حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی سوراخ نمایشگر نوا ۴ را گلکسی A8s مقایسه می کند

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، مقایسه، هواوی

هوآوی عادت ویژه ای به مقایسه با رقبا دارد، به خصوص در مراسم معرفی رسم این کار را زیاد انجام می دهد. امروز هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) رسما معرفی شده و در این مراسم شاهد این هستیم که هوآوی سوراخ نمایشگر نوا ۴ را گلکسی A8s مقایسه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.


همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، هوآوی سوراخ نمایشگر نوا ۴ را گلکسی A8s مقایسه می کند. سوراخ نمایشگر هوآوی نوا ۴ نسبت به سوراخ نمایشگر گلکسی A8s کوچکتر است. همچنین حاشیه نمایشگر لبه بالا نیز کمتراز گلکسی A8s است. به این صورت اگر بخواهیم از نظر حاشیه نمایشگر و نسبت نمایشگر به بدنه نگاه کنیم، هوآوی نوا ۴ می تواند نسبت به گلکسی A8s برتر ظاهر شود.

سوراخ نمایشگر هوآوی نوا ۴

سوراخ نمایشگر هوآوی نوا ۴

همانطور که در تصویر بالا می بینید، عنوان می شود کوچکترین دوربین سلفی در صنعت موبایل در هوآوی نوا ۴ استفاده شده است. این که قطر سوراخ نمایشگر چقدر است عنوان نشده اما به نظر می رسد این عدد ۳.۰۵ میلی متر مربوط به قطر دوربین باشد نه سوراخ نمایشگر که برای قرار گرفتن دوربین در نظر گرفته شده است. بد نیست بدانید دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر Infinity O و سوراخ به قطر ۳.۷ میلی متر دیده شد. توجه کنید که بین قطر سوراخ نمایشگر و قطر دوربین تفاوت وجود دارد.

نظر شما چیست؟ در این زمینه هوآوی پیشروتر از سامسونگ نشان می دهد، اینطور نیست؟ نظر شما درباره مقایسه های مستقیم هوآوی در کنفرانس های رونمایی این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

خیلی شرم آوره که یک شرکت محصول خودشو بزنه تو سر یه شرکت دیگه اینا علنن دارن دعوا میکنن مثه بعضی از این دوستان که طبل توخالی ان و فقط تعصب یک برند رو میکشن

BeFair

شرم آور که نه اما قشنگ هم نیست

کهکشان

کامنت قبلی جوابتو دادم رتینا جون فقط سرومت کنار دستت باشه وقتی خوندی???

BeFair

آفرین به هوآوی اما بهتر بود به شکل هوشمندانه تری این برتری رو عنوان می کرد

کهکشان

در این زمینه هوآوی پیشروتر از سامسونگ نشان می دهد، اینطور نیست؟ نه !
چون اولا این ایده مال سامسونگ بود
دوما این فقط یه میانرده برا چینه ! هر موقه اس 10 هم اینطور بود بعد بگید در این فن آوری کی پیشرو تره !
یادمه تو کپی که از ناچ آیفونم میت 20 با آیفون تن مقایسه کرده بود ! از اون طرف ناچش بخاطر فیس آدی در میت 20 پرو هم اندازه ایفون تن بود این یعنی اوج پررویی !

علی شیخ زاده

سوراخ نمایشگر رو واقعا قشنگ در اورده اما به نظرم نوا ۴ نباید با a8s مقایسه بشه

نیما عرفانی

به نظر من زیاد مسئله ی مهمی نیست . با عرض پوزش ولی سوراخ ، سوراخه دیگه حالا چه گشادتر چه تنگ تر!!!
اگر میتونستن کلا دوربین سلفی رو ببرن زیر صفحه نمایش نیمه شفاف یا شفاف که مشخص نباشه خیلی بهتر بود . اما در خصوص حاشیه ی بالای صفحه نمایش نوا ۴، اگه اغراق نکرده باشه عالیه . در کل این دو دستگاه نباید باهم مقایسه بشن چون گلکسی إی ۸ إس میان ردست و نوا ۴ بالارده نزدیک به پرچمدار.
در حال حاظر بهترین طراحی همون ناچ قطره ایه که بازم در اون صورت تشخیص چهره ۳ بعدی رو از دست میدیم ولی داشتن حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش میتونه تا حدودی جبران بشه.

ronin

حاشیه بالای نمایشگر a8s چقد تو ذوق میزنه
جالب نیست نتونسته کاملا بدون حاشیه در بیاره

Farcry

خخخخخ. بهتر بود حاشیه پایین نوا 4 رو با iphone x دوسال پیش مقایسه میکرد تا همه بفهمن اپل حداقل دوسال از هوآوی جلوتره.

Milad7

اس 10 پلاس میترکونه قطعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)