حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می ۸ لایت (Mi 8 Lite) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

دو ماه پیش بود که در هوای گرم تر از این خنکای امروز شیائومی می ۸ پرو و میت ۸ لایت معرفی شدند. شیائومی می ۸ لایت با توجه به مشخصات و قیمتی که داشت انتظار می رود بار افزایش فروش خانواده می ۸ (Mi 8) را به دوش بکشد. امروز یکی از مهم ترین فاکتورهای یک موبایل یعنی عمر باتری برای آن مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری شیائومی می ۸ لایت (Mi 8 Lite) را با هم بررسی کنیم.

عمر باتری شیائومی می ۸ لایت

عمر باتری شیائومی می ۸ لایت

عمر باتری شیائومی می ۸ لایت از نظر Gsmarena به قرار بالاست. برای یک موبایل که در آن باتری ۳۳۵۰ میلی آمپری باید چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و نمایشگر ۶.۲ اینچی FHD با پنل LCD آن را تغذیه کند، عملکرد بدی نیست اما به هر حال پخش ویدیو و مدت زمان وبگردی حدود ۱۰ ساعت آن ایده آلی نیست که مد نظر خیلی از کاربران می تواند باشد. با توجه به امتیاز کلی عمر باتری شیائومی می ۸ لایت (Xiaomi Mi 8 Lite) نمی توان گفت که عملکرد آن در حالت آماده به کار هم خیلی خوب است.

مدت زمان مکالمه شیائومی می ۸ لایت روی مرز ۳۰ ساعت است که عملکرد خیلی خوبی است و اگر شما کاربر شلوغی هستید که مکالمه های زیادی دارد، می توانید روی این میان رده شیائومی حساب کنید. نظر شما چیست؟ فکر می کنید عملکرد شیائومی در عمر باتری قرار است روزی آنقدر بهینه شود که بتواند به حجم باتری های زیاد آن دلخوش کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

بعد از دوماه تازه مشخص شده؟

Shiral

من Mi 8 را ندارم اما چک کردم با تخفیف زیادی که الان بهش خورده و یک گوشی ۶۴ گیگ اون رو میشه حدود چهار و نیم تهیه کرد از چین(هم قیمت میان رده های برندهای معروف)بسیار گزینه مناسبی بنظر میاد.اگرچه تجربه استفاده اش را ندارم.

Shiral

اگرچه معتقدم این پرچمدار احتمالا فروش بالاتری از خیلی پرچمداران برندهای معروف بدلیل قیمت عالی (۵۰۰دلار و الان ۳۵۰دلار) و مشخصات بالا داشته باشه.البته امار رسمی را باید از دوستان مطلع پرسید که اطلاعی ندارم.دوستان کسی اطلاع داره ممنون میشم بفرمایید.

BeFair

شیائومی و هوآوی رو هیچ وقت از حجم باتری قضاوت نکنین

Milad7

معمولی بدک نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)