حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری One UI سامسونگ را در ویدیو رسمی ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

می دانیم که آپدیت اندروید ۹ سامسونگ با رابط کاربری جدید این شرکت به نام One UI ارایه خواهد شد. این رابط کاربری متمرکز بر استفاده راحت و یک‌دستی از موبایل های بزرگ طراحی شده و همچنین قرار است برای موبایل منعطف سامسونگ بهینه شده باشد. این شرکت کره ای تمرکز ویژه ای روی رابط کاربری های شخصی سازی شده خود دارد و این بار One UI را بیشتر از پیش برجسته می کند. امروز سامسونگ ویدیو رسمی برای رابط کاربری One UI منتشر کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هم به تماشای آن بنشینیم.

در حالی که همه فکر می کردند رابط کاربری جدید سامسونگ با نام سامسونگ اکسپرینس ۱۰ ارایه خواهد شد شاهد تغییر نام رابط کاربری سامسونگ به One UI بودیم. پس از آن نگاه نزدیک به رابط کاربری One UI سامسونگ را داشتیم و دیدی خوبی به این رابط کاربری جدید سامسونگ پیدا کردیم.

با مقایسه آیکون های رابط کاربری One UI با سامسونگ اکسپرینس متوجه شدیم که طبق عادت، عموم کاربران در برابر تغییر کمی مقاومت می کنند اما در نهایت چاره ای جز پذیرفتن … آ … چرا وجود دارد، لانچر! حداقل سامسونگ بر خلاف هوآوی اجازه استفاده از لانچر ثالث را می دهد. لیست تغییرات آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ را با هم در ترنجی خواندیم و دیدیم که سامسونگ همانند همیشه دست پر به استقبال آپدیت جدید اندروید آمده است.

رابط کاربری One UI سامسونگ

رابط کاربری One UI سامسونگ

در این ویدیو سامسونگ تلاش دارد تا نگاه خود و مهم ترین تغییرات رابط کاربری One UI را به کاربر منتقل کند. حقیقتا نظر ما درباره این تغییرات مثبت است و تنها بخشی که آن را نمی فهمیم، یعنی می فهمیم اما با آن ارتباط برقرار نمی کنیم، آن سه خط پایین نمایشگر است که برای ژست های حرکت در نظر گرفته شده است، این واقعا زیبا نیست!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید رابط کاربری جدید سامسونگ را دوست داشته باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

خیلی هم عالی

کهکشان

فوق العادس – تم نایتش رو امولد ! ای جان

Milad7

منتظریم ریلیز رسمی هستیم

علی شیخ زاده

اندروید ۹ به خودی خود شبیه ios هست اما در رابط جدید سامسونگ این شباهت بیشتر به چشم میاد

Amin

به غیر از رابط دوربین که بیش از پیش (با جدا شدن بخش عکاسی و ویدیو) به آی‌او‌اس شبیه شده، کجاش به آی‌او‌اس شباهت داره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)