حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست ۵ خودرو کم کیفیت سال ۲۰۱۸ از نگاه کاسنومر ریپرتز منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | خودرو

یک ماه پیش بود که در ترنجی برترین برندهای خودروساز آسیایی از نگاه کانسومر ریپرتز را با هم دیدیم. رو به پایان سال که می گذارد، لیست برترین ها و البته بدترین ها منتشر می شود. امروز می خواهیم با هم در ترنجی لیست ۵ خودرو کم کیفیت سال ۲۰۱۸ از نگاه کاسنومر ریپرتز را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم  علاوه بر معرفی بهترین خودروهای سال، بدترین خودروهای سال نیز هرساله توسط نشریات و سازمان‌های مختلف معرفی می‌شوند که در آن، انتخاب خودروها بر اساس بدترین امتیاز کلی، بدترین کیفیت سواری و بدترین رتبه قابلیت اطمینان انجام خواهد شد. در ادامه، بدترین خودروهای سال 2018 که توسط کانسومر ریپورتز انتخاب شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

فیات 500 ال (Fiat 500L)

فیات 500 ال (Fiat 500L)

فیات 500 ال (Fiat 500L)

این خودرو کم‌مصرف و مقرون‌به‌صرفه‌ای است و برای مشتریان، گزینه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود، اما طبق عقیده سایت کانسومر ریپورتز، فیات 500 ال (Fiat 500L) دارای سواری خشک و صندلی‌های تخت است و راننده در هنگام رانندگی حس خوبی را تجربه نمی‌کند و انگار روی یک صندلی اداری نشسته است. چنین دلایلی موجب شد تا کانسومر ریپورتز بدترین امتیاز کلی را به فیات 500L بدهد.

 

میتسوبیشی میراژ (Mitsubishi Mirage)

میتسوبیشی میراژ (Mitsubishi Mirage)

میتسوبیشی میراژ (Mitsubishi Mirage)

میتسوبیشی میراژ (Mitsubishi Mirage) در بازار ایران نیز توجه های خوبی را به خود جلب کرد. میراژ که هاچ‌بک ژاپنی است که در آزمایش‌های جاده‌ای به دلیل هندلینگ ضعیف، امتیاز پایینی را کسب کرده است. همچنین این خودرو به موتور 8 سیلندر 80 اسب بخاری مجهز است که صدای بسیار زیادی را تولید می‌کند و شتاب بسیار پایینی دارد.

فورد فیستا اس تی (Ford Fiesta ST)

فورد فیستا اس تی (Ford Fiesta ST)

فورد فیستا اس تی (Ford Fiesta ST)

این خودرو زیبا، هاچ بک اسپورتی است که مشکلاتی مانند خودرو میتسوبیشی میراژ دارد. کانسومر ریپورتز در این خصوص عنوان می‌کند سازندگان فورد فیستا اس تی (Ford Fiesta ST) بیشتر بر روی طراحی یک خودروی اسپورت تمرکز کرده‌اند و به همین دلیل کیفیت سواری خودرو کاهش یافته است. از این رو این خودرو حتی در جاده‌های مساعد و هموار نیز سواری بسیار بدی را ارائه می‌دهد که موجب خستگی راننده می‌شود.

دوج رم (Dodge RAM)

دوج رم (Dodge RAM)

دوج رم (Dodge RAM)

دوج رم (Dodge RAM) علاوه بر اینکه سواری بسیار خشن و آزاردهنده‌ای را ارائه می‌دهد، به تعمیرات دائمی هم نیاز دارد. کانسومر ریپورتز در خصوص این خودرو عنوان می‌کند دوج رم به عنوان یک پیکاپ آمریکایی از نظر مشتریان بدترین قابلیت اطمینان را دارد و با ایرادهایی نظیر سیستم تعلیق و فرمان، سیستم سوخت‌رسانی، سیستم خنک‌کننده و ایجاد سروصدای زیاد مواجه است. از این رو بسیاری از مشتریان از خرید این خودرو ناراضی بوده و به سایر متقاضیان پیشنهاد می‌کنند تا به جای آن از محصولات فورد و شورولت خرید کنند.

مرسدس بنز جی ال ای (Mercedes Benz GLA)

مرسدس بنز جی ال ای (Mercedes Benz GLA)

بالاخره جای نماد صنعت خودروسازی آلمان یعنی بنز هم در این لیست خالی نیست و مرسدس بنز جی ال ای (Mercedes Benz GLA) به عنوان نماینده کم کیفیت ترین خودرو بنز از نگاه کانسومر ریپرتز آلمانی ها می ایستد. تا اینجای لیست همه خودروهای معرفی شده جزو خودروهای معمولی بودند و وجود یک کراس‌اوور لوکس در این لیست کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما مرسدس بنز GLA نتوانست نیاز بسیاری از کاربران را تامین کند و فقط 44 درصد از کسانی که این خودرو را خریده‌اند، از خرید آن ابراز پشیمانی نکردند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید می توان خودرو خارجی دیگری را به این لیست افزود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

تو ژاپنیا میتسوبیشی کیفیتش از بقیه همیشه کمتر بوده و درحد کره ایها هست

BeFair

تو جدت ژاپنیه قطعا

Amir Hossein

میتسوبیشی میراژ رو میبینم یاد رهام خودمون میوفتم.چه کپی خوبی کردیم ازش?

siavash-t

تولیدات ایرانی رو تست کنند. چه شود!

amoosaeed

دوستان باید یه سری ماشین های داخل ایران رو تست کنن تا تجدید نظر کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)