حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (P Smart 2019) کاملا لو رفت، قیمت ۲۰۵ یورو

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) موبایل میان رده اقتصادی هوآوی خواهد بود که در ادامه موفقیت هوآوی پی اسمارت (Huawei P Smart) ارایه خواهد شد. این دستگاه که با حضور قوی با تمرکز بر اروپا به فروش خواهد رسید، امروز از یک فروشنده اروپایی لو رفته است و مشخصات هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (P Smart 2019) را شاهد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

مشخصات سخت افزاری هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

مشخصات سخت افزاری هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

مشخصات هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) از قرار لیست بالاست که تمام آن چیزی را لازم داریم، می بینیم. نمایشگر هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ برابر ۶.۲۱ اینچ و با رزلوشن FHD+ است. این نمایشگر با بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود و درون آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد نشست. دوربین دوگانه هوآوی P Smart 2019 با رزلوشن ۱۳+۲ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد.

حافظه رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت خواهد بود که در کنار چیپست کایرین ۷۱۰ قرار می گیرد. باتری هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر است که به نظر عملکرد خوبی را ارایه خواهد کرد. سیستم عامل P Smart 2019 اندروید ۹ است که با رابط کاربری EMUI 9 ارایه می شود و این نقطه قوت میان رده اقتصادی جدید هوآوی خواهد بود.

سیستم عامل P Smart 2019 اندروید ۹ است که با رابط کاربری EMUI 9 ارایه می شود

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

ضخامت ۷.۹۵ میلی متری سعی کرده خود را زیر ۸ میلی متر نگاه دارد و وزن ۱۶۰ گرمی برای دستگاهی با این مشخصات کاملا منطقی است. قیمت حدود ۲۰۰ یورویی برای هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ آن را به یک گزینه خرید جذاب تبدیل می کند، به خصوص که رنگ گرادیانت زیبایی هم برای آن ارایه می شود.

توجه داشته باشید که هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ هنوز رسما معرفی نشده است چون فروشگاهی که این اطلاعات از آن لو رفته است، اطلاعات را حذف کرده و این شبیه به یک لو رفتن است. نظر شما درباره هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

آنر 8ایکس غیر از عدم اندروید 9 بودن توی بقیه مشخصات از این بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)