حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماجرای وام یک تریلیون تومانی تلگرام طلایی و هاتگرام صحت دارد؟

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، پیام رسان

به راستی چرا ما در فارسی برای “تومان” اینقدر غریبانه از عبارت “تریلیون” استفاده می کنیم؟ با این ارزش پول که میلیارد خود زیر سوال است، کم کم باید به جای هزار میلیارد تومان از تریلیون تومان استفاده کنیم! آ … برسیم به اصل مطلب، گفته می شود که وام یک تریلیون تومانی به تلگرام طلایی و هاتگرام اختصاص پیدا می کند و ما در ادامه می خواهیم ببینیم موضوع چیست، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امیر ناظمی در ادامه اظهار کرد برخی افراد از اعطای وام هزار میلیارد تومانی وزارت ارتباطات به پیام رسان‌های هاتگرام و طلاگرام سخن می‌گویند که باید در این خصوص به آن‌ها بگویم وزارت ارتباطات در سال گذشته فقط 600 میلیارد تومان درآمد داشته و با چنین درآمدی چگونه توانسته‌ایم وام هزار میلیارد تومانی به نسخه‌های فارسی تلگرام پرداخت کنیم.

همچنین وزارت ارتبطات صرفا بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی از پیام رسان های داخلی حمایت می‌کند و از 4 پیام رسانی که به وزارت ارتباطات معرفی شده بودند، فقط 3 پیام رسان بومی ضمانت‌نامه ارائه کردند و ما نیز به آن‌ها وام 5 میلیارد تومانی و یک سری تجهیزات فنی و تخفیف‌های مربوط به دیتا اعطا کرده‌ایم، اما در این مصوبه در خصوص حمایت از پیام رسان‌های غیررسمی تلگرام هیچ سخنی گفته نشد است و ما نیز از آن‌ها حمایت نکرده‌ایم.

لازم به ذکر است که پیام رسان‌های هاتگرام و طلاگرام تا پایان آذر 97 فرصت دارند تا از نسخه اصلی تلگرام مستقل شده و به یک پیام رسان داخلی تبدیل شوند. تا پایان آذرماه ۹۷ فقط یک هفته فرصت باقی است و باید صبر کرد و دید که آیا اتفاق ویژه ای در زمینه این دو کلاینت تلگرام می افتد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

باو این وزیر ارتباطات گند زده به همه چیز… از بازار موبایل تا فیلتر کردنا و قیمت اینترنت.

mostafa3

داره پول مردم به باد میدن
بجای کمک به مردم از بین بردن فقر دارن
همه چی رو میترکونن

Amir Hossein

آیا اختلاسی دیگر در راه است!؟?

این مقدار وام واسه حمایت از پیام رسان داخلی مثل اینه که به نایلونی سوراخ هی آب بریزی.سوراخ های نایلون ریز باشه بازم آب خالی میشه اما کمی دیرتر. اما اضافه کردن ممتد آب بهش هیچ نتیجه ای نداره

chalton

درود بر وزارت ارتباطات ❤️?

Ebinem

بیا اینم یکی دیگه از دارو دسته های مفت خورها.

chalton

بدبخت هرچی داریم از برکت این انقلاب داریم ایشالا سایه مسئولین بالا سرمون باشه ما هیچی نمیخوایم.

siavash-t

این همه وام به چه دردی خورده؟ به پیام رسانهای داخلی دادند، به چه دردی خورد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)