ۶اس که داشتم از بقیه گوشی های سامسونگی بهتر بود صفحش ولی تهش هیچی جای سامسونگو نتونست پر کنه البته الان اپل و چندتای دیگه اولد زدن ولی خب دیگه من عوض نکردم.به شخصه سلیقم رو عکسا و فیلم برداری سامسونگ هام بهتر بوده تا رو بقیه برندا.با رنگاش بهتر حال کردم.حالا هرکی سلیقش فرق داره.یه اس۷ داشتم خداییش هرکس تو دوربین با من کل مینداخت کم میاورد .ولی حیف شد پول لازم شدم فروختمش قبل گرونی والان خیلی پشیمونم و فعلا نوت اج دارم.
کاش اس۱۰ بیاد و قیمتا که پایین نمیاد زیاد ما یکم وضعمون خوب بشه بتونیم بخریم.

Soheylz

اون قسمت که گفتم ایفون ۶اس که داشتم صفحش از بقیه سامسونگیا بهتر بود اشتباهی نوشتممنظورم این بود که از بقیه اندروییدی ها صفحش بهتر بود به جز سامسونگ

m.b

چشم اگر شما مثل اون دوستتون خودتون رو نزنید به اون راه یه سری امکانات رابط کاربری شیائومی که قبل از وارد شدن به اندروید خالص روی رابط کاربری شیائومی وارد شده رو براتون نام میبرم…
البته خود سامسونگ هم یه سری امکانات ویژه خودش رو داره اما به چه قیمت؟
اگر قیمتاش واقعا منصفانه بود هیچوقت رفقای شما زیر پست معرفی سری m و a جدید نمینوشتن که سامسونگ داره سیاستش رو کامل تر میکنه و گوشی های با قیمت منصفانه میزنه…
خودتون میتونید کامنت های سامسونگ فن ها رو زیر این اخبار تو ترنجی بخونید…
اما راجب امکانات شیائومی…
– اولیش همین gesture که تقریبا مشابه gesture های اپل هست…
– dual app
– dual space (تجربه دو گوشی روی یک گوشی)(یعنی میتونید تو گوشیتون دو محیط کاملا مجزا داشته باشید که وقتی میرید تو تنظیمات بین دو محیط جا به جا شید)(این حالت مخصوصا برای کسایی که میخوان محیط دو تا کاربری مجزا داشته باشن یا زوجین که میخوان یک گوشی مشترک داشته باشن بدرد میخوره به این صورت که هر کدومشون محیط کاربری ویژه خوشون رو توی همون گوشی دارن با برنامه های کاملا متفاوت)(عین نصب دو تا ویندوز رو یه کامپیوتر میمونه)
– Quick Ball (یه کپی کارآمد از اپل که هم الان تو هوآویه و هم اوپوو)
– Car mode (که بهت اجازه میده تو ماشین با صدات با گوشی ارتباط برقرار کنی و مثلا مسیر حرکتت رو پیدا کنی…)
کاربری هوشمند ( این مورد یکم کلیه گوشی نوشته هایی که میخونی یا مینویسی رو اسکن میکنه خودکار و مواردی که برات مفید هستند رو پیشنهاد میده مثلا اگر برات پیام بیاد و داخل پیام شماره یه فردی باشه تا میای پیام رو بخونی ازت میپرسه میخوای به این شماره زنگ بزنی یا سیوش کنی؟ یا اگر تو پیامی برات آدرس جای بیاد خودش میپرسه که میخوای رو نقشه اینجارو بهت نشون بدم؟) ( البته این مورد فعلا تو رام چین هست و تا تمامی امتحاناشو پس نده نمیارن تو رام گلوبال…
– night mode(که البته تقریبا همزمان با خود گوشی گوگل بود اما تو اندرویدایی که گوگل به بقیه شرکتا میداد عملا وارد نشده بود…)
– یه مورد دیگه ای که هست که میدونم احتمالا باور نمیکنی اما میتونی خبرش رو بخونی…
اینه که گوشی “مبتنی بر هوش مصنوعی به طور مداوم از عادات و کارهای روزانه” آموزش می بینه و در طول زمان با پیش بینی حرکات و کم کردن زمان بارگذاری برنامه های مورد نظرت، باعث بهبود عملکرد رابط کاربری می شه…
اگر برات سخته که این قابلیت رو باور کنی قسمتی که برات با (“) علامت زدم رو جستجو کن و تو سایت سخت افزار مگ خبر کاملش رو بخون…
– منوی آبشاری
– quick replies
رفیق خیلی از امکانات هم هستن که شاید الان برات بنویسم به نظرت کوچیک و خنده دار به نظر بیاد اما باید ببینی که وقتی آدم گوشی رو روشن میکنه و دستش رو میذاره رو گوشی احستاس میکنه همه چی یه دستی خورده تا بهترین و راحت ترین باشه…
مثلا حتی برای باز شدن هر اپلیکیشنش هم بصورت جداگانه میکروانیمیشن طراحی کرده که خیلی زیباست…
یا وقتی میری صفحه آخر برنامه هات کافیه باز هم بکشی صفحه رو تا مثل کش برگردی صفحه اول …دیگه لازم نیست کل راه رو تک تک ورق بزنی دوباره برگردی…
همه جای گوشی پر از میکرو پروگرام هایی هست که هر لحظه کمکت میکنن تا راحت تر باشی و لذت ببری…
رفیق من الکی نیست که وقتی گوشی با چهار گیگ رم شیائومی رو روشن میکنی و میری تو منوی ریسنت میبینی که 1.5 گیگ از رم بدون اینکه برنامه ای باز کنی پره…این بخاطر اینه که کلی میکرو پروگرام طراحی کردن که بهت کمک کنه و حس بهتری بهت بده…
باید بدونی قبل اینکه شیائومی سازنده گوشی باشه سازنده miui بوده و رابط کاربریش از گوشیاش هم قدیمی تره…
بدون شک پر امکانات ترین رابط کاربری اندروید هست پر از میکروانیمیشن و micro programing … به طوری که بعضی اوقات تو منوی تنظیماتش ممکنه گم بشی…
البته من قبول دارم شاید یکی از اندروید خالص خوشش بیاد که در اون صورت هم سری a شیائومی هست…

