حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی قاب پشتی گلکسی A8s در TENAA لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از شایعات و رندرهای فراوان درباره گلکسی A8s امروز در سازمان TENAA چین تصاویر واقعی آن دیده شده است که اولین نگاه به طراحی دقیق میان رده لوکس جدید سامسونگ را به ما می دهد. امروز طراحی قاب پشتی گلکسی A8s در TENAA لو رفته و در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

در حالی که تاریخ معرفی رسمی گلکسی A8s برای ۱۹ آذرماه مشخص شده است، امروز یعنی ۱۶ آذر شاهد تاییدیه TENAA این دستگاه هستیم. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، طراحی دوربین سه گانه گلکسی ای ۸ اس با آن چیزی که پیش از این در رندها تصور می شد متفاوت است.

حسگر اثرانگشت گلکسی A8s اما با ظاهری کشیده تر روی قاب پشتی قرار دارد. این به ما تزلزل در تصمیم گیری سامسونگ را می رساند چرا برخی از دستگاه های جدیدش را با حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه معرفی کرده و برخی را با حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی!

رنگ قاب پشتی گلکسی A8s به نظر گرادیانت مشکی به نقره ای است که طراحی بدی به نظر نمی رسد. همچنین لبه های قاب پشتی به داخلی خمیده است تا بهتر در دست جای بگیرد. قاب دوربین سه گانه گلکسی A8s کمی برجسته مشخص می شود.

گلکسی A8s

گلکسی A8s

همچنین اگر کمی بیشتر دقت کنید مشخصا دوربین سلفی را روی گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر ببینید. دوربینی که کمی پایین تر از موقیت مورد انتظار ما نشسته است اما احتمالا دلیلش حاشیه بالای نمایشگر باید باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی به سامسونگ کمک می کند تا دستگاه خاص تری را به بازار میان رده ها بفرستد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

قیافه بدی نداره، چقدر لوس شدن این شرکتا
همش لو میدن

3INA

اینکه این گوشی زیباست بله خیلی زیباست
اما خب یه زمانی هر شرکتی طراحی خودش رو داشت
ولی خب چینی ها تاثیر خودشون رو گذاشتن

این سبک طراحی پشت A8s رو دست کم رو 10 مدل موبایل دیگه دیدیم

سامسونگ هنوزم طراحی با اصالتش رو میشه گفت داره ولی برا میانرده ها قیمت و مشخصات رو کاغذ داره فاکتور اصلی قرار داده
مثلا قاب A7 2018 پلاستیکیه و این خیلی بده

البته نمیگم کلا میانرده های جدیدش بده

CAPCOM

خیلی شیکه اما بنظره من طراحیها یه جورایی به هم شبیهند یعنی ما الان مدته زیادیه داریم یه طرح رو باکمی تغییر رو همه گوشیها میبینیم

Peiman

به نظر من خیلی خوبه ، بهتر بود سوراخ اس ۱۰ هم سمت چپ بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)