حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سیتروئن C3 مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، خودرو

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم پیش فروش های سیتروئن سی ۳ (Citroen C3) به زودی تحویل داده می شوند. امروز اما بالاخره قیمت سیتروئن C3 مشخص شده است، با ترنجی همراه باشد.

شرکت سایپا سیتروئن بالاخره قیمت رسمی سیتروئن C3 را مشخص کرد و مشتریان می توانند برای تکمیل وجه این خودرو اقدام کنند. این شرکت C3 را در دو تیپ عرضه نموده که تنها تفاوتشان گرمکن صندلی های جلو است.

سایپا سیتروئن قیمت سیتروئن C3 توربو را ۲۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اعلام کرده و قرار است نسخه ی گرمکن صندلی دار آن را با قیمت ۲۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان عرضه کند.
از نظر مشخصات فنی، ایمنی، عملکرد، تریم و… تفاوتی میان این دو تیپ C3 وجود ندارد و تنها نسخه ی گران تر به گرمکن صندلی های جلو مجهز است. نوع قیمت گذاری سایپا سیتروئن برای سیتروئن C3 مشخص است که این شرکت مجبور شده تا بهای قطعات و ترخیص آن ها از گمرک را بر مبنای سامانه ی ارز نیمایی بپردازد و بر اساس بخشنامه هیئت وزیران، مابه التفاوت ارزی نیز از سایپا سیتروئن هم دریافت شده است.
سیتروئن C3 با پیشرانه ی ۱٫۶ لیتری توربو ۱۶۳ اسب بخار با گشتاور ۲۴۳ نیوتن متر به بازار ایران عرضه شده است. جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک توان این پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند و در این خودروی هاچبک اسپرت امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ ایربگ، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل و محدودکننده ی سرعت، سنسور نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، بلوتوث، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، گرمکن صندلی های جلو (انتخابی) و… دیده می شود.

نظر شما درباره قیمت سیتروئن C3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

یعنی یک کارمند ساده اگر به فرض ثابت ماندن قیمت خودرو و حقوقش بتواند ماهی یک میلیون ذخیره کند انشاالله بعد از بالای بیست سال میتونه این ماشین معمولی رو بخره ????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)