حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر تمام صفحه سامسونگ تا ۵ سال دیگر ارایه خواهد شد؟

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می دانیم که صنعت نمایشگر بیشتر به سمت ارایه نمایشگر منعطف می رود چون دستگاه های منعطف می توانند روح تازه ای در آینده فناوری بدمند. در کنار آن ها قطعا فناوری به سمت های دیگری هم حرکت خواهد کرد و یکی از آن ها بر اساس حق اختراع های ثبت شده به ما تصویر جالب توجه اما کم کاربرد و ترسناکی از نظر مقاومت در برابر ضربه را می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم نمایشگر تمام صفحه سامسونگ تا ۵ سال دیگر ارایه خواهد شد؟ و آیا اگر بشود این طرح را خواهد داشت؟

نمایشگر تمام صفحه سامسونگ

نمایشگر تمام صفحه سامسونگ

نمایشگرهای موبایل این روزها خیلی طمع‌وارانه به سمت لبه های دستگاه حرکت می کنند. یکی از بحث های داغ این روزها دوربین زیر نمایشگر و کلا فناوری های ادغام شده با نمایشگر است که هنوز محقق نشده اند اما انتظار داریم تا سال های آینده به صورت انبوه وارد خط تولید شوند. اگر این فناوری ها به تولید انبوه برسند نمای جلویی موبایل ها کاملا نمایشگر خواهد شد و این زیباست، هر چند که از نظر ارگونومی و مقاومت همچنان نگران کننده است.

نمایشگر تمام صفحه سامسونگ

نمایشگر تمام صفحه سامسونگ

اگر کمی به این رندرها که بر اساس حق اختراع های ثبت شده، تصور گشته است نگاه کنید می بینید که لبه ها هم خمیده است و در چهار سمت دستگاه ادامه دارد. این که آیا کاربرد ویژه ای هم برای آن نظر دارند یا نه مشخص نیست اما این تصویر خیلی شکننده به نظر می رسد، حداقل با علم کنونی ما!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید نمایشگرهای موبایل تا ۵ سال آتی شبیه به این طرح مفهومی شود؟ کاربردی برای آن متصور می شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

گوشی با صفحه نمایش تمام صفحه و بدون حاشیه به نظرم اشتباه محضه. لمسها و به اصطلاح تاچهای ناخواسته و شکننده بودن بیشتر در مقابل ضربه. مگر اینکه یه فناوری جدید یا مشابه پتنت موتورولا (shattersheild) استفاده کنند.

siavash-t

*shield

Pouya

مقاومتش خیلی بد میشه یکی بود میگفت اس ۸ تو دستش تو اشپز خونه بوده از دستش اوفتاده رو سکو یعنی ارتفاعش زیاد نبوده شکسته این که دیگه …

ولی زیباس

Amir Hossein

تمامی لبه ها خمیده باشه فقط حس خوبی موقع لمس به آدم دست میده وگرنه چیز جذابی نیست

Mahdi.L

اگه نواقصش رو برطرف کنن مثله شکنندگی، واقعا زیبا و چشم نوازه

chalton

بی نهایت زیبا ولی نظر دادن الان براش خیلی زوده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)