حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط و قیمت پیش فروش سایپا ۲۲ آذر ۱۳۹۷ مشخص شد، تحویل تابستان و پاییز ۹۸

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

دیروز بود که در ترنجی خواندیم شرایط پیش فروش سایپا آذر ۹۷ مشخص شد. امروز بخشنامه رسمی سایپا برای پیش فروش آخر پاییز این شرکت خودرساز داخلی ارایه شده است و طی آن شرایط و قیمت پیش فروش سایپا ۲۲ آذر ۱۳۹۷ مشخص شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرایط و قیمت پیش فروش سایپا ۲۲ آذر ۱۳۹۷

شرایط و قیمت پیش فروش سایپا ۲۲ آذر ۱۳۹۷

پیش فروش سایپا برای آذر ۹۷ از فردا پنج شنبه ۲۲ آذرماه آغاز خواهد شد و شرایط آن به شرح جدول بالاست. به صورت خلاصه باید گفت برای پراید ۱۱ میلیون و برای تیبا ۲ باید ۱۵ میلیون پیش پرداخت بدهید و تحویل خودروها تابستان و پاییز ۹۸ خواهد بود.

در شرایط اعلام شده از سوی این گروه خودروسازی سایپا 131 و سایپا 111 با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و همچنین تیبا 2 با پیش پرداخت 15 میلیون تومان قابل فروش خواهد بود.

زمان ارسال دعوتنامه سایپا 131 به ترتیب هفته چهارم شهریورو هفته چهارم مهر 98 خواهد بود. سایپا 111 نیز از تیرماه تا آبان ماه 98 قابلیت ثبت نام خواهد داشت. زمان ارسال دعوتنامه تیبا 2 نیز هفته چهارم شهریور و مهر 98 پیش بینی شده است.
در این طرح سود مشارکت پیش بینی شده 15 و انصراف نیز 12 درصد پیش بینی شده است.

گفتنی است این شرایط غیرقابل صلح بوده و قیمت نهایی در پیش فروش خودروها با قیمت روز شرکت است و باقی وجه در زمان تحویل بر اساس قیمت روز محاسبه خواهد شد. شما در این پیش فروش سایپا شرکت خواهد کرد؟

آدرس سایت پیش فروش سایپا

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)