حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حساب Creator Account اینستاگرام چیست؟

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

حساب Creator Account اینستاگرام یکی از جدیدترین امکانات اینستاگرام برای صفحات پرمخاطب است که سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. یکی از مهم ترین موارد پس از تلاش بسیار در تولید محتوا و ارتباط با مخاطب، سنجش میزان تاثیرگذاری راهبرد شماست. ابزارهای اندازه گیری دقیق عموما گران قیمت هستند و خیلی کم‌یاب می توان آن را یافت. سرویس هایی مانند شبکه های اجتماعی در تلاشند تا خود را به بهترین بستر برای فعالیت تولیدکننده های محتوا و برندها تبدیل کند. یک سرویس خوب باید ابزار سنجش بازخورد مخاطب خوبی هم داشته باشد و وقتی از چنین سرویس هایی صحبت می شود نام غول هایی چون گوگل و فیس بوک واقعا درخشان است. اینستاگرام حدودا ۲ سال پیش حسال کاربری تجاری یا business Account را معرفی کرد که روز به روز آمار تعامل مخاطب را دقیق تر و جزئی تر ارایه می کرد. حالا خبر می رسد که اینستاگرام حساب سازندگان یا Creator Account را معرفی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این حساب کاربری ویژه اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام ترنجی

اینستاگرام ترنجی

این شبکه اجتماعی در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Creator Accounts است. این ویژگی اینفلوئنسرهای اینستاگرام را به تجزیه و تحلیل های جدید و همچنین امکانات خاص در پیام رسانی مجهز می‌کند. این آپدیت جدید اینستاگرام که احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد، در واقع جایگزینی برای پروفایل های تجاری این شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۱۶ معرفی گردید. اینستاگرام در همین خصوص بیانیه ای را منتشر کرده است:

کاربران اینستاگرام برای برقراری ارتباط با فالوورهای خود و ترویج برندهای شخصی به شدت به اینستاگرام متکی هستند، اما ابزارهایی که هم اکنون در اختیار کسب و کارها است، ردیابی میزان رشد و گسترش تجارت را طی زمان مشکل تر می کند. ما مشغول ساخت یک حساب کاربری مخصوص به نام Creator Account هستیم که این چالش ها را برطرف می کند و به افراد اجازه می دهد برندهای شخصی خود را راحت تر در اینستاگرام گسترش دهند.

ویژگی Creator Account اینستاگرام چیست؟

همان طور که گفته شد اینستاگرام قصد دارد تا برای اکانت های محبوب با فالوور بالا خود ویژگی خاصی به نام Creator Account را راه اندازی کند. این اکانت مخصوص اینفلوئنسرهای اینستاگرام به آنها اجازه خواهد داد تا از روش های جدیدی اطلاعات تماس برای پروفایل ها را شخصی سازی کرده و همچنین ابزارهایی برای فیلتر کردن پیام ها در اختیار داشته باشند.

اگر چه بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای ارتباط برقرار کردن با فالوئرهای خود به این پلتفرم متکی هستند، اما ابزارهای فعلی موجود می‌تواند برای آنها چالش برانگیز باشد. ویژگی هایی مانند فیلتر کردن پیام باعث می‌شود تا پیام های مهم از ایمیل های طرفداران و یا مطالب اسپم جدا شوند.

حساب کاربری Creator Account با گزینه های مخصوصی برای دریافت تحلیل های پیشرفته تر عرضه می شود که به آنها نشان می دهد در بازه های هفتگی و روزانه، تعداد دنبال کنندگان آنها چگونه تغییر کرده است. اینستاگرام در حال حاضر نیز برای پروفایل های تجاری (Business Account) آنالیزهایی را ارائه می‌کند، اما گفته می‌شود که برای پروفایل های جدید اینفلوئنسرها تجزیه و تحلیل ها با جزئیات بیشتری همراه خواهد بود.

همانطور که بالاتر گفتیم در این گزارش آمده است که آنالیز داده ها موضوع بسیار مهمی است، اما نه فقط برای اینکه به صاحبان اکانت های اینستاگرام اجازه می‌دهد تا ارزیابی دقیق تری از محتویات به اشتراک گذاشته شده داشته باشند، بلکه این موضوع بیشتر به دلیل مصون ماندن در برابر هک های احتمالی است. عدم وجود آنالیزهای دقیق و پیچیده، حساب کاربری افراد را در برابر حملات هکری آسیب پذیرتر می‌کند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید اینستاگرام تا چه وقت می تواند با قدرت ادامه دهد؟ شما از حساب تجاری اینستاگرام استفاده کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

آقای عطایی چرا آمار هزینه‌های صرف‌شده برای تحقیق و توسعه‌ی ۲۰۱۸ رو نمی‌ذارید؟

Amin

همه‌ی برندها دیگه.
لیستش تو سایت Statisca و همچنین یه سایت دیگه که اسمش یادم رفته هست.
پارسال گذاشتید گفتم پیشنهاد بدم امسالم بذارید تو یه پست

amirrezar143

دوستان برای من هنوز استوری پشت سر هم فعال نشده کسی دلیلش رو میدونه؟ (آپدیت هم کردم)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)