حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی در حال توسعه موبایلی با دوربین ToF

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

دوربین های ToF یا Time of Fight که در فارسی به دوربین های مدت پرواز ترجمه شده اند، کاربرد ویژه ای در تشخیص عمق و اسکن ۳ بعدی دارند. این استفاده ها می تواند به دنیای AR و VR که به ترتیب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است کمک کند. بدون شک سال آتی در میان موبایل های با دوربین سه گانه تعداد بیشتری از دستگاه ها به دوربین ToF مجهز می شوند کمااینکه اوپو آر ۱۷ پرو ( Oppo R17 Pro) اولین در این زمینه بوده است. امروز خبر می رسد که ال جی در حال توسعه موبایلی با دوربین ToF است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین ToF ال جی

دوربین ToF ال جی

این حق اختراع ال جی است که نشان می دهد می توان سیستم دوربین ToF را حتی روی حسگرهای عادی و با مشخصات متفاوت هم پیاده کرد. از اولین استفاده ها از دوربین ToF در آیفون X و سیستم تشخیص چهره سه بعدی آن یا Face ID بود. اوپو به عنوان اولین شرکت از چنین دوربینی روی قاب پشتی اوپو R17 پرو خود استفاده کرد و سالی که در پیش داریم می تواند یک آغاز ویژه برای استفاده از این دوربین ترکیب دوربین های چندتایی موبایل ها باشد.

برندهای دیگری از جمله اپل و سامسونگ نیز در این زمینه شایعاتی دارند و بعید نیست که دوربین سوم آیفون ها روی قاب پشتی یک دوربین ToF باشد. آینده واقعیت افزوده و واقعیت مجازی برای منتقل شدن از موبایل به یک فرم فکتور جدید از جمله پایه ای ترین موارد است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مثلا ال جی جی ۸ با دوربین ToF مجهز شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دوستان اگر کمی دقت کنن پیشرو بودن اپل رو می بینن! یک سال و نیم پیش استفاده کرد در مقیاس تجاری

????

کهکشان

مصیب خیلی وقت پیش در مورد این فن آوری صحبت کرد احتمالا در اس ۱۰ هم باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)