حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا ۴ با چپیست کایرین ۹۷۰ ارایه می شود، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای نسخه ویژه

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) دوشنبه هفته آتی معرفی خواهد شد. در حالی که همه انتظار داشتند این دستگاه یک چیپست از بین کایرین ۹۸۰ یا کایرین ۷۱۰ را انتخاب کند، هوآوی غافلگیرکننده ظاهر شده و با لو رفتن مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا ۴ مشخص می شود که هوآوی نوا ۴ با چپیست کایرین ۹۷۰ ارایه خواهد شد و همچنین دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای نسخه ویژه است که نسخه عادی دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات هوآوی نوا ۴

مشخصات هوآوی نوا ۴

مشخصا برای قلب تپنده هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) چیپست کایرین ۹۷۰ انتخاب بهتری نسبت به کایرین ۷۱۰ است، به هر حال چیپست پرچمدار سال گذشته هوآوی است. حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز از جمله دیگر مشخصات هوآوی نوا ۴ است که آن به یک گزینه وسوسه کننده برای خرید تبدیل می کند. دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر آن قرار خواهد کرد. نمایشگر هوآوی نوا ۴ با رزلوشن FHD+ و نسبت تصویر ۱۹.۲۵:۹ ارایه می شود که اندازه پنل ۶.۴ اینچ است.

دوربین سه گانه هوآوی نوا ۴ که امروز در تیزر رسمی هوآوی تایید شد، در نسخه عادی رزلوشن ۲۰+۱۶+۲ مگاپیکسلی دارد و احتمالا در یک نسخه ویژه شاهد ترکیب ۴۸+۱۶+۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. باتری نوا ۴ با حجم ۳۷۵۰ میلی آمپری و شارژر ۱۸ واتی تجهیز می شود که انتخاب خوبی است.

به این ترتیب کمی از هیجان ارایه هوآوی نوا ۴ کاسته می شود اما همچنان به عنوان یک دستگاه قابل توجه به آن نگاه می کنیم که جای درخشش بیشتر برای آنر وی ۲۰ را باز گذاشته است. نظر شما چیست؟ با نوا ۴ چطور هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

سپاس آقای عطا یی

ramin123

مسلما V20 جذابیت بیشتری داره به خاطر چیپستش ولی نوا 4 حداقل خوبی که نسبت به نسل قبلش داره، این که با دلار 10 تومنی موجود میشه و بهونه ی خرید قبل با قیمت بالا براش نیست!!!

mosayebso

موبایل خوبی هست ولی واقعا با وجود وی۲۰ معرفی نوا ۴رو درک نمیکنم!
چرا باید اسپم بزنه؟! چون هواوی یک شرکت خصوصیه نمیشه فهمید در سال چقدر سود میده و … اما خب این اسپم زدنا وقتی مشخصات مشابه زیاده قطعا تاثیر معکوس داره

علی شیخ زاده

قیمت های هواوی خیلی بهتر از قبل شده و پرچمدارای اقتصادی خوبی داره ک به درد ما ایرانیا میخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)