حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نامه رسمی سه شرکت تپ‌سی، الوپیک و ماکسیم به دو وزیر و دو معاون رییس جمهور در اعتراض به ادامه انحصار طلبی اسنپ

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار داخلی

می دانیم که اسنپ در نسخه رانندگان اجازه نصب شدن نرم افزار رانندگان دیگر سرویس های تاکسی اینترنتی یا حمل و نقل اینترنتی را سلب می کند. رانندگان برای این موضوع عموما از چند دستگاه استفاده می کنند تا بتوانند در چند سرویس فعال بوده و درآمد خود را افزایش دهند. اسنپ اما با این موضوع مخالف است و در همین جهت رانندگان مشتاق به همکاری با دیگر سرویس ها به مشکل می خورند. در همین راستا نامه رسمی سه شرکت تپ‌سی، الوپیک و ماکسیم به دو وزیر و دو معاون رییس جمهور در اعتراض به ادامه انحصار طلبی اسنپ منتشر شده که در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

در این نامه به این موضوع اشاره شده است که اسنپ با رانندگان خود به عنوان کاربر این اپ رفتار می‌کند و به عدم وجود رابطه کاری و استخدامی تاکید دارد و به همین دلیل در مراجع بیمه و مالیات نیز با همین نقطه نظر سخن می‌گوید. لذا اسنپ نمی‌تواند کاربران خود را مجبور به حذف اپ رقبا کند

در این نامه رسمی سه شرکت تپ‌سی، الوپیک و ماکسیم به دو وزیر و دو معاون رییس جمهور در اعتراض به ادامه انحصار طلبی اسنپ آمده است پس تایید کار اسنپ در شورای رقابت این اپ تمامی رقبای خود را در لیست سیاه قرار داده و حتی انحصار طلبی خود را وارد بازار حمل و نقل بار (الوپیک) هم کرده است. می توانید تصاویر این نامه رسمی سه شرکت تپ‌سی، الوپیک و ماکسیم به دو وزیر و دو معاون رییس جمهور در اعتراض به ادامه انحصار طلبی اسنپ را ببینید:

 

نظر شما درباره این انحصارطلبی اسنپ چیست؟ فکر می کنید حق با کدام طرف است، اسنپ یا رقبا؟ شما در سرویس های تاکسی اینترنتی کار می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Miladkheyri

بنده تقریباً دو ساله که راننده اسنپم، و تا الآن هم با شرکتهای رقیب همکاری نکردم، ضمن اینکه موقع ثبت نام تعهد دادیم که با شرکتهای رقیب همکاری نکنیم،بسیاری از دوستان و همکاران بنده که همزمان با شرکتهای رقیب (تپسی)همکاری میکنن خیلی تمایلی به قبول سرویس های تپسی ندارن چون قیمتهاش پایین تر از اسنپه که به هیچ وجه صرفه اقتصادی نداره و اسنپ هم برای رقابت ناچاره قیمتها رو تا حدودی پایین نگه داره، متاسفانه شرکت تپسی سعی داره رانندگان اسنپ رو جذب کنه که کار اشتباهیه، رانندگان اسنپ در جا که باشن موظف هستن مسافران اون منطقه رو جابجا کنن، بهتره شرکتهای رقیب هم رانندگان خودشون رو استخدام کنن.
در ضمن به تازگی شرکت تپسی نرم افزار تپسی سازگار با اسنپ ارائه داده که به نظر من کار بسیار غیر حرفه ای رو انجام داده، جا داشت شرکت اسنپ ازش شکایت میکرد.

Amir2590

من راننده اسنپ و تپسی هستم

یه مسافر از اسنپ خورد که از یکی از خیابانهای اصفهان بردم نجف آباد که حدود 55 کیلومتر مسافت داشت به مبلغ 18 هزار تومن که 16 از مشتری گرفتم 2 تومن هم خود اسنپ واریز کرد + ۲ هزارتومنم هم کمیسون کم میشه

بعد از همون خیابون تو نجف آباد با تپ سی یه مسافر دیگه خورد به حدود 2 کیلومتر نزدیکتر یعنی 53 کیلومتر که مبلغ ش بود 13 هزار تومن !? + ۲ هزارتومنم هم کمیسون کم میشه

یعنی ۶ هزار تومن کمتر! از اسنپ
آخه خدا رو خوش میاد ، ما همینطور پول یک سر رفت رو داریم میگیریم ، چرا انقدر کمتر ، تپ سی واقعاً در حق راننده ظلم میکنه

امیدوارم یه طوری با هم رقابت کنن ، که سالم باشه و راننده تاوان پس نده ، با این خرج های گرون و کرایه های کم و لوازم جانبی افتضاح ماشین ??

AMIRT22665

داداش اصفهان تا نجف آباد رو خطی ها 6 تومن میبرن. حالا نهایت یه دربستم از هرجا تا جهاد بگیری بازم کمتر میشه. شما فقط طرف راننده رو میبینی. تاکسی شخصی باید توجیه داشته باشه که مسافر به تاکسی زرد ترجیحش بده.
بعدم این اختلاف قیمت مربوط به شهر هم هست. تعرفه اسنپ و تپسی توی نجف آباد از اصفهان کمتره. ولو اینکه مسیر یکی باشه.

Amir2590

یادم رفت بگم مبدا و مقصد هر دو مسافرم با اختلاف ناچیز از یک خیابون و محله نزدیک به هم به همون خیابون و محله از نجف آباد بود

نباید انقدر اختلاف قیمت وجود داشته باشه

pouya

چطوری شد حالا بعد این پست زودی دو نفر راننده اسنپ پیداشون شد اومدن اینجا کامنت بزارن که اره تپ سی
خوب نیست و اینا
اتفاقا تپ سی خدماتش بهتر از اسنپ که از هر راننده ای که اسنپ بوده اومده تپ سی اینو بهتون میگه
شما هم نمیخواد اینجا وکیل مدافع اسنپ بشین.

AMIRT22665

دقیقا. اصن منفی مثبتا خوشبختانه همه چیز رو نشون میده.

Miladkheyri

سلام، جناب عطایی ،لطفاً پاسخ شورای نگهبان درباره شکایت تپسی از اسنپ رو که در سایت منتشر شده، در سایت پوشش بدید، ممنون از زحماتتون.

Miladkheyri

کجاش رپورتاژ آگهیه؟
گفتگوی تجارت نیوز با ابراهیم بهادرانی، عضو شورای رقابت درباره ماجرای شکایت شرکت تپسی هست که شورای رقابت هم به این موضوع ورود کرده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)