حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لایک، کامنت و فالوور تقلبی اینستاگرام به زودی حذف خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی کاربردهای خوب زیادی دارند اما چیزهای خوب برای برخی آنطور که می خواهند، پاسخگو نیست. نتیجه چه می شود؟ تلاش برای بالا بردن عددهای لایک، کامنت و فالوور که آن ها را محبوب تر نشان بدهد. اگر سری به برنامه های لایک و فالوور و امثالهم زده باشید (که شدیدا توصیه می شود از آن ها استفادن نکنید) می بینید که افراد عادی زیادی تصاویر خود را گذاشته اند تا برای آن ها لایک و کامنت یا فالوور جذب شود. جدا از حساب های کاربری که به قصد شیادی ساخته می شوند یا آن هایی که برای تبلیغات نیاز به وجهه بهتر دارند، حتی کاربران عادی هم گاها دچار کنین تصمیم های عجیبی می شوند. امروز اما خبر می رسد که لایک، کامنت و فالوور تقلبی اینستاگرام به زودی حذف خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در جهان محسوب می‌شود، حالا به نظر می‌رسد که به تازگی اعلام کرده با بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به حذف لایک و کامنت‌های تقلبی و دروغین اقدام کند .

یادگیری ماشینی قادر است حساب‌های کاربری و اکانت‌های مشکوک و مخرب را بدین ترتیب شناسایی کرده و سپس متخصصان فنی این شبکه اجتماعی تصویر محور با بررسی موارد تشخیص داده شده، تمامی لایک، کامنت و فالوور تقلبی اینستاگرام را حذف کند.

از این پس می‌توان انتظار داشت که اپلیکیشن‌هایی که هم‌اکنون در گوگل پلی استور و اپ استور وجود دارند و برای کاربران لایک ، کامنت و فالوور تقلبی و دروغین می‌سازند، دیگر همچون قبل از استقبال خوبی مواجه نشوند چراکه اینستاگرام از این پس به مقابله  و حذف تمامی فعالیت‌های دروغین و ساختگی خواهد پرداخت.

اگر اینستاگرام به حساب کاربری شما مشکوک شود، تصویری مانند زیر را شاهد خواهید بود:

فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فیک اینستاگرام

همانطور که در سمت چپ تصویر می بینید، اینستاگرام به شما می گوید که حساب کاربری مشکوک به استفاده از برنامه های دریافت لایک، کامنت و فالوور تقلبی است. شما باید رمز خود را اجبارا تغییر دهید تا آن ها دیگر چنین دسترسی را نداشته باشند. البته که شما می توانید دوباره رمز جدید خود را به برنامه تقلبی بگیر (!) اضافه کنید اما اینستاگرام احتمالا هر بار همین پیام را به شما بدهد.

در نهایت بد نیست بدانیم اگر مثلا ما ۲۰ دوست داریم، عدد ۲۰ فالوور و ۲۰ لایک برای ما به مراتب ارزشمند باید باشد تا زمانی که چند هزار فالوور تقلبی، لایک و کامنت تقلبی داریم. این روزها اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی واقعا به اصطلاح “فیک بازار” است و امیدواریم که تلاشی برای توقف آن ها انجام شود. نظر شما چیست؟ چقدر درگیر اعداد پروفایل خود هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jahandar

خارجیا رو نمیدونم چقده فالووراشون فیکه، اما اگه این ادعای ایسنتاگرام واقعا و بصورت مداوم اجرا و عملی بشه، بیشتر فالوورهای امثال بهنوش بختیاری و مهناز افشار و حسن مصطفوی (خمینی) و احمد مصطفوی (خمینی) و بسیاری دیگر از سلبریتیها (بازیگر و خواننده و امثالهم) و سیاسیون داخلی ریزش میکنه.
تتلو هم که ظاهرا حسابش کلا بسته شد. اما اگه باز بود و این ادعا عملی میشد، بالای نود و پنج درصد فالوورهاش از بین میرفت ?

BeFair

فیک بازار رو خوب گفتین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)