حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عدم استقبال از گوگل الو (Google ALLO) توسط کاربران

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

گویا برخی شرکت ها در برخی زمینه ها هرچقدر هم تلاش کنند قرار نیست موفق باشند! گوگل پس از تلاش های زیاد برای ورود موفق به پیام رسان های اینترنتی و شکست های مشخص، این بار ورود هیجان انگیزی تری را با Allo تجربه کرد اما با نظر می رسد که بازاریابی قوی گوگل که برای ارایه پر سر و صدای این سرویس خیلی خوب هم عمل کرده بود دیگر در ادامه راه می تواند کمکی به گوگل بکند و استقبال از گوگل الو (Google Allo) رو به افول است.

گوگل الو (Google Allo) با ارایه موفق در هفته اول ارایه توانست بیشتر از ۵ میلیون نصب را تجربه کنند که رکورد خیلی خوبی است اما حالا شاهد رکود استقبال از گوگل الو هستیم به صورتی که حالا الو در رتبه ۲۰۰ فروشگاه نرم افزاری گوگل یعنی Google play store قرار دارد. قرار گرفتن مقطعی در این رتبه ایراد بزرگی نیست اما آنجا معنی رکود استقبال از گوگل الو مشخص می شود که بدانید این برنامه برای مدت ۶۰ روز در همین موقعیت قرار دارد!

allo-the-new-messaging-app-from-google

مشخصا الو امکانات منحصر به فرد خود مثل دستیار گوگل را به صورت پیش فرض دارد و با هوش مصنوعی پیشرفت های خوبی خواهد داشت اما مقایسه با پیام رسان های اینترنتی موفقی مثل واتس اپ فیس بوک و تلگرام به وضوح شاهد کمبودهای حیاتی زمینه های مختلف هستیم. به نظر ما گوگل یا باید با خرید نمونه های موفق و نسبتا نوپا در سطح جهانی مثل تلگرام، علاوه بر افزودن به کاربرهای خود، بتواند برنامه خود را پیشرفت دهد. این همان کاری است فیس بوک با خرید واتس اپ انجام داد حالا در کاربرترین پیام رسان اینترنتی را در تملک خود دارد.

البته پیش بینی می کنیم اگر با ارایه اندروید ۷ گوگل الو به صورت پیش فرض روی دستگاه های اندرویدی نصب باشد و برنامه های موازی مثل هنگ اوت یا حتی برتامه پیام رسان پیامک ها نیز با آن اذعام شوند، آگاه توجیهی مشخص تر برای استفاده داشته باشد.

نظر شما چیست؟ تجربه شما از گوگل الو (Google Allo) به چه شکل بوده است؟ نقاط ضعف و قوت آن را در چه می بینید؟ آیا به عنوان پیام رسان اول یا حتی پیام رسان دوم خود از آن استفاده می نمایید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Google-Allo-now-buried-deep-in-the-Play-Stores-underground-ranks-at-200_id88481″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

همون تلگرام از همه بهتره

فرشاد

۱۰ درصد امکانات تلگرامم نداره، مگه آدم دیوانه ست اینو به تلگرام تریح بده، منظورم از امکانات کانال و این چیزا نیست، امکانات خود نرم افزار که تلگرام از این لحاظ از تمام مسنجرها بالاتره و به نوعی پرچمدار مسنجراهاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)