حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وایبر گروه یک میلیارد نفری را رونمایی کرد: همه بازی هستید!

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | پیام رسان

وایبر زمانی در ایران حسابی پر طرفدار بود، دقیقا پس از فیلترشدن وی چت و پیش از ظهور تلگرام این وایبر بنفش بود که توجه کاربران را به خود جلب کرده بود. امروز قابلیت جدیدی به این پیام رسان اضافه شده است. در حقیقت وایبر گروه یک میلیارد نفری را رونمایی کرده و همه بازی هستند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وایبر کامیونیتی (Viber Vommunities)

وایبر کامیونیتی (Viber Vommunities)

ساخت گروه یک میلیاردی در وایبر ممکن شد. ساخت گروه یک میلیاردی برای اولین بار در وایبر پشتیبانی می‌شود. این گروه‌ها که Viber Communities یا اجتماعات وایبری نام گرفته‌اند، در واقع محدودیتی در جذب عضو ندارند و تنها عامل محدودکننده در آنها، تعداد کل کاربران شبکه اجتماعی مذکور است که در حال حاضر به ۱ میلیارد نفر می‌رسد.

ساخت گروه یک میلیاردی در وایبر

امکان تأسیس اجتماعات وایبری (Viber Communities) یا گروه یک میلیاردی در وایبر توسط همه کاربران وجود دارد و در این مورد محدودیتی وجود نخواهد داشت. به گفته تیم توسعه، این ویژگی جدید خصوصاً برای طرفداران تیم‌های ورزشی و گروه‌های گردشگری کاربردی بوده و در آینده با اضافه شدن قابلیت تراکنش الکترونیکی، امکان کسب درآمد را برای اعضای اجتماعات فراهم خواهد کرد.

ساخت گروه یک میلیاردی Viber Communities

ساخت گروه یک میلیاردی Viber Communities

در این بین علاوه بر امکان عضوگیری نامحدود، تاریخچه گروه شامل تمام پیام هایی که از روز تأسیس ارسال شده، اجتماعات نیز به صورت کامل به اعضای جدید نشان داده خواهد شد.

همچنین برخی از قابلیت‌هایی که هم اکنون در تلگرام وجود دارند، مانند امکان عضویت با لمس لینک گروه و امکان پین (سنجاق) کردن پیام‎ها برای نمایش در بالای صفحه نیز در اجتماعات وایبری قابل استفاده خواهند بود.

امکان ساخت گروه یک میلیاردی به آخرین نسخه وایبر اضافه شده و هم اکنون در اختیار کاربران اندروید و iOS  قرار دارد. شما هنوز از وایبر استفاده می کنید؟ فکر می کنید این ویژگی می تواند اهمیت داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

وایبر واقعا یک پیام رسان خوش رنگ لعاب بود وخیلی از واتساپ سرتر و زنده تر بود و هست اما متاسفاته بخاطر فیلتر شدن تو کشور ما خیلی کم رنگ شد واقعا جای تاسف داره

نیما

کپی برداری گسترده ی این پیامرسان از تلگرام ، من رو یاد اینستاگرام و اسنپ چت میندازه.

BeFair

وایبر خدا بیامرز
استیکرهاش معروف بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)