حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل های جدید سامسونگ با نام های Rize 10، Rize 20 و Rize 30 ارایه می شوند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

شایعه ای منتشر شده که کمی عجیب است و در آن عنوان می شود که موبایل های جدید سامسونگ با نام های Rize 10، Rize 20 و Rize 30 ارایه می شوند. در حقیقت این شایعه برای خود مدرک مستدلی هم دارد که مرور آن می تواند جالب باشد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نام های جدید موبایل های سامسونگ

نام های جدید موبایل های سامسونگ

نام های Rize 10، Rize 20 و Rize 30 برای موبایل های سامسونگ در بریتانیا ثبت شده که کاملا عجیب است. ما می دانیم که سامسونگ در حال توسعه خانواده های Galaxy M، گلکسی R و گسترش خانواده گلکسی A است اما نام هایی که در جدول بالا می بینید بدون عبارت “گلکسی” هستند. این یعنی احتمالا این موبایل ها اندرویدی نباشند چون سامسونگ دستگاه های اندرویدی خود را عموما با برند گلکسی معرفی می کند و حذف آن می تواند معنای مهمی داشته باشد.

سه عضو این خانواده جدید با نام های سامسونگ Rize 10، سامسونگ Rize 20 و سامسونگ Rize 30 شاید در ادامه خانواده موبایل های تایزنی سامسونگ باشد اما وقتی این نام ها در بریتانیا ثبت شده اند، اساسا این بازار بازاری نیست که سامسونگ بخواهد در آن موبایل تایزنی بفروشد.

به هر صورت گمانه زنی ها درباره این نام گذاری جدید وجود دارد ما هنوز اطلاعاتی در این زمینه نداریم، نظر شما چیست؟ فکر می کنید این نام ها چه سرنخی را به ما می دهند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

درکنار ios و اندروید یه سیستم عامل دیگه میتونه خیلی جذاب باشه

siavash-t

نمی تونه با سیستم عامل تایزن باشه؟ از لحاظ ظاهری هم اسمشون تقریبا شبیه به همه‌.

علی شیخ زاده

ای کاش هر برند سیستم عامل اختصاصی خودشو داشته باشه اونوقت رقابت ها واقعی تر و جذاب تر میشه

mosayebso

نکته جالب اینه که توی مکزیک هم ثبت شدن
احتمال اینکه تایزن بالاخره وارد اروپا بشه خیلی زیاده
یه سیستم عامل خوب چندتا وجه داره:
اول اینکه باید تا اونجا که میتونه بدون باگ باشه… اینکه میگم تا اونجا که میشه بخاطر اینه که حتی ios هم که فقطط برای پرجمدار و سالی یه بار معرفی میشه هم گه گداری باگ های عجیب داره
دوم اینکه باید حداقل از نظر امکانات کمبودی نسبت به سیستم عامل های رقیب نداشته باشه مثلا سیستم رقیب ولکان رو بتونه پشتیبانی کنه اما سیستم عامل تو نتونه!
سوم:توسعه دهنده کارش برای توسعه برنامه توی سیستم عامل باز باشه و مهمتر از اون این اطمینان رو داشته باشه که درامد توسعه برنامش بجیبش میره نه اینکه براحتی اون برنامه کرک بشه و بین افراد مختلف پخش بشه.. من تو این مورد سیستم عامل ios رو خیلی قبول دارم و توسعه دهنده ها هم دقیقا اول برنامه هاشونو برای ios مینویسن چون واقعا از لحاظ درامد ios هیچ رقیبی نداره
چهارم:سیستم عامل با ویژگی های خاصی که در مقابل رقیب داره بتونه خودش رو هم درمقابل توسعه دهنده ها و هم در مقابل مصرف کنندگان خوب و عالی جلوه بده
مورد اخر:اکوسیستم غنی داشته باشه که برای سیستم عامل نوپا در طول زمان ایجاد میشه

الان تایزن بجر روی موبایل روی تمام سیستم های مصرفی سامسونگ هست و کاربران سامسونگ تا حدودی باهاش اشنا شدن

chalton

تایزن یه روزی میرسه که یه سیستم عامل قدرتمندی ظاهر میشود که رقابت باهاش سخت میشه.
سامسونگ تایزن رو برای اینده داره اماده میکنه و الان بی سر صدا داره فعلا روش کار میکنه و در اینده ای نزدیک تایزن در خودروها،تلویزیون ها،گوشی ها،نوت بوک ها،و غیره رو استفاده میشه،اینده روشنی در انتظار تایزن هست و به زودی سامسونگ در تمام محصولاتش از تایزن استفاده میکنه و دیگه کاملا بی نیاز میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)