حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Student Voices همان استوری برای Linkedin است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مختلف با شخصیتی که برای خود دست و پا کرده اند با دیگران تمایز دارند و دلیل حضورشان همین شخصیت است. مثلا شبکه اجتماعی لینکداین (Linkdin) با تمرکز بر کسب و کار و تجارب کاربری بنانهاده شده و کاربری که در این شبکه اجتماعی حضور دارد قطعا سوریلند مد نظرش نیست، همانطور که کاربری اینستاگرام و فیس بوک سوابق کاری سروش رضایی و مهارت های آن را نمی خواهند! یک موضوع کاملا مشخص است. اشتباه نکنید، من این را نمی گویم که فکر کنید راه های نو و ایده های نوی نباید وجود داشته باشند اما قابلیت Student Voices همان استوری برای Linkedin است که هر چند با نگاه درسی و کاری ارایه شده اما عمیقا همان استوری است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قابلیت Student Voices لینکداین

قابلیت Student Voices لینکداین

همانطور که می بینید، بین ارسال پست و پست های تایم لاین یا خط زمانی شما، بخشی وجود دارد که دقیقا همان شکل و شمایل استوری را دارد، استوری اینستاگرام که متاسفانه با نام اینستاگرام مشهود شد در حالی که ایده اسنپ چت بود. در حقیقت مایکروسافت هم حالا این ویژگی استوری را بدون درخواست قبلی از سوی کاربران، به لینکداین اضافه کرده است.

ایشا پتل، مدیر محصولات لینکدین ارائه این قابلیت جدید لینکداین یا همان Student Voices را برای دانشجویان آمریکایی تأیید کرده تا به لطف آن بتوانند تجربیات کارآموزی، پروژه‌های کلاسی و سایر موفقیت‌های خود را با دیگر همکلاسی‌ها و همکاران خود به اشتراک بگذارند.

استوری‌ها که این روزها یکی از اعضای جدایی ناپذیر شبکه‌های اجتماعی هستند، در ذات خود برای اشتراک‌گذاری رویدادهای روزمره و گذرای زندگی افراد طراحی شده‌اند. اما با خروج از این قالب و حضور دائمی در محیط حرفه‌ای لینکدین که فضایی برای ارتباط کارفرمایان و افراد جویای کار به حساب می‌آید، ممکن است جلوه چندان خوبی نداشته و استفاده از آن‌ها خیلی حرفه‌ای نباشد.

همچنین برای کارفرمایانی که به دنبال استخدام افراد می‌گردند، مطمئنا گشت و گذار در میان ویدیوها نسبت به مطالعه رزومه‌های متنی کاری دشوار و زمان بر خواهد بود. با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد که مایکروسافت ارائه قابلیت استوری در لینکدین را راه حلی مناسب برای جلب مخاطبین جوان‌تر می‌داند که برای این غول نرم‌افزاری به معنای افزایش درآمدها خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ایده خوبی برای لینکداین است؟ اصلا از لینکداین استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

با عرض معذرت خواستم درمورده فیلم the nun بمعنیه راهبه بگم که اگه علاقه مند به فیلمهای احضار هستید این رو حتما ببینید فیلم جدیده ۲۰۱۸ است

BeFair

استوری اینجا
استوری اونجا
استوری همه جا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)