حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ را با رنگ گرادیانت طور و بریدگی نمایشگر قطره ای ببینید

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، شایعات، هواوی

پنج روز پیش بود که هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) با بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت. آن یک طرح شماتیک بود که با وجود ارایه جزئیات زیاد اما چیز به درد بخوری را به ما نمی گوید! حالا امروز رندری از هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ را با رنگ گرادیانت طور و بریدگی نمایشگر قطره ای لو رفته که در ادامه با هم آن را می بینیم. با ترنجی همراه باشید.

دو روز پیش بود که آنر ۱۰ لایت (Honor 10 Lite) با چیپست کایرین ۷۱۰ رسما معرفی شد. حالا به نظر می رسد که پی اسمارت ۲۰۱۹ تقریبا همان آنر ۱۰ لایت است، حداقل از روی طراحی بیرونی اینطور است. به رندر هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ نگاه کنید:

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹

و حالا این تصویر آنر ۱۰ لایت را دوباره با هم ببینید:

آنر ۱۰ لایت

آنر ۱۰ لایت

تفاوت را می توان تنها در قاب دوربین دید و بافی موارد خیلی شبیه به یکدیگر است. آنر ۱۰ لایت با چیپست کایرین ۷۱۰ عرضه شد که اصلا بعید نیست هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ هم با همین چیپست عرضه شود. بریدگی نمایشگر قطره طور را در سال ۲۰۱۹ روی موبایل های بیشتری از هوآوی خواهیم دید. همچنین این شرکت چینی برای پایین نگاه داشتن قیمت دستگاه و افزایش ارزش خرید از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دوری کرده و خیلی ساده آن را روی قاب پشتی قرار داده است.

آنر ۱۰ لایت با اندروید ۹ عرضه شده بود و امیدواریم که هوآوی پی اسارت ۲۰۱۹ هم با اندروید ۹ عرضه شود، این می تواند فاکتور فروش با اهمیتی برای پایین رده های هوآوی باشد. نظر شما درباره هوآوی P Smart 2019 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

گوشی های هواوی تو دو مورد خیلی نقطه ضعف دارن،یکی پردازنده دومی صفحه نمایش در این دو مورد همیشه عقب هستن و کیفیت لازم رو ندارن،نگید پردازنده مشکلی نداره که خودتون خوب میدونید نصف تبلی که در مورد پردازنده هاش میکنه دروغه و کلام اخر که یه جورایی مشکل سوم هم حساب میشه تقلید کور کورانه طراحی هاش هست.

BeFair

امیدوارم نمایشگرش از پی اسمارت اولی بهتر باشه

این هوآوی و آنر هم همشون محصولات شبیه به هم دارن

علی شیخ زاده

خیز هواوی برای رسیدن به رتبه اول توی تصمیماتی که میگیره مشخصه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)