حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت موبایل منعطف سامسونگ بین ۱۹۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار است

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

موبایل منعطف سامسونگ یکی از محصولات استراتژیک سامسونگ برای سال ۲۰۱۹ است و پیش از این درباره قیمت آن صحبت کرده ایم. یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۷۷۰ دلار است و آخر زمستان عرضه می شود. امروز اما شایعه ای متفاوت و ترسناک تر (!) منتشر شده که می گوید قیمت موبایل منعطف سامسونگ بین ۱۹۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت موبایل منعطف سامسونگ

قیمت موبایل منعطف سامسونگ

همانطور که در تصویر بالا می بینید، گفته شده موبایل منعطف سامسونگ که احتمالا گلکسی فلکس (Galaxy Flex) نام دارد بین ۱۹۲۵ تا ۲۵۶۵ قیمت می خورد. مشخصا Galaxy F/Flex یک دستگاه خیلی خاص مانند گلکسی نوت اج خواهد بود که به صورت محدود ارایه می شود، در نتیجه فاکتور قیمت دومین فاکتور برای علاقه مندان به این دستگاه خواهد بود و فاکتور اصلی موجود بودن دستگاه است.

می دانیم که چند روز پیش از سامسونگ اولین موبایل منعطف دنیا با نام FlexPai توسط Rouyu Technology با اسنپدراگون ۸۱۵۰ و قیمت ۱۳۰۰ دلار رسما معرفی شد. این دستگاه از ۱۳۰۰ دلار تا ۱۹۰۰ دلار قیمت می خورد. توجه داشته باشید که دیدگاه سامسونگ با Rouyu خیلی متفاوت است. آن ها نگاهشان به یک تبلت است که به بیرون تا می شود. این وقتی وقتی دستگاه بسته است، همان نمایشگر اصلی در نقش نمایشگر اصلی نقش ایفا می کند اما سامسونگ در نظر دارد که یک نمایشگر دوم تخت روی پشت نمایشگر منعطف قرار بگیرد و تبلت منعطف به داخل تا شود، حالا زمانی که تبلت بسته است، نمایشگر دوم در نقش موبایل وارد می شود.

در حال حاضر که موبایل های گران قیمت ساده بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار قیمت می خورن و قیمت بین ۱۹۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار فاصله زیادی با آن دارد. تنها چیزی که مشخص می کند آیا این قیمت منطقی است یا نه، کاربرد آن است. شما فکر می کنید این قیمت توجیه پذیر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

بذارید با ماشین حساب جمع و ضربی کنیم…
ناقابل با سود رابطین محترم چیزی در حدود سی میلیون در بهترین حالت میشه……..

Amin

آقای عطا‌یی؛
گذاشتن پسوند OS برای رابط کاربری، کار اشتباهی نیست؟
مثلا OxygenOS وان پلاس.
یا ColorOS اپو.
OS برای سیستم عامله!
اگر می‌شه نظرتونو بیان کنید

Amin

خیلی ممنونم??

amoosaeed

از ما بهتران بخرن ما ببینیم لذت ببریم

Pouya

ملت تو میان ردش موندند طرف بهم گفت با ۲.۵ یه گوشیه خوب بگو هر چی بهش میگفتم یا میگفت طراحیش بده یا نمایشگرش ? پردازنده ایم میخواس که تو گیم کم نیاره با این پول یه چیزی میخواس تو مایه ها نوت ۹ یا میت ۲۰ پرو? ملت پول خرید همین گوشیارم ندارن اینو اخه کی میخره ?

خدا به دادمون برسه

Mahdi.L

با همین 2.5میلیون تومن راحت میشد یک گوشی تاپ مثل اس8 خرید منتها نیازه کمتر یک سال به عقب برگشت، واقعا اگه یک سال پیش به کسی میگفتی قیمت گوشیا سال دیگه اینقدر میشه، بهت میگفت حالت خوب نیست، ولی خب این حوادث نشون داد هیچی غیرممکن نیست!

Shiral

بله متاسفانه.قبلا راحت از هر سه نفر یک نفر پرچمدار سامسونگ دستش بود یکی اپل یکی دیگه میان زددهق.الان بعیده توی یک جمع با پراکندگی جامعه کلی از هر پنجاه نفر یکی هم پرچمدار سامسونگ داشته باشه.اما اینو باید از فروشندگان پرسید و آمار فروش پرچمداران را گرفت که چقد. افت کرده.فکر کنم حداقل پنجاه درصد افت کرده.

علی شیخ زاده

خدای من با این قیمتا برای ما ایرانیا مثل نگاه کردن به یه بوگاتی از تو اینترنته?

chalton

گوشی منعطف سامسونگ یه گوشی کاملا متفاوت و انقلابی هست که تکنولوژی جدیدی محسوب میشه طبیعی هست که قیمت سری اولش گرون باشه،حالا میان اینجا میگن وای با انقدر میشه فلان و فلان خرید یا… کسی مجبورتون نکرده که حتما 2 هزار دلار بدید این گوشی رو بگیرید،این گوشی آینده گوشی های موبایل هست که دوباره برندهای دیگه دنباله رو سامسونگ میشن و اون ها هم تولید کنن قیمتشون حدود قیمت گوشی سامسونگ میشه،ارزش پول ما تخ…. مقصر اونا نیستن.

جالب اینجاست همینایی که میان میگن مملکت فلانه بیساره همونایی هستن که 8 صبح پای صندوق های رای هستن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)