حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الو خداحافظ و شکست دیگر برای گوگل در بازار پیام رسان ها

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | پیام رسان، گوگل

من از آن دست افراد هستم که امیدوار بودند گوگل برای ورود به پیام رسان ها، تلگرام را بخرد که خب نشد و آن ها پیام رسان متکی بر هوش مصنوعی Google Assistant را با نام گوگل Allo در کنار نرم افزار تماس ویدیویی گوگل Dou معرفی کرد. متأسفانه از همان لحظه اول مشخص بود که گوگل الو راهی به جایی نمی برد و همین طور هم شد. امروز شاهد خداحافظی با گوگل الو و شکست دیگر برای گوگل در بازار پیام رسان ها هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل الو

گوگل الو

گوگل الو با رابط کاربری و تجربه کاربری کاملا متفاوت، نو و جذاب ارایه شده بود اما ویژگی های مهم پیام رسان کم قابلیتی چون واتس اپ را هم کاملا ارایه نمی کرد و طبیعی بود که مثلا در مقابل پیام رسان های دیگر مانند تلگرام، حداقل در کشوری مثل ما جا نیفتد.

خیلی از کابران جهانی تر سرعت ارایه پیام ها هم شکایت داشتند و این شبیه آن است که موبایل هوشمند شما توانایی مکالمه صوتی نداشته باشد! این موضوع و دیگر موارد که به سبب ناپختگی ایده گوگل الو بود سبب شد که این گوگل دیگر آن را توسعه ندهد و حالا رسما اعلام کرده که تا پایان سال ۹۷ (ماه مارس ۲۰۱۹) به کلی گوگل الو بسته خواهد شد. کاربران گوگل الو می توانند از چت های خود پشتیبان بگیرند.

شما با گوگل الو تجربه ای دارید؟ به نظر شما ایرادهای اصلی آن چه بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moradkhan

بسیار ضعیف
نداشتن استیکر
تاخیر در سند و ریسیو
نیامدن حتی یک آپدیت

Amir Hossein

باشد که فیلتر کنندگان و حمایت کنندگان از پیام رسان های به درد نخور داخلی پند گیرند!

BeFair

زودتر باید میرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)