حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سه گانه لنوو روی Lenovo Z5s ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، لنوو

دو روز پیش بود که موبایل لنوو با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت. در آن زمان ما نمی دانستیم این دقیقا چه دستگاهی از لنوو خواهد بود اما ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و حالا مشخص شده که دوربین سه گانه لنوو روی Lenovo Z5s ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سه هفته پیش بود که میان رده لوکس لنوو زد ۵ پرو (Lenovo Z5 Pro) با اسنپدراگون ۷۱۰ و طراحی کشویی رسما معرفی شد. نمی دانم چرا لنوو به چیپست های پرچمدار علاقه ای نشان نمی دهد اما هر چه هست تا کنون بهترین موبایل های این شرکت با چیپست های میان رده لوکس ارایه شده اند.

لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) که اولین دوربین سه گانه لنوو هم خواهد بود و نام آن به صورت رسمی توسط مدیر عامل پر حاشیه این شرکت تایید شده است، هر چند در خانواده لنوو زد ۵ (Lenovo Z5) قرار دارد اما دلیل نمی شود که طراحی کشویی مدل پرو را داشته باشد! البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما چون در تصاویر لو رفته قبلی شاهد بریدگی نمایشگر قطره طور برای لنوو Z5s بودیم، پس معنی نمی دهد که طراحی کشویی باشد.

درباره مکانیسم دوربین سه گانه لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) هیچ اطلاعاتی در دست نیست ولی به نظر نمی رسد که مکانیسم پرچمدار یا سه اپتیک متفاوت را برای آن شاهد باشیم. متاسفانه درباره تاریخ عرضه رسمی لنوو زد ۵ اس هیچ اطلاعی در دست نیست.

نظر شما چیست؟ لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) با دوربین سه گانه می تواند موبایل موفقی باشد؟ بهتر نیست لنوو روی موتورلا که آن را خریده  بیشتر تمرکز کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)