حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر انیمیشن شیرشاه ۲۰۱۹ / The Lion King را ببینید: ۲۵ سال پیشرفت صنعت انیمیشن

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، فیلم

شیرشاه یکی از انیمیشن های خاطره انگیز است که سال ۱۹۹۴ عرضه شد. این انیمیشن محبوب حالا و در سال ۲۰۱۹ قرار است نسخه جدید خود را ببیند که با انتشار تریلر آن کاملا متحیر شدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تریلر انیمیشن شیرشاه ۲۰۱۹ / The Lion King را ببینیم و از ۲۵ سال پیشرفت صنعت انیمیشن لذت ببریم.

همانطور که در تریلر انیمیشن شیرشاه ۲۰۱۹ / The Lion King می بینید، تمایز دادن بین واقعیت و انیمیشن واقعا سخت است. از بافت ها، سایه ها، حرکت ها و نحوه فیلم برداری انیمیشن کاملا مبهوت کننده است. اگر بخواهیم ببینیم در این ۲۵ سال دیزنی چقدر در صنعت انیمیشن پیشرفت کرده است، باید تریلر انیمیشن شیرشاه ۲۰۱۹ را با شیر شاه ۱۹۹۴ مقایسه کنیم که این کار در ویدیو زیر انجام شده است:

تاریخ انتشار انیمیشن شیرشاه ۲۰۱۹ جایی حدودا مرداد ۱۳۹۸ است

همانطور که می بینید شبیه به مقایسه نسل اول موبایل ها با مثلا آیفون X است! تاریخ انتشار انیمیشن شیرشاه ۲۰۱۹ جایی حدودا مرداد ۱۳۹۸ است. نظر شما درباره این پیشرفت چیست؟ فکر می کنید شیرشاه جدید بتواند به جذابی همان شیرشاه ساده ۱۹۹۴ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پرهام 🙂 چقدر پیشرفت

BeFair

بیست و پنج سال پیش اوووو، من تازه ۴ سال داشتم

pedram_01

یکی از بهترین انیمیشن اون دوره بود البته من فکر کنم چند ماه بعد این انیمیشن بدنیا امدم خخ .

Sami99069

به نظر من و شاید خیلیا بهترین انیمیشنی که تا حالا دیدیم…از دیروز که ترند یک یوتیوب رو گرفته این تیزر بدجوری منتظر دیدنشم.. واقعا کیفیت انیمیشن باورنگردینه و سیمبا جدید هم فوق العاده دوست داشتنی به نظر میرسه

amoosaeed

واقعا پیشرفت چشمگیری در صنعت انیمیشن سازی و بازی های کامپیوتری داشتیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)