حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو معرفی رسمی نوکیا ۸.۱ را یک روز پیش از معرفی رسمی، ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، نوکیا

می دانیم که نوکیا ۸.۱ میهمان احتمالی مراسم ۱۴ آذر نوکیا در دوبی است و امروز ۱۳ آذرماه است. نظرتان درباره تماشا ویدیو معرفی رسمی نوکیا ۸.۱ آن هم یک روز پیش از معرفی رسمی چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پنج روز پیش بود که در ترنجی دیدیم تمام مشخصات نوکیا ۸.۱ لو رفت و نسخه جهانی نوکیا ایکس ۷ خواهد بود. همانطور که نوکیا ایکس ۷ با نمایشگر HDR وفناوری PureDisplay داشت، اینجا نوکیا ۸.۱ هم همانطور است و می تواند محتوای SDR را به HDR هم تبدیل کند. این نمایشگر 6.2 (دقیقا ۶.۱۸) اینچی FHD+ است و پنل IPS LCD انتخاب نوکیا بود است. روشنایی 500 نیت و کنتراست 1:1500 از دیگر مشخصاتی که نوکیا برای نمایشگر نوکیا ۸.۱ عنوان می کند. احتمالا نسبت نمایشگر به بدنه نوکیا ۸.۱ برابر 86.5٪ است.

نمایشگر نوکیا ۸.۱

نمایشگر PureDisplay نوکیا ۸.۱

دوربین دوگانه نوکیا ۸.۱ دارای رزلوشن 12+13 مگاپیکسلی است که در کمال تعجب دوربین نخودی (!)‌ عمق سنج این بار با رزلوشن 13 مگاپیکسلی انتخاب شده است! دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اما با حسگر تصویر IMX363 سونی ارایه می شود. این یعنی اندازه پیکسل های بزرگ 1.4 میکرومتری به همراه فوکوس دوال پیکسل (Dual Pixel) که کم کم به همه موبایل ها در حال اضافه شده است! همچنین OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) و EIS (لرزشگیر دیجیتال) برای فیلم برداری حضور دارند.

دوربین سلفی نوکیا ۸.۱ نیز 20 مگاپیکسلی می تواند در تاریکی با ادغام 4 پیکسل در یک پیکسل، تصویر کم رزلوشن تر اما روشن تری را ارایه نماید.

دوربین دوگانه نوکیا ۸.۱

دوربین دوگانه نوکیا ۸.۱

نوکیا ۸.۱ جز برنامه اندروید وان است و با سیستم عامل اندروید ۹ ارایه می شود، این برتری نوکیا ۸.۱ نسبت به نوکیا ایکس ۷ است. به قلب نوکیا ۷.۱ پلاس رخنه می کنیم و اسنپدراگون ۷۱۰ را می بینیم، چیپستی که برای میان رده های لوکس با تمرکز بر هوش مصنوعی ارایه شده است. این نشان می دهد نوکیا ۷.۱ پلاس می تواند یک دستگاه با پتانسیل بالا و خریدی آینده نگرانه باشد. در کنار این چپیست انتخاب های 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی در 3 چینش ارایه می شوند.

نظر شما درباره یک موبایل دارای بریدگی نمایشگر عریض دیگر از نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dele_tanha

من نمیدونم این نوکیا چرا مودم ضعیف رو گوشیاش میزاره الان میانرده شرکت ها حتی( cat12(3ca استفاده میکنن این cat6 گذاشته واقعا مسخرست

mega08

فعلا ک همینم برای کشور ما حتی کشور های منطقه و کشور هایی ک بازار هدف نوکیاس کفایت میکنه. و این هم ی میانردس
اینم در نظر بگیر ک ،این نوکیا ،اون نوکیای سابق با اون انتن دهی قوی و مودم های عالی نیست.
این نوکیا الان ی گوشی چینی محسوب میشه تا فنلاندی .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)