حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش های سیتروئن سی ۳ (Citroen C3) به زودی تحویل داده می شوند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

مدتی بود که وضعیت خودروهای پیش فروش شدن سیتروئن سی ۳ (Citroen C3) مشخص نبود. بر اساس اطلاعات به دست آمده، بخش قابل توجهی از قطعات منفصله ی سیتروئن C3 از گمرک ترخیص شده و در حال حاضر وارد کارخانه ی سایپا سیتروئن شده است. برای همین پیش بینی می شود که در روزهای آتی دوباره تولید کامل سیتروئن C3 در کاشان آغاز شود و در هفته های جاری دعوتنامه های این هاچبک اسپرت جهت تحویل برای مشتریان ارسال گردد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.


با توجه به نوسان بازار ارز و از طرفی بلاتکلیفی خودروسازان برای دریافت ارز، چند ماهی است که اکثر شرکت های خودرویی برای ترخیص کالاهای خود از گمرک معطل مانده اند. حال خبرهای رسیده نشان می دهد که در هفته ی گذشته بخش قابل توجهی از قطعات خودروهای CKD از گمرک های مختلف ترخیص شده است. کارشناسان خودرویی معتقد هستند که ترخیص های جدید با استفاده از ارز سامانه ی نیما اتفاق افتاده و باید در هفته های آینده منتظر تغییر قیمت بسیاری از خودروهای مونتاژی حتی در خودروسازان دولتی باشیم. زیرا دیگر امکان دسترسی صنعت خودرو و قطعه سازی به دلار ۴۲۰۰ تومانی وجود ندارد و این روزها باید شرکت ها به سراغ یورو بیش از ۹ هزار تومان در سامانه ی نیما بروند. به عبارت ساده هزینه ی خودروسازان به ارز برای خرید و ترخیص قطعاتشان حدود دو برابر شده است و به احتمال زیاد می توانند قیمت خودروها را هم با توجه به این تغییرات، افزایش دهند.

سیتروئن C3 اولین محصول سایپا سیتروئن شناخته می شود که قرار است با تیراژ دو هزار دستگاه در اختیار مشتریان ثبت نام شده قرار بگیرد. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو ۱۶۵ اسب بخار با گشتاور ۲۴۰ نیوتون متر مجهز است و جعبه دنده ی ۶ سرعته اتوماتیک توان آن را به چرخ های جلو می رساند. امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، سنسور و دوربین عقب، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور و باران، کروزکنترل، محدود کننده ی سرعت، تریم داخلی چرم و پارچه، آینه ی تاشو برقی، کامپیوتر سفر، مانیتور، سیستم تهویه اتوماتیک و… در سیتروئن C3 دیده می شود.

شما منتظر ورود سیتروئن سی ۳ (Citroen C3) بودید؟ فکر می کنید با این شرایط با چه قیمت هایی شاهد آن در بازار باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

احتمالا با یک هاچ بک سیصد میلیون تومانی طرف هستیم??
یعنی یک کارگر ساده ایرانی با حقوق ماهی یک میلیون بیست و پنج سال به فرض ثابت ماندن قیمت بتناسب دلار هیچی نخوره تا بتونه بخره??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)