حالا بریم سراغ قسمت دوم حرفات که گفتی طلا داره یا نه…
اولا من نگفتم طلا داره که بگم شاخه… گفتم مگه سامسونگ تو گوشی هاش طلا بکار میبره که انقدر گرونه…
بعدشم گفتم شیائومی طلا هم بکار برده ولی قیمتش انقدر گرون نیست…
گوشی هم که طلا داره دور دوربینش میتونی بری سرچ کنی…
mi mix 1
همین گوشی بود که گوشیای با حاشیه کم رو ترند کرد…
میتونی بری عمو گوگل سرچ کنی…?
راجب دوربینش هم که گفتی چرا نمیره دوربینش رو بهتر کنه فعلا امتیاز mix 3 با note 9 برابر هست تو dxo و هردو 103 گرفتن…
اتفاقا من باید بپرسم night mode کو سامسونگ؟
تازه تو عکسبرداری یک امتیاز هم بالاتره…
تازه دوربین سلفیش هم از نظر جزئیات بهتر از note 9 سامسونگه…
سال دیگه هم با دوربین 48Mp سونی میبینتت…
با اینکه بی احترامی کردی به من و حدت رو ندونستی دلم برات سوخت و جوابت رو دادم…
اما مثل رفیقت که خودش رو میزنه به اون راه میاد میگه دوربین این گوشی بده و بعد عنوانی که میده واسه شایعه بد بودن دوربین اونیکی گوشیه جان من شما دیگه مارو نپیچون…دوستت که مارو میدون کرد…? انقدر خودش رو زد به اون راه و بحث رو دور زد…
نمیگم سامسونگ نداشته باش…
پولشو داری حالشو ببر…
ولی حتما یه گوشی شیائومی یا اوپو بگیر که دستت بیاد که بسته به قیمت چی باید بهت بدن…
راستی باید در جوابت که گفتی سامسونگ بگیرم، بگم که نگران نباش سامسونگ یه نسل از مارو تیغ زده و منم از این قاعده مثتثنی نیستم و داشتمش…
پرچمداراش عالی هستن بجز موارد ریز یا سلیقه ای که دارن اما بازم میپرسم به چه قیمت؟ 10 میلیون؟
اون دوستمون هم بدونه که قیمت mi 8 الان 3750 هست که با 100 تا 150 گمرک میشه حداکثر 3900 نه 5500 من لینک دارم از سایت فروشش اونم با 18 ماه گارانتی…حالا اون دوستمون علاقه داره که 5500 باشه اشکال نداره بذار باشه…
تا موقعی که میخواد دروغ بگه من باهاش بحث نمیکنم…
شما هم اگر بخوای باز هم توهین کنی پات رو از حدت فراتر بذاری همینقدر هم برات ارزش قائل نمیشم که جوابت رو بدم…
موفق باشید…

m.b

مستثنی هم مثل اینکه اشتباه نوشتم…??

Pouya

شت چ قیمتی چ مشخصاتی ? خیلی خوبه اگر کیفیتش هم خوب باشه

m.b

سری قبل که خیلی خوب بود کیفیتش…
امیدوارم همینطوری ادامه بده…

کهکشان

یادمه یه بار شیائومی داخل سایتش یه نظر سنجی گذاشته بود بین رابط miui و اندروید وان که اندروید وان بالاترین رای رو آورده بود و منجر به شکست شیائومی شد بلافاصله پستشو حذف کرد فکر کنم همین براتون کافی باشه

m.b

داداش سایتش نبود…
فکر کنم توییتر بود…
تازه خود شیائومی گوشی اندروید وان هم داره که اتفاقاً تو اروپا سری اولش خیلی شیائومی رو معروف کرد…

m.b

تازه شیائومی لااقل ارزش گذاشت برای کاربر هاش که نظرشون رو بفهمه…
سامسونگ شما همینقدر برای کاربراش ارزش قائل هست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